Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Lacetti na taxi.....???
Autor Wiadomość
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2010-08-09, 09:56   Lacetti na taxi.....???

Witam pierwszy raz na forum wszystkich użytkowników. Jestem taksówkarzem z Wawy i zastanawiam się nad kupnem lacetti w kombi i dieslu na taxi np.:

http://otomoto.pl/chevrol...-C13158513.html

Co o tym myślicie jak się będzie zachowywać takie auto codziennie 12-14 godz pracując w Wawie tj. korki ,dziury,koleiny, częste odpalanie itp. Czy jazda w korkach i często minimalne prędkości będą miały wpływ na ten wynalazek pt. filtr cząstek stałych ?? ? Proszę o wszystkie sugestie, + i - tego auta ,szczególnie opinie osób które takim autem zrobili już trochę km. Będę wdzięczny ponieważ w tym roku muszę zmienić auto.....Z góry wielkie dzięki ;-) ;-) ;-) ...
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
Maidenman

Model Samochodu: Cruze sedan 1.8 16V 141KM + BRC, MY2012
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 218
Skąd: Poznań
Poziom: 13
HP: 0/370
 0%
MP: 176/176
 100%
EXP: 24/30
 80%
Wysłany: 2010-08-09, 10:21   

Ja mam benzyniaka z 2006r. 1.4 w sedanie i przejechane 65.000 km - ani jednej poważniejszej usterki czy naprawy. Jednakże w TVN widziałem kiedyś jak pewien taksówkarz z Warszawy wpieniał się strasznie, bo też miał Lacetti, które po chyba roku czy dwóch eksploatacji miało coś z silnikiem (chyba tłoki tarły za mocno o silnik i powstała nieszczelność czy coś takiego - nie pamiętam) ale jak dziennikarze zainteresowali się sprawą, to wiesz jaka była odpowiedź ASO (bo kilkakrotnie odmawiali naprawy gwarancyjnej)?

-"auto nie jest przystosowane do tak dużych przebiegów w cyklu miejskim" - to mnie rozwaliło. Rada ASO? "nie jeździć tak dużo w mieście" :lol: Co prawda w kilkuletnich autach już gwarancją nie trzeba sobie zawracać głowy, ale nie wiem jak to auto będzie się zachowywało po np. 150.000km

PS. z ciekawości pytam, ile taka taksówka nakręci kilometrów w ciągu roku?
_________________
Chevrolet Cruze 2011r. sedan 1.8 16V 141KM na LPG, MY 2012
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2010-08-09, 12:43   

Na dzień dzisiejszy jak roboty jest jak na lekarstwo to ja robię do max 40 tyś km rocznie. Dużo ( a ile myślałeś ) ?? ???????
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
Maciej 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 kombi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 87
Skąd: Warszawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 6/19
 31%
Wysłany: 2010-08-09, 16:03   

Mój benzyniak 1,6 z 07 jeździ po Warszawie właśnie jak taksówka (codzienne częste, krótkie odcinki, korki, gaz) i jest ok. Trasę widzi rzadko.
_________________
pozdrawiam
Maciek
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2010-08-09, 19:18   

Czekam na uwagi użytkowników diesli w lacetti bo tylko taki biorę pod uwagę. Ten cdti to pasek czy łańcuch rozrządu ?? ?
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
Maidenman

Model Samochodu: Cruze sedan 1.8 16V 141KM + BRC, MY2012
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 218
Skąd: Poznań
Poziom: 13
HP: 0/370
 0%
MP: 176/176
 100%
EXP: 24/30
 80%
Wysłany: 2010-08-09, 21:16   

iskat1973 napisał/a:
Na dzień dzisiejszy jak roboty jest jak na lekarstwo to ja robię do max 40 tyś km rocznie. Dużo ( a ile myślałeś ) ?? ???????
Tak tylko pytam, nie wiem czy dużo czy mało, nie zakładałem konkretnej ilości. Ja sam z domu do pracy w granicach miasta i trochę do rodziny za miasto robię 12k rocznie.

Skoro jeździsz w mieście, to po co tak duży silnik? A co do tematu - auto moim zdaniem jak każde inne. Ma jeździć to jeździ. Zawsze się znajdzie ktoś, komu coś będzie stukać, pukać, piszczeć a innemu wszystko będzie grać. Jeśli podoba się Tobie to autko to kup. Na forum nie widzę, aby ktoś zgłaszał wielkie usterki i problemy. Raczej drobne kwestie, które mogą się przytrafić w każdym aucie. Może niech się lepiej wypowie jakiś mechanik/elektryk co wie więcej ode mnie ;)
_________________
Chevrolet Cruze 2011r. sedan 1.8 16V 141KM na LPG, MY 2012
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2010-08-10, 18:13   

A jest na forum ktoś kto wypowie się o lacetti 2,0 cdti ?? ???
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2010-08-22, 18:42   

Niesttey, to mało popularny silnik głównie z racji wyższej ceny, nie kojarzę żeby ktoś z forum nim śmigał? Nie myślałeś o pb i fabrycznym LPG?
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2010-08-22, 19:22   

A jest fabrycznie montowana instalacja lpg ?? ??? OOOO :shock: :shock: to by mnie zainteresowało. A coś więcej w temacie.....
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2010-08-22, 21:48   

No właśnie nie wiem jak to wygląda dokładnie tzn wiem że w salonie jest taka opcja kupno od razu z lpg, natomaist nie mam pojęcia czy instalacja jest montowana na linii produkcyjnej czy już u dealera... Tak czy siak nie wpływa to na warunki gwarancji, mi do aveo proponowali za 3600zł plus 200zł za "przystosowanie do montażu lpg" - nei mam pojęcia co to znaczy. Najlepiej podjedz do najblizszego dealera i popytaj, powiedz ze jestes taksówkarzem bo zcasami dla różnych grup zawodowych mają fajne rabaty
 
     
Maciej 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 kombi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 87
Skąd: Warszawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 6/19
 31%
Wysłany: 2010-08-23, 16:15   

Ja mam fabryczny gaz. Czakram montowany przez salon i wóz dostarczono mi już zagazowany. Poza fatalnym serwisem w autożoliborz, zastrzeżeń nie mam.
_________________
pozdrawiam
Maciek
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2010-08-23, 16:27   

Maciej napisał/a:
Ja mam fabryczny gaz. Czakram montowany przez salon i wóz dostarczono mi już zagazowany. Poza fatalnym serwisem w autożoliborz, zastrzeżeń nie mam.

A na czym polega fatalność poziomu serwisu na Rudnickiego ( Autożoliborz ?? ?)???? Ma to związek z gazem ?? ?/
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
Tadol 

Model Samochodu: Lacetti 1.6
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 38
Skąd: Ząbki
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2010-08-23, 19:53   

Ja wlasnie jezdzie na taxi lacetti kombi 1.6 gaz, disla odradzam bo te chevrolety to raczej samochody stworzone do gazu... zrobilem w ciagu roku 100 tys i oki bez wiekszych wpadek w trasie gazu nawet 5,7 l to moj rekord a instalacja za 2 tys zl sekwencja. :)))) ) rozmawialem z gosciem ktory ma diesela i narzeka musi co chwila do serwisu jezdzic. Trzeba powiedziec ze chevrolet o dawne deaewoo wiec bedzie na gazie jezdzic.
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2010-08-23, 21:53   

No i benzyna czy to bez czy z lpg na pewno będzie się szybciej nagrzewać w zimie - a to oznazca krótszy zcas pracy silnika w niekorzystnym zakresie temperatury i szybsze ogrezanie wnętrza np dla zziębniętych pasażerów:D
 
     
Maciej 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 kombi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 87
Skąd: Warszawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 6/19
 31%
Wysłany: 2010-08-24, 09:19   

iskat1973 napisał/a:
Maciej napisał/a:
Ja mam fabryczny gaz. Czakram montowany przez salon i wóz dostarczono mi już zagazowany. Poza fatalnym serwisem w autożoliborz, zastrzeżeń nie mam.

A na czym polega fatalność poziomu serwisu na Rudnickiego ( Autożoliborz ?? ?)???? Ma to związek z gazem ?? ?/

Pominąwszy wysokie ceny i ogólną nonszalancję serwisantów, zasadniczym problemem był całkowity brak obsługi, pomimo zlecenia jej i zapłacenia - przy okazji okresowych przegladów gwarancyjnych wozu. Nie wymieniano nawet filtra (był baaardzo brudny) i nie ustawiono prawidłowo temperatury przełączenia na gaz. A sam wóz jest właśnie jak dawne Daewoo, dlatego zresztą go kupiłem.
_________________
pozdrawiam
Maciek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: