Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody które w dochodzą do zwijaka w kierownicy
Autor Wiadomość
Daniel666 
Cruze 1.6

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 75
Skąd: Tarnowiec
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 10/16
 62%
  Wysłany: 2014-08-08, 22:00   Przewody które w dochodzą do zwijaka w kierownicy

Witam! Wymieniłem kierownice ze standardowej na skóre noi sterowanie radie itp. Wszystko nawet poszło sprawnie poza tym że nie działa sterowanie (które podobno i tak trzeba zaprogramować aby działało z radiem). Po ściagnięciu kierownicy znajdujemy plastikowy zwijak z kablem od poduchy i szersza kostka. Na tej szerszej ja mam tylko 2 piny a miejsca jest o wiele więcej i na używanych zwijakach widziałem że był komplet pinów bodajże 10-12,czyli podejżewam że te zwijaki pochodzą od wersji cruza takiego co oryginalnie miał ster. radiem i pewnie tempomat. Najważniejsze moje pytanie brzmi,czy po założeniu takiego zwijaka z kompletem pinów bedzie mi to już działało czy w gre wchodzi jeszcze ilość przewodów które biegną od radia czy kompa (dokładnie nie wiem) do właśnie zwijaka? tzn może jest jakiś znak rozpoznawczy w sensie że jak do zwijaka dochodzą np 3 przewody w kostce to i tak nie bedzie sterowania albo że np idzie np 5 przewodów i to oznacza że bedzie u mnie sterowanie działało tylko po wymianie zwijaka na ten (pełnopinowy).

Mam nadzieję że nie zagmatwałem za bardzo i będziecie wiedzieli o czym pisze.

Pozdrawiam!
 
     
sebek30091986 
sebek

Model Samochodu: Aveo 5D Base+A/C T255+Brc
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 100
Skąd: Skierniewice
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 0/20
 0%
Wysłany: 2014-08-09, 08:15   

3 piny muszą być 2 idą do ładunku poduszki jeden to klakson trzeba obejrzeć kostke pod kierownicą która wchodzi do zwijaka od strony kolumny jeżeli ma więcej niż 3 piny to można kupić zwijak od bogatrzej wersji i zainstalować z mojego doświadczenia wiem że róznie to jest albo po założeniu od razu zadziała albo trzeba zaprogramować
 
     
Daniel666 
Cruze 1.6

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 75
Skąd: Tarnowiec
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 10/16
 62%
Wysłany: 2014-08-09, 23:31   

dzięki za zainteresowanie. Wydaje mi się że mam na 100% tylko 2 piny licząc od prawej strony w tej szerokiej kostce. Czyli jak kupie zwijak który ma komplet pinów chyba 10 tzn że może bedzie to chodziło jak trzeba?

Na wewnetrznej stronie zwijaka tam przychodzą 2 kostki do wpiecia i teraz jeszcze tego nie wiem czy tam idą standardowo te same przewody czy np dla wersji base bez sterowania w kierownicy idzie może mniejsza wiązka kabli, co po mojemu oznaczało by że nawet po wymianie zwijaka i tak nie bedzie działało sterowanie.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2014-08-10, 17:05   

Hmm,czyli co? zwijak jest do załączenia przewodów ale jest inny niż ten ze sterowaniem na kierownicy?

Ciekawe te dwa piny w nim wykorzystywane niby dla klaksonu - bo to znaczy że oryginalnie masz jeszcze inne złącze od zwijaka do samych przycisków niż w wersji ze sterowaniem radiem ale bez tempomatu.
Tego czy to klakson nie jestemdo końca pewien, pewnie tak, ale są wersje które mają całkowicie ślepe zwijaki (czyli brak złącza elektrycznego w ogóle) a klakson mimo tego działa :-o

Daniel666, rób zdjęcia bo bez tego raczej nie rozbierzemy tego co się czai za zwijakiem,
trzeba biedzie pewnie też go zdjąć albo dojść od tylca i luknąć na jego tyną kostkę.

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2014-08-10, 17:12   

Po krótkim zastanowieniu stwierdzam ze te dwa piny nie mogą być dla klaksonu,
bo wszystko co wychodzi z tego złącza jest podłączone tylko do przycisków.
Wiem bo sam to kiedyś wymieniałem. Więc jest albo pojedyncza łączka tylko dla sterowania radiem lub wersja dual czyli dwie złączki dla sterowania radiem + tempomat, i wszystkie kabelki jakie tam są prowadzone od złącza na zwijaku trafiają do jednego lub drugiego gniazda przycisków na sterze.
A wychodzi w ogóle u Ciebie jakieś łącze z tego dwupinowego gniazda na zwijaku?
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: