Demontaż tapicerki drzwi |
Autor |
Wiadomość |
KonradMaster
Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
|
Wysłany: 2016-03-29, 12:32 Demontaż tapicerki drzwi
|
|
|
Witam,
Tak jak w temacie, chciałbym wygłuszyć wszystkie drzwi matami butylowymi. Nigdy nie rozbierałem drzwi w Epice, dlatego nie chcąc pourywać zaczepów, poproszę o jakiś manual, zdjęcia, cokolwiek co by ułatwiło demontaż tapicerki z drzwi.
Z góry dzięki! |
_________________ Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
|
|
|
|
|
MarcinekNu2
Model Samochodu: Evanda
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 151 Skąd: Puławy
Poziom: 11
|
Wysłany: 2016-03-29, 12:50
|
|
|
Co prawda nie rozbierałem drzwi do Epiki ale w Evandzie tak i to wszystkie (też wygłuszałem trochę) także nie znalazłem żadnych problemów rozbiórkowych. Przejrzyj pod kątem ewentualnych zaślepek i kryjących się pod nimi śrub. A i samo poszycie po zerwaniu z zatrzasków wyciąga się lekko do góry.
|
|
|
|
|
KonradMaster
Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
|
Wysłany: 2016-06-27, 09:48
|
|
|
Drzwi wygłuszone. Wrzucam zdjęcia dla potomnych:
A o to jak wyglądało fabryczne wygłuszenie (Podobnie wyglądało w NUII):
|
_________________ Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
|
|
|
|
|
lukaszbozyk
Model Samochodu: Epica 2.0 D
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 32 Skąd: Warszawa
Poziom: 4
|
Wysłany: 2016-07-05, 22:49
|
|
|
Robiłem kiedyś taki manewr w maździe jak bawiłem się w car-audio, a jaki efekt dało to wygłuszenie ciszej, lepiej gra? |
|
|
|
|
KonradMaster
Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
|
Wysłany: 2016-07-06, 08:44
|
|
|
lukaszbozyk, żałuję że nie przemierzyłem zwykłym smartfonem ile było decybeli przed wygłuszeniem, ale na pewno było trochę głośniej niż teraz. Na Tvn Turbo w programie "101 napraw", prowadzący zmierzył wartości przed i po wygłuszeniu drzwi, i wyszło 2 dB różnicy przy bodajże 90 km/h. Myślę, że u mnie jest podobnie. Ja dodatkowo wygłuszyłem jeszcze całą przestrzeń bagażnika, więc różnica może być ciut większa.
Ale głównie chodziło mi o poprawienie jakości dźwięku i podbicie basu. No i tutaj różnica przed wygłuszeniem i po wygłuszeniu jest kolosalna. Bas jest mocny, a przede wszystkim czysty. Blacha nie trzeszczy, boczki nie wibrują. Same plusy. |
_________________ Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
|
|
|
|
|
KonradMaster
Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
|
Wysłany: 2016-09-26, 12:01
|
|
|
Po wygłuszeniu, przy prędkości dokładnie 90 km/h i z wyłączonym radioodtwarzaczem w kabinie jest 59-61dB. Zmierzone za pomocą Smartfona i aplikacji Sound Meter. Oprócz wygłuszonych drzwi, wygłuszona została również przestrzeń bagażnika oraz klapa bagażnika. |
_________________ Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
|
|
|
|
|
|