UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM |
Autor |
Wiadomość |
piotr1989
Piotr-Iceman
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 141KM LPG BRC LT+PREMIUM
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 83 Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 8
|
Wysłany: 2013-05-10, 14:12 UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM
|
|
|
Cały osprzęt oraz montaż za 1zł
LPG ZA 1 ZŁ |
|
|
|
|
sp59
Model Samochodu: Cruze HB LS+
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2013 Posty: 37 Skąd: Piekło
Poziom: 4
|
Wysłany: 2013-05-10, 20:26
|
|
|
No to się pospieszyłem o 3 tygodnie z zakupem |
|
|
|
|
woldan
Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Polska
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-06-19, 12:03
|
|
|
A w uzywane tez zakładają??? |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
|
|
|
|
pajak13
Model Samochodu: Chevrolet Aveo Hatchback, 1.2 (85 KM), LPG
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 1 Skąd: Lublin
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-09-17, 10:58
|
|
|
prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam |
|
|
|
|
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2013-09-17, 11:25
|
|
|
pajak13 napisał/a: | prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam |
Ale o tym to juz wiedza najstarsi gorale. Silnik 1.8 jest juz na wymarciu i potrzeba go w jakis sposob sprzedac, wiec z instalacja LPG w Polsce pojdzie jak cieple buleczki |
|
|
|
|
barus
Model Samochodu: cruze HB 1.8 LT+ pemium - LPG
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 141 Skąd: bielsko-b
Poziom: 10
|
Wysłany: 2013-09-17, 11:27
|
|
|
pajak13 napisał/a: | prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam |
Może oświeć mnie, czy wadliwa jest inst. LPG, czy wadliwy silnik 1.8, jeśli silnik 1.8, to pod jakim względem jest gorszy od 1.6? |
|
|
|
|
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2013-09-17, 11:59
|
|
|
mam wrażenie że kolega pajak13 mówiąc kolokwialnie "urwał się z choinki".
Czy tu nastąpiła jakaś pomroczność??? Wersja 1.8 jako jedyna jednostka jest oficjalnie zalecana do LPG - Chevrolet NIE POZWALA montować instalacji LPG do innych jednostek czyli1.6 i 1.4 które nie są niby do niego przystosowane....a problemu w 1.8 wynikują jedynie z niekompetencji danych ASO- a z założenia i w życiu LPG chodzi bardzo fajnie w tych silnikach - wręcz rewelacyjnie - kwestia montażu i dostrojenia. |
|
|
|
|
Krzysiek_81
Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 436 Skąd: Legionowo
Poziom: 19
|
Wysłany: 2013-09-17, 12:38
|
|
|
etac_owiec napisał/a: | Silnik 1.8 jest juz na wymarciu i potrzeba go w jakis sposob sprzedac |
nie musi oznaczać wcale, że silnik:
pajak13 napisał/a: | 1,8 [...] sprawuje sie nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8 |
tylko, że zamiast sprawdzonego i niewysilonego 1,8 chcą pewnie wprowadzić kolejne 0,7 quatro-turbo, które będzie nadawało się na złom po 120kkm.
Moi znajomi związani z mechaniką samochodową niezależnie podkreślali, że kupując Orlando z 1,8 dokonałem słusznego wyboru, bo to sprawdzony silnik bez udziwnień. Poza tym na samym forum są wypowiedzi osób, które mają i LPG i spalanie zgodnie ze spodziewanym wzrostem 15% na gazie. Skad więc:
pajak13 napisał/a: | w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze |
pajak13 napisał/a: | chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8 | . Nie rozumiem skąd te rewelacje? Chcą się pozbyć wadliwych modeli przez ich sprzedaż? Przecież to nie jest butik z odzieżą, żeby przeceniać ubrania, a później nie uznawać zwrótów. Jak sprzedadzą bubel, to w ciągu 3 lat będzie do nich wracał na gwarancji! |
_________________ Pozdrawiam, Krzysiek
|
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-09-17, 12:55
|
|
|
Heh dokładnie koledzy, ktoś chyba tutaj spadł z księżyca, ale co tam
A tak poza tym trzeba dodać, że póki co, czyli od początku sprzedaży Cruze w Europie,
1,8 to jest wciąż najmocniejsza benzyna dostępna w sedanie,
więc de facto nie ma z czego wybierać jeśli nie chce się diesla.
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?
Tym bardziej, że z zapowiadanych zmian dla MY2014 Chevrolet doda nam nowy silnik,
którym nie będzie ani 1.4T ani tym bardziej 1.6T,
ale klasyczny wolnossący 1.4 (100KM) |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
Sobol
Model Samochodu: Cruze 1.8 LT 4D LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2013 Posty: 140 Skąd: Biała Podlaska
Poziom: 10
|
Wysłany: 2013-09-17, 13:22
|
|
|
Ja właśnie na takiej zasadzie nabyłem swojego Cruza z LPG za 1 zł i nie narzekam. Teorie o wadliwych silnikach i jakiś felernych instalacjach są dziwne zwłaszcza, że jak ktoś już napisał wcześniej przez 3 lata serwis by się z tym bujał. |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysiek_81
Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 436 Skąd: Legionowo
Poziom: 19
|
Wysłany: 2013-09-17, 13:25
|
|
|
C77 napisał/a: | klasyczny wolnossący 1.4 (100KM) | Czyżby GM zdecydował się stanąć w zupełnej opozycji do wyrobów VAG (inalnych), w których to do tak budżetowych konstrukcji jak Skoda Rapid daje się do wyboru 3 silniki TSI a jeden MPI? Nie mówiąc o innych producentach, którzy to zapragnęli napędzać coraz to cięższe auta coraz mniejszymi silniczkami, vide 1.0 Ecoboost. |
_________________ Pozdrawiam, Krzysiek
|
|
|
|
|
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2013-09-17, 13:27
|
|
|
C77 napisał/a: | Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa? |
I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.
Co do przyszłosci J400 to powiem ze nie zdziwie sie jak wszystkie beda miec znaczek T z tyłu na klapie, zaczynajac od 1.0 konczac na 1.6, a wciskanie 1.4 do J300 jest tylko chwytem marketingowym, takim samym jak dodawanie LPG do 1.8 i mowienie ze do innych sie na da wlozyc. Koszty panowie, koszty sie tylko licza. |
|
|
|
|
Krzysiek_81
Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 436 Skąd: Legionowo
Poziom: 19
|
Wysłany: 2013-09-17, 13:32
|
|
|
etac_owiec napisał/a: | Z 1.8 zawsze były problemy i bedą | W miarę możliwości prosiłbym Cię o rozwinięcie tego tematu - jakiego typu sa to problemy, bo jeżeli tylko,że etac_owiec napisał/a: | nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5 | to dla mnie żaden problem, bo wolę wolnossący 1,8 z Euro 5, niż turbodoładowany 0,8 z Euro10, który będzie wymagal kapitalnego remontu przy każdej wymianie oleju. |
_________________ Pozdrawiam, Krzysiek
|
|
|
|
|
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2013-09-17, 13:42
|
|
|
Krzysiek_81 napisał/a: | etac_owiec napisał/a:
Z 1.8 zawsze były problemy i bedą
W miarę możliwości prosiłbym Cię o rozwinięcie tego tematu - jakiego typu sa to problemy, bo jeżeli tylko,że |
Silnik juz w Oplu mial problemy z:
- wypalajace sie pierscienie
- duze zuzycie oleju
- niewalsciwe okladziny sprzeglowe
- skurczajace sie tłoki przy pracy z LPG
- wadliwe dzialajace przepustnice
- wadliwe dzialajace aktuatory z zmienych faz rozrzadu (w cruze tez to jest)
- problemy z czujnikami
- pekające kolektory wydechowe
Nie podejrzewam aby producent nagle wszystko zrobił i ten silnik był idealny, dla mnie to była to zawsze najgorsza konstrukcja silnika wraz silnikiem 2.2 benyzna. Opel sprzedaje juz tego niewiele, bo wie ze ciekawsze silniki ma juz w ofercie
Krzysiek_81 napisał/a: | etac_owiec napisał/a:
nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5
to dla mnie żaden problem, bo wolę wolnossący 1,8 z Euro 5, niż turbodoładowany 0,8 z Euro10, który będzie wymagal kapitalnego remontu przy każdej wymianie oleju |
Chcac kupic Cruze II nie bedziesz mial innego wyboru.
Jeszcze raz wam mowie ze to jest chlyt marketingowy. Opel mial instalowane LPG bez zadnego dokupowania opcji KL7, na poczatku Chevi tez tak robil i co nagle teraz silniki inne produkuje. Wiecie ile to jest zachodu z punktu widzenia logistycznego zeby na lini miec dwa niby identyczne silniki. Nie wierze |
|
|
|
|
|