Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM
Autor Wiadomość
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2013-09-17, 14:02   

Tam są tylko 3-4 inne elementy.
M.in. szklanki i popychacze. a reszta to samo , natomiast dobrze zestrojona instalacja LPG nie będzie problemem.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-09-17, 14:23   

huri_khan napisał/a:
user_01 napisał/a:
Jeszcze raz wam mowie ze to jest chlyt marketingowy.


Tam są tylko 3-4 inne elementy.
M.in. szklanki i popychacze. a reszta to samo , natomiast dobrze zestrojona instalacja LPG nie będzie problemem.


Dokładnie, ja jestem zdania ze dobrze zestrojona instalacja i dobry gaz to jest sukces projektu, a nie poberanie dodatkowej oplaty za KL7 czy jak to zwal.

Wady silnika tylko sa potegowane przez LPG ale nie generowane przez załozenie instalacji
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4592/4853
 94%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-09-30, 12:13   

etac_owiec napisał/a:
C77 napisał/a:
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?


I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.


Nie wiem o czym piszesz, jakim wypchnięciu 1.8 na Euro6? bo dla silników benzynowych w osobówkach norma Euro5 = Euro6,
więc nie będzie żadnego problemu żeby wpakować ponownie 1.8 do CruzeII i nadal sprzedawać go w Europie 8-)

Co innego w ropniakach, tam będzie masakra żeby spełniły normę Euro6,
pewnie założą dodatkowy zestaw EGR+DPF :mrgreen: :twisted: :lol:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
ryjek 


Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 723
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 25/68
 36%
Wysłany: 2013-09-30, 15:45   

może tak,które silniki Opla są dobre ? 1.4 8V z astry 2 chyba tylko :-) 1.6 16V jest bardziej awaryjny niż 1.8 z tego co wiem,czasem nawet po remoncie całego silnika olej nadal się traci i auto kopci jak stary diesel,dużo zależy od tego jak się trafiło nam od nowości i jak dbasz,bo o Opla jak nie dbasz to albo silnik padnie albo zgnije,z Chevroletem pewnie podobnie :evil:
_________________
aveo sedan 1.4 SOHC
Opel tigra 1.6 16v
aveo hatchback 1.2 SOHC-ojca

 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-09-30, 20:00   

C77 napisał/a:
user_01 napisał/a:
C77 napisał/a:
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?


I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.


Nie wiem o czym piszesz, jakim wypchnięciu 1.8 na Euro6? bo dla silników benzynowych w osobówkach norma Euro5 = Euro6,
więc nie będzie żadnego problemu żeby wpakować ponownie 1.8 do CruzeII i nadal sprzedawać go w Europie 8-)

Co innego w ropniakach, tam będzie masakra żeby spełniły normę Euro6,
pewnie założą dodatkowy zestaw EGR+DPF :mrgreen: :twisted: :lol:


Oj chyba musisz troche wiecej poczytac. Myslisz dlaczego Opel nagle tak zmienia cała game silników. Powod jest jeden nie wszystkie przejda homologacje na Euro 6.

A co diesla to bedziemy sikac do zbiornika bo mocznik bedzie potzrebny do korzystania z pojazdu.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4592/4853
 94%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-10-01, 11:09   

Etac, a czytałeś w ogóle co dokładnie zawiera Euro6?
TAK czy NIE? :mrgreen:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: