Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do epici 2008 2.0
Autor Wiadomość
incantato 
Pawel

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Wiek: 29
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-06-10, 11:09   LPG do epici 2008 2.0

Cześć,

zamontowałem dzisiaj gaz do mojego chevroleta z 2008 roku, przy przebiegu 125k km (przebieg oryginalny).
wiem, że i tak już po ptokach, mimo wszystko chciałem zasięgnąć opinii, co sądzicie o podzespołach które mi zamontował warsztat cieszący się bardzo dobrym zdaniem.

może zestaw okaże się przyzwoity, i pomoże przyszłym właścicielom epic, chcących ów gaz zamontować u siebie.

a więc, zamontowano mi:
reduktor SILVER KME 220km
zbiornik 55l/630/220 - przy pełnym baku ok 44 litrów
układ sterujący STAG 300 ISA
listwa wtryskowa BARRACUDA

nie odczuwam spadku mocy, nie odczuwalny jest nawet moment przełączania z benzyny na gaz i na odwrót.

więc, co sądzicie ?

Pozdrawiam , P.
 
     
KonradMaster 


Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2016-07-19, 11:43   

incantato, ja w swoim poprzednim aucie miałem zamontowany chyba najtańszy parownik jaki istnieje - Tomasetto - model AT09. Do tego listwa VALTEK. Wszystko pracujące pod sterownikiem AEB King4, produkowanym na licencji włoskiej. Zrobiłem na samym LPG prawie 100k km i jedyną rzeczą jaką wymieniałem były filtry gazu (w reduktorze i fazy lotnej), no i świece zapłonowe. Auto prawie pół roku temu zostało sprzedane i z tego co wiem, dalej śmiga na gazie bez problemu.
Części zamontowane w moim aucie nie słynęły z bardzo dobrej jakości, mimo to uważam, że wytrzymały niezły przebieg i dalej bezawaryjnie działają. W Twoim przypadku zamontowane części są moim zdaniem bardzo dobrej jakości, więc myślę, że nie musisz się przejmować o awaryjność tego układu, bynajmniej nie przed przebiegiem rzędu 150k km.
_________________
Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
 
 
     
Kraviec 
Epica 2.0 24V

Model Samochodu: Epica 2.0 24V
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 50
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2016-07-20, 20:49   

incantato, Obecnie jest bardzo wiele dobrych gratów do instalacji LPG, ale nadal najważniejszy jest montaż i strojenie.
Szkoda, że nie masz założonego reduktora kme tur (zmodyfikowany silver, mniej awaryjny z racji innej budowy), jest do mniejszych mocy, ale w Epice daje radę. Mi gazownik założył na próbę w celu zweryfikowania czy podoła i ku zdziwieniu trzyma bez problemu ciśnienie i temperaturę.

Wrzuć fotki jak masz to zamontowane, głównie interesuje mnie widok na wtryski i wkrętki w kolektorze.
_________________
Epica 2.0 24V
 
     
incantato 
Pawel

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Wiek: 29
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-08-26, 14:45   

Czesc , troszkę mnie nie było, zrobiłem zdjęcia, mam nadzieję że o taki widok Ci chodziło. Jeżeli nie, to zrobię jeszcze raz :)






 
     
Kraviec 
Epica 2.0 24V

Model Samochodu: Epica 2.0 24V
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 50
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2016-08-31, 22:03   

incantato, instalator mógł się postarać o bardziej precyzyjne umieszczenie wkrętek w kolektorze, zasada jest taka, że gaz ma mieć kierunek wlotu do komory spalania "z wiatrem", u Ciebie wtrysk strzela gazem w ścianę kolektora. Teoretycznie tam jest duży ciąg zasysanego powietrza i nie powinno mieć to dużego znaczenia, ale jednak gaz miałby wtedy łatwiejszą i szybszą drogę dostania się do cylindra.
U mnie każda wkrętka zrobiona jest tak:


Przy okazji pokażę jak u mnie schowane są wtryski pod osłoną silnika.
To też niestety nie jest idealne rozwiązanie, bo niesie za sobą dosyć długie wężyki między wtryskiem, a kolektorem, teraz pewnie zrobiłbym to troszkę inaczej.


Dobra to jeszcze miejscówka na reduktor:
_________________
Epica 2.0 24V
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: