Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-15, 20:04
jakie LPG do Lacetti 1,4 ?
Autor Wiadomość
robcook 

Model Samochodu: Lacetti 1,4, Aveo 1,2
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 19
Skąd: KRAKÓW
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2011-04-20, 08:45   

Witam
Wczoraj byłem u innego gaziaża. Z cen niestety nie schodzą. 2700 za BRC sequence. Ten stwierdził że w tych wtryskach niema "tłoczka" tylko membrana i że one mogą pracować poziomo. A jak właściwie odnosi się producent tej konkretnej instalacji co do ułożenia podczas montażu wtrysków?
Powiedział też że BRC Light wycofano i że będzie innych za niego w połowie maja za 2200, ale nie wiedział jak będzie się nazywał. Słyszał ktoś coś o tym?
A i jeszcze gość pytał czy samochód będzie "dogrzany" i gdzie samochód będzie jeździł. O co właściwie mogło mu chodzić? Po odjeździe od niego zaczęło mnie to zastanawiać.
_________________
Najnowszy zakup Aveo 1,2- 2004 LPG (BRC)
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2011-04-20, 09:15   

robcook napisał/a:

A i jeszcze gość pytał czy samochód będzie "dogrzany" i gdzie samochód będzie jeździł. O co właściwie mogło mu chodzić? Po odjeździe od niego zaczęło mnie to zastanawiać.


Chodziło mu o jak długie dystanse pokonujesz codziennie - czyli czy temp. silnika zdąży osiągnąć optymalny poziom.
_________________
a kuku
 
     
robcook 

Model Samochodu: Lacetti 1,4, Aveo 1,2
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 19
Skąd: KRAKÓW
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2011-04-20, 12:33   

Ok. Ale czy nie jest to temp 30-35stC? I czy nie wtedy to komputer decyduje czy przełączyć na gaz? Co znaczy że silnik jest dogrzany? Po co takie pytanie?
_________________
Najnowszy zakup Aveo 1,2- 2004 LPG (BRC)
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-04-20, 12:36   

robcook, pytanie bardzo sensowne bo np. w zimie, jeśli samochód stoi pod chmurką a pokonujesz kilkukilometrowe odcinki zaledwie, samochód może się albo nie przełączyć w ogóle na lpg, albo zrobi to krótko przed dotarciem do celu - a wtedy opłacalność jest średnia
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-04-20, 13:49   

robcook napisał/a:
Ten stwierdził że w tych wtryskach niema "tłoczka" tylko membrana i że one mogą pracować poziomo. A jak właściwie odnosi się producent tej konkretnej instalacji co do ułożenia podczas montażu wtrysków?


Tu nie chodzi o technologię wtryskiwacza tylko o jego samooczyszczanie.

robcook napisał/a:
Powiedział też że BRC Light wycofano i że będzie innych za niego w połowie maja za 2200, ale nie wiedział jak będzie się nazywał. Słyszał ktoś coś o tym?


Różnica polegała na samej listwie i wtryskiwaczy Zavoli które były wadliwe a centralka light była robiona konkretnie pod nią. Wersja sq24 ma już wtryskiwacze BRC które są o niebo lepsze lecz droższe.

robcook napisał/a:
Ok. Ale czy nie jest to temp 30-35stC? I czy nie wtedy to komputer decyduje czy przełączyć na gaz? Co znaczy że silnik jest dogrzany? Po co takie pytanie?


Sam moment przełączania się z gazu na benzynę nie ma nic wspólnego z dogrzaniem się silnika. Dogrzany silnik oznacza że temperatura płynu jest na poziomie 90 stopni. Pozostaje też kwestia temperatury oleju.
 
     
jacek76 

Model Samochodu: Lacetti kombi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2011-12-01, 19:25   

Odświeżę trochę temat.
Zamontowałem eLPeGie.
Wszystko zostało zrobione wg. moich wytycznych , czyli jest tak jak chciałem.
Butla w kole , pasuje idealnie , nawet nie trzeba przycinać tej półki z przegródkami pod podłogą bagażnika. Parownik tomasetto , przykręcony w pobliżu serwa hamulcowego , podłączenie płynu chłodącego do parownika wpięte za nagrzewnicą i co najważniejsze bez żadnych trójników , więc ryzyko wycieku płynu jest minimalne no i strat w ogrzewaniu wnętrza nie będzie :-D
Wlew gazu bardzo sprytnie mi Pan ukrył w rogu zderzaka ale pod spodem. Nie widać a dostęp łatwy :mrgreen: . Sterownik stag 200 i wtryski valteki czerwone :-/ .
Ale najważniejsza cena. 2050 pln za całość z montażem i to pod warszawą :-D
 
     
Zjak 

Model Samochodu: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 8/11
 72%
Wysłany: 2014-02-25, 20:14   

Znajomy gazownik proponuje mi zestaw COMPACT za 2200zł. Czy ktoś użytkuje ten zestaw i jak się on sprawuje? :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: