Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM
Autor Wiadomość
piotr1989 
Piotr-Iceman


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 141KM LPG BRC LT+PREMIUM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 83
Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 2/19
 10%
Wysłany: 2013-05-10, 15:12   UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM

Cały osprzęt oraz montaż za 1zł

LPG ZA 1 ZŁ
 
     
sp59

Model Samochodu: Cruze HB LS+
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Piekło
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 10/11
 90%
Wysłany: 2013-05-10, 21:26   

No to się pospieszyłem o 3 tygodnie z zakupem :)
 
     
woldan 

Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 18
Skąd: Polska
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 8/8
 100%
Wysłany: 2013-06-19, 13:03   

A w uzywane tez zakładają??? :->
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-06-19, 13:07   

zakładają, zakładają tylko nie w takiej cenie ;-) .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
pajak13 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo Hatchback, 1.2 (85 KM), LPG
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: Lublin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2013-09-17, 11:58   

prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-09-17, 12:25   

pajak13 napisał/a:
prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam


Ale o tym to juz wiedza najstarsi gorale. Silnik 1.8 jest juz na wymarciu i potrzeba go w jakis sposob sprzedac, wiec z instalacja LPG w Polsce pojdzie jak cieple buleczki
 
     
barus 

Model Samochodu: cruze HB 1.8 LT+ pemium - LPG
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 141
Skąd: bielsko-b
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 21/22
 95%
Wysłany: 2013-09-17, 12:27   

pajak13 napisał/a:
prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam


Może oświeć mnie, czy wadliwa jest inst. LPG, czy wadliwy silnik 1.8, jeśli silnik 1.8, to pod jakim względem jest gorszy od 1.6?
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2013-09-17, 12:59   

mam wrażenie że kolega pajak13 mówiąc kolokwialnie "urwał się z choinki".
Czy tu nastąpiła jakaś pomroczność??? Wersja 1.8 jako jedyna jednostka jest oficjalnie zalecana do LPG - Chevrolet NIE POZWALA montować instalacji LPG do innych jednostek czyli1.6 i 1.4 które nie są niby do niego przystosowane....a problemu w 1.8 wynikują jedynie z niekompetencji danych ASO- a z założenia i w życiu LPG chodzi bardzo fajnie w tych silnikach - wręcz rewelacyjnie - kwestia montażu i dostrojenia.
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-09-17, 13:38   

etac_owiec napisał/a:
Silnik 1.8 jest juz na wymarciu i potrzeba go w jakis sposob sprzedac


nie musi oznaczać wcale, że silnik:

pajak13 napisał/a:
1,8 [...] sprawuje sie nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8


tylko, że zamiast sprawdzonego i niewysilonego 1,8 chcą pewnie wprowadzić kolejne 0,7 quatro-turbo, które będzie nadawało się na złom po 120kkm.

Moi znajomi związani z mechaniką samochodową niezależnie podkreślali, że kupując Orlando z 1,8 dokonałem słusznego wyboru, bo to sprawdzony silnik bez udziwnień. Poza tym na samym forum są wypowiedzi osób, które mają i LPG i spalanie zgodnie ze spodziewanym wzrostem 15% na gazie. Skad więc:

pajak13 napisał/a:
w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze


pajak13 napisał/a:
chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8
. Nie rozumiem skąd te rewelacje? Chcą się pozbyć wadliwych modeli przez ich sprzedaż? Przecież to nie jest butik z odzieżą, żeby przeceniać ubrania, a później nie uznawać zwrótów. Jak sprzedadzą bubel, to w ciągu 3 lat będzie do nich wracał na gwarancji!
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4708/4853
 97%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-09-17, 13:55   

Heh dokładnie koledzy, ktoś chyba tutaj spadł z księżyca, ale co tam ;)

A tak poza tym trzeba dodać, że póki co, czyli od początku sprzedaży Cruze w Europie,
1,8 to jest wciąż najmocniejsza benzyna dostępna w sedanie,
więc de facto nie ma z czego wybierać jeśli nie chce się diesla.

Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?

Tym bardziej, że z zapowiadanych zmian dla MY2014 Chevrolet doda nam nowy silnik,
którym nie będzie ani 1.4T ani tym bardziej 1.6T,
ale klasyczny wolnossący 1.4 (100KM) :twisted: :mrgreen:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Sobol 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT 4D LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 140
Skąd: Biała Podlaska
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 20/22
 90%
Wysłany: 2013-09-17, 14:22   

Ja właśnie na takiej zasadzie nabyłem swojego Cruza z LPG za 1 zł i nie narzekam. Teorie o wadliwych silnikach i jakiś felernych instalacjach są dziwne zwłaszcza, że jak ktoś już napisał wcześniej przez 3 lata serwis by się z tym bujał.
_________________
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-09-17, 14:25   

C77 napisał/a:
klasyczny wolnossący 1.4 (100KM)
Czyżby GM zdecydował się stanąć w zupełnej opozycji do wyrobów VAG (inalnych), w których to do tak budżetowych konstrukcji jak Skoda Rapid daje się do wyboru 3 silniki TSI a jeden MPI? Nie mówiąc o innych producentach, którzy to zapragnęli napędzać coraz to cięższe auta coraz mniejszymi silniczkami, vide 1.0 Ecoboost.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-09-17, 14:27   

C77 napisał/a:
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?


I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.

Co do przyszłosci J400 to powiem ze nie zdziwie sie jak wszystkie beda miec znaczek T z tyłu na klapie, zaczynajac od 1.0 konczac na 1.6, a wciskanie 1.4 do J300 jest tylko chwytem marketingowym, takim samym jak dodawanie LPG do 1.8 i mowienie ze do innych sie na da wlozyc. Koszty panowie, koszty sie tylko licza.
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-09-17, 14:32   

etac_owiec napisał/a:
Z 1.8 zawsze były problemy i bedą
W miarę możliwości prosiłbym Cię o rozwinięcie tego tematu - jakiego typu sa to problemy, bo jeżeli tylko,że
etac_owiec napisał/a:
nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5
to dla mnie żaden problem, bo wolę wolnossący 1,8 z Euro 5, niż turbodoładowany 0,8 z Euro10, który będzie wymagal kapitalnego remontu przy każdej wymianie oleju.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-09-17, 14:42   

Krzysiek_81 napisał/a:
etac_owiec napisał/a:
Z 1.8 zawsze były problemy i bedą
W miarę możliwości prosiłbym Cię o rozwinięcie tego tematu - jakiego typu sa to problemy, bo jeżeli tylko,że


Silnik juz w Oplu mial problemy z:
- wypalajace sie pierscienie
- duze zuzycie oleju
- niewalsciwe okladziny sprzeglowe
- skurczajace sie tłoki przy pracy z LPG
- wadliwe dzialajace przepustnice
- wadliwe dzialajace aktuatory z zmienych faz rozrzadu (w cruze tez to jest)
- problemy z czujnikami
- pekające kolektory wydechowe

Nie podejrzewam aby producent nagle wszystko zrobił i ten silnik był idealny, dla mnie to była to zawsze najgorsza konstrukcja silnika wraz silnikiem 2.2 benyzna. Opel sprzedaje juz tego niewiele, bo wie ze ciekawsze silniki ma juz w ofercie

Krzysiek_81 napisał/a:
etac_owiec napisał/a:
nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5
to dla mnie żaden problem, bo wolę wolnossący 1,8 z Euro 5, niż turbodoładowany 0,8 z Euro10, który będzie wymagal kapitalnego remontu przy każdej wymianie oleju


Chcac kupic Cruze II nie bedziesz mial innego wyboru.

Jeszcze raz wam mowie ze to jest chlyt marketingowy. Opel mial instalowane LPG bez zadnego dokupowania opcji KL7, na poczatku Chevi tez tak robil i co nagle teraz silniki inne produkuje. Wiecie ile to jest zachodu z punktu widzenia logistycznego zeby na lini miec dwa niby identyczne silniki. Nie wierze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: