Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 09:08
Podgrzewany filtr paliwa w Cruze diesel?
Autor Wiadomość
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
  Wysłany: 2012-12-14, 06:33   Podgrzewany filtr paliwa w Cruze diesel?

Panowie , wie ktoś może czy cruze diesel ma podgrzewany filtr paliwa, bo w niektórych autach innych marek jest? Czy miał ktoś kiedykolwiek problem z zamarzniętym filtrem w Cruze?
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2012-12-14, 11:38   

a paliwo dobrej jakości lałeś? cruze jest budżetowym autem i wątpię aby miał podgrzewany filtr....raczej masz problem :)
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2012-12-14, 15:17   

Na szczęście nie mam problemu :-) . W cruze'ie mi paliwo nie zamarzło, ale w innym aucie kiedyś miałem taką sytuację, a o podgrzewanie filtra pytam z ciekawości. To jak, wie ktoś czy ma podgrzewany czy nie?
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-12-14, 16:41   

Filtr paliwa w dieslu cruze'ie jest pod samochodem na zewnątrz obok zbiornika paliwa niestety nie jest podgrzewany.Dokładniej to odkręca się pokrywę ,wyjmuje i wymienia się sam wkład. Ja co drugą wymianę oleju wymieniam filtr paliwa w każdym dieslu i nigdy jeszcze nie miałem problemów nawet przy większych mrozach z odpaleniem auta.Jeśli będziesz tego przestrzegał nigdy nie będziesz miał problemów z zamarzającym rzekomo filtrem.Głównym powodem jest z reguły zapomniany i mocno zanieczyszczony filtr paliwa i nieco gęstsza zimą ropa z której wytrąca się parafina i wtedy ewentualnie dochodzi do braku przepustowości.Przy wymienianym okresowo filtrze i zimowym paliwie nie ma mowy o problemach.
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2012-12-14, 17:06   

Dzięki. Filtr niedawno wymieniany na drugim przeglądzie więc problemów być nie powinno :-D .
PS. Czy używacie jakichś dodatków do paliwa na zimę?
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
KAI 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 362
Skąd: Kraków
Poziom: 17
HP: 6/630
 1%
MP: 301/301
 100%
EXP: 31/41
 75%
Wysłany: 2012-12-14, 18:44   

mario78 napisał/a:
Dzięki. Filtr niedawno wymieniany na drugim przeglądzie więc problemów być nie powinno :-D .
PS. Czy używacie jakichś dodatków do paliwa na zimę?

Ja tankuję Vervę na Orlen. We wcześniejszym aucie z silnikiem Diesla robiłem to samo.
Więcej płacę, jadę więcej km - cenowo wychodzi na to samo, ale jakość paliwa jest lepsza.
_________________
KAI
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-12-14, 20:01   

Ja osobiście tankuję na sprawdzonych stacjach właśnie to paliwo wzbogacone. Jest różnica co prawda w cenie ale da się odczuć plusy .Spalanie mniejsze i osiogi lepsze.Zimowe natomiast to STATOIL ......DieselGold.....Arcktic gwarancja do -32* naprawdę wysoka jakość i żadnych problemów z mrozem.
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-12-14, 20:30   

krucyfiks napisał/a:
Ja osobiście tankuję na sprawdzonych stacjach właśnie to paliwo wzbogacone. Jest różnica co prawda w cenie ale da się odczuć plusy .Spalanie mniejsze i osiogi lepsze.Zimowe natomiast to STATOIL ......DieselGold.....Arcktic gwarancja do -32* naprawdę wysoka jakość i żadnych problemów z mrozem.


Zgodnie z schematem i ukladem kabli w dieslu jest podgrzewanie paliwa w filtrze.
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-12-16, 20:58   

Hmm w takim razie ja musiałem przeoczyć coś przy wymianie wkładu.Następnym razem przyjrzę się dokładniej.A może ktoś z was ma dowód na podgrzewany filtr w cruzie dieslu.Schemat może dotyczyć bogatszej wersji.Ale może faktycznie etac_owiec ma rację.
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
adaśko 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 95
Skąd: podlaskie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 14/19
 73%
Wysłany: 2014-10-07, 15:03   

też wymieniając filtr paliwa zauważyłem że idzie do niego kostka ale czy to jest podgrzewanie to ciężko powiedzieć bo podobną rzecz miałem w filtrze paliwa w carismie.
 
     
Kain_1 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT+ MY 2014
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 18
Skąd: Tychy
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 8/8
 100%
Wysłany: 2014-10-07, 23:32   

Z tym "lepszym" paliwem Typu BP ultimate, verwa itp to różnie bywa. Paliwo jest droższe i też nie schodzi tak szybko, kiedy przychodzi zima a letnie paliwo jeszcze zalega w zbiornikach na stacji, to nikt nie wypompowuje starego paliwa, tylko dolewają do tego co jest zimowe i tak sie miesza ni to letnie ni to zimowe. Efekt w moim przypadku to uziemiona octavia TDI na tydzień, aż przyszło ocieplenie. W następnych latach już tankowałem zwykłe paliwo na stacji gdzie był duży obrót i nigdy problemu nie miałem. Mimo że mrozy były może i wieksze a filtra chyba nie zmieniałem.
 
     
adaśko 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 95
Skąd: podlaskie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 14/19
 73%
Wysłany: 2014-10-10, 10:12   

też kiedyś tylko pierwszą zimę tankowałem lepsze paliwo a teraz przed każdą zima wymieniam filtr paliwa i tankuję normalny olej napędowy na lotosie lub bliskiej i już 4 zimy bez problemów tak jeżdżę a w tym roku zobaczę jak cruze będzie się zimą sprawował i czy nie będzie problemów z rozruchem auta.
 
     
Jaculek1302 

Model Samochodu: CRUZE
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 5
Skąd: Kuj-pom
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-01-04, 21:32   

Witam. Mam takie pytanie na co zwrócic uwagę przy wymianie filtra.Chodzi mi o to czy się coś odpowietrza? :-(
 
     
adaśko 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 95
Skąd: podlaskie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 14/19
 73%
Wysłany: 2015-01-05, 20:43   

ja jak wymieniałem to nic nie odpowietrzałem tylko wywaliłem wkład i wylałem ropę z obudowy a następnie założyłem nowy wkład i skręciłem całość i przekręciłem kluczykiem i po kilku sekundach autko normalnie odpaliło tylko do odkręcenia obudowy potrzeba dużego rozmiaru klucza :-/
 
     
Mitko 

Model Samochodu: Cruze 2,0 VCDI
Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 5/8
 62%
Wysłany: 2015-04-21, 08:31   filtr paliwa Cruze diesel

A jakiego producenta filtr paliwa założyłeś ? Na Allegro spotkałem się z filtrami paliwa, które różnią się o parę milimetrów wysokością. Czy to może mieć znaczenie, że nie dokręci się obudowa? Może ktoś ma wszystkie wymiary oryginalnego filtra paliwa GM do 2,0 VCDI 163 KM?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: