Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-14, 01:17
W??yk ci?nieniowy od EGR-a - Kontrolka Check engine
Autor Wiadomość
jarex15 

Model Samochodu: CRUZE 2.0 LS +
Wiek: 41
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2010-06-04, 20:35   Wężyk ciśnieniowy od EGR-a - Kontrolka Check engine

Witam,

Ja mam problem z zapalającą się kontrolką silnika pojawiła się juz poraz czwarty a jak do serwisu jadę to albo dzień wcześniej zgaśnie a ostatnio jak tylko przekroczyłem bramę serwisu odrazu zgasła. Serwis rozkłada ręce bo zabardzo nie wiedzą o co chodzi ale według nich to jest błąd nie występujący( co kolwiek to znaczy) za każdym razem jak zgaśnie ta kontrolka to komputer nie wykrywa błędu :evil: .
Próbowałem juz jechać powyżej 2000 obrotów przez ponad 1h ale nic to nie dało.
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2010-06-08, 12:54   Re: Problemy, usterki, i takie tam różne

jarex15 napisał/a:
Witam,

Ja mam problem z zapalającą się kontrolką silnika pojawiła się juz poraz czwarty a jak do serwisu jadę to albo dzień wcześniej zgaśnie a ostatnio jak tylko przekroczyłem bramę serwisu odrazu zgasła. Serwis rozkłada ręce bo zabardzo nie wiedzą o co chodzi ale według nich to jest błąd nie występujący( co kolwiek to znaczy) za każdym razem jak zgaśnie ta kontrolka to komputer nie wykrywa błędu :evil: .
Próbowałem juz jechać powyżej 2000 obrotów przez ponad 1h ale nic to nie dało.


A jaki Ty masz silnik...........hm?
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
jarex15 

Model Samochodu: CRUZE 2.0 LS +
Wiek: 41
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2010-06-09, 17:09   

No właśnie najważniejszego nie napisałem :oops: 2.0 diesel 125km
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2010-06-10, 06:36   

Sory że pytam ale czy jesteś pewny że to jest kontrolka silnika ,czyli taka?A nie kontrolka wtrysku, czyli wypalajacy sie filtr cząstek stałych czyli cos takiego?
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
Maidenman

Model Samochodu: Cruze sedan 1.8 16V 141KM + BRC, MY2012
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 218
Skąd: Poznań
Poziom: 13
HP: 0/370
 0%
MP: 176/176
 100%
EXP: 24/30
 80%
Wysłany: 2010-06-10, 11:33   

Teorii na temat kontrolki CHECK ENGINE było już chyba tyle ile osób wypowiadających się w temacie. Ja już sam nie wiem. Niektórym pomaga czyszczenie zaworów, innym dolewanie nafty do paliwa, jazda autostradą z dużą prędkością, wymiana sondy lambda, wymiana innych elementów układu spalania, a mi pomaga wolna jazda na niskim biegu do czasu aż silnik się nie nagrzeje do właściwej temperatury - wtedy lampka się nie zapala (a bardzo lubi robić to na zimnych silnikach).
_________________
Chevrolet Cruze 2011r. sedan 1.8 16V 141KM na LPG, MY 2012
 
     
jarex15 

Model Samochodu: CRUZE 2.0 LS +
Wiek: 41
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2010-06-10, 20:51   

Nie na 100% ta pierwsza, byłem w serwisie i coś tam im nie działało więc na środe się umówiłem. A w sobotę będę w olsztynie i może tam podjadę do serwisu to chociaż zobaczą jaki mam soft bo ponoć wszystko zależy od jego rodzaju jednym nic się nie zapali jak automatycznie wypala się filtr innym zapali sie ta kontrolka a jeszcze innym wyskoczy błąd jakiegoś czujnika. Trochę to popie.....
 
     
jarex15 

Model Samochodu: CRUZE 2.0 LS +
Wiek: 41
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2010-06-17, 07:36   

No i mój problem został rozwiązany. Szukali 3 godziny w aso i znaleźli paproszek w wężku ciśnieniowym od zaworu Egr(chyba tak się to nazywa), który służy do recyrkulacji spalin.
Mechanik powiedział że to zabudzenie poprodukcyjne. Ponoć to pomoże zobaczymy z czasem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: