Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Cruza - Diesel czy Benzyna z LPG
Autor Wiadomość
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4192/4853
 86%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-23, 08:23   Re: Odp

kicur91 napisał/a:
W ASO powiedzieli że nie ma opcji KL7.
Z jakiegoś powodu VIN który otrzymałem miał jakiś błąd i ASO sprawdziło auto tylko po pierwszych 8 znakach.
Jest jakieś prawdopodobieństwo że mogli pomylić auto ?


To nie ma większego znaczenia przy KL7, bo gołym okiem widać że to jest faktycznie fabryczna wersja Cruze WTCC czyli tak jak Ci potwierdzili - brak wzmocnionych gniazd zaworowych w tym 1.8.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-05-30, 06:59   Odp

Pojawił się ciekawy Cruz:
CRUZ 1.8 LPG

Zastanawia mnie tylko,że według sprzedającego jest to wersja LS+ a nie ma w niej tempomatu.
Gdzieś na forum obiło mi się o uszy że bodaj o 2011 roku wszystkie wersje od LS mają tempomat co by znaczyło że tutaj też powinien być.
Coś źle przeczytałem czy gość coś kręci z wersją auta?
 
     
blackbox112 
:)

Model Samochodu: Cruze 1.8 LS+
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2016-05-30, 10:03   

Nie no w LS+ nie było nigdy tempomatu.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4192/4853
 86%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 10:03   Re: Odp

kicur91 napisał/a:
Zastanawia mnie tylko,że według sprzedającego jest to wersja LS+ a nie ma w niej tempomatu.
Gdzieś na forum obiło mi się o uszy że bodaj o 2011 roku wszystkie wersje od LS mają tempomat co by znaczyło że tutaj też powinien być.
Coś źle przeczytałem czy gość coś kręci z wersją auta?


Tempomat dla LS w standardzie był od MY2011 z tym że od MY2012 masz zmienione oznaczenia wersji
to co było wcześniej LS przeszło w LT, a wersja bazowa (BASE) stała się LS,

W tym przypadku masz MY2013 w wersji podstawowej z małym dodatkiem +
łatwo to szybko rozpoznać na pierwszy rzut oka po czarnych obwódkach wokół grillów
a w środku np. po braku podłokietnika lub po korbkach podnoszenia szyb w tylnych drzwiach.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-05-30, 10:50   Odp

Hmm to co powiesz na tego cruza:
Cruze 1.8
Niby taka sama wersja jak ten wcześniej a podłokietnik ma :)
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4192/4853
 86%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 11:50   

Właściciel dołożył sobie podłokietnik bo oryginalnego nie było :-)
http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=3144

Oryginalny podłokietnik w Cruze wygląda tak:
http://forum.chevrolet.or...er=asc&start=15

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-05-30, 12:50   Odp

Git, dobrze wiedzieć.
Czyli jako tako montaż podłokietnika fabrycznego nie powinien być problemem?
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4192/4853
 86%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 14:16   

Nie będzie żadnym problemem, z tym że trzeba wstawić cały nowy tunel



ale nie wiem czy w ogóle jest sens bo oryginalny podłokietnik jest relatywnie krótki,
a poza tym posiada wadę fabryczną (brak możliwości zablokowania w wysuniętej pozycji)
z którą kiedyś walczyła jakaś połowa naszego forum
http://forum.chevrolet.or...0&postorder=asc
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-06-02, 19:03   Odp

Jest szansa obejrzeć w najbliższym czasie autko które wygląda że przejdzie dalej niż sprawdzanie grubości lakieru :)
Stąd moje pytanie: czy jest coś szczególnego na co należy zwrócić uwagę przy zakupie Cruza z fabrycznym lpg?
Jeżeli chodzi o sprawy stricte związane z mechaniką to pewnie będzie mi ciężko coś takiego sprawdzić ze względu na brak wiedzy - jedyna szansa to przegląd na jakiejś w miarę dobrej stacji.
Dobrze było by wiedzieć też na czym można zbić trochę cenę. Z tego co ktoś kiedyś pisał warto patrzeć czy nadkola są całe ale poza tym to nie mam za wiele info...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1626/10164
 16%
MP: 4192/4853
 86%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-06-14, 12:24   Re: Odp

kicur91 napisał/a:
... Z tego co ktoś kiedyś pisał warto patrzeć czy nadkola są całe ale poza tym to nie mam za wiele info...


Problem z nadkolami dotyczy Cruzaków MY2010 i MY2011,
http://forum.chevrolet.or...der=asc&start=0
więc jeśli egzemplarz jest młodszy to nawet nie masz po co oglądać.

BT. jak idą Twoje poszukiwania "złotego Cruzaka"? :-)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-06-14, 12:55   Odp

Dzięki za informację - czyli w moim przypadku nie przydatne bo szukam minimum 2012.

Co do poszukiwań to już jestem poza trzema podstawowymi fazami (euforia, rzeczywistość, totalne zrezygnowanie) :]
A tak naprawdę to mniej więcej raz na 2 tygodnie pojawia się warty uwagi Cruz. Dwa razy byłem już praktycznie nowym właścicielem ale zawsze "coś" się wydarzyło że w końcu nie kupiłem auta. Mam na myśli że za pierwszym razem gość nie uwzględnił że jak dwukrotnie zmieniał właściciela leasingu to trzeba dodatkowy podatek zapłacić(lub poczekać 6 miesięcy) a to za drugim razem trafiłem na bardzo honorową osobę która pomimo zaliczkowania auta koniec końców go mi nie sprzedała ponieważ wcześniejszy klient się jednak zdecydował.....

I o ile byłem w 100% zdecydowany na LPG 1.8 to teraz widząc ciekawą ofertę CRUZE 2.0 w dieslu poważnie się zastanawiam nad kupnem.
BTW może Wy ocenicie czy ten nalot na silniku w linku powyżej jest raczej naturalny czy coś tam było "myte" ?
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2016-06-14, 16:13   

Według mnie nalot kurzu jest sztuczny o czym swiadczY rozchodzacy sie brud od środka- według mnie zlany woda i rozdmuchany kurz z odkurzacza. A na czym mozna zbić cenę w cruzaku: kzfr,nagrzewnica, skrzynia biegów w my2013-to sa główne uniwersalne argumenty....A i lpg nie bylo fabrycznego...
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-06-14, 18:09   Odp

Tu chyba najlepiej żeby się wypowiedział ktoś kto ma diesla i wie z doświadczenia.
Właściciel teoretycznie mówi że celowo zrobił zdjęcie żeby było pewne że nie myty...:/

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz: Czy rzeczywiście jest tak że przegląd (gdy auto jest na gwarancji) można zrobić poza ASO(bo taniej) a potem jeżeli jest jakaś akcja serwisowa Chevroleta to ASO przyjmie takie auto na gwarancję? Nie będą się szczępić że np. jest przebieg skręcony lub coś innego co ASO na pewno wymyśli?
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2016-06-14, 18:19   

Można tak zrobić- ja jestem tego przykładem i to nie koniecznie bo "taniej" ale PEWNIEJ. Aczkolwiek nie mozna sobie skracać czy wydłużać przelotów.....
 
     
kicur91 

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 33
Skąd: Kraków
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2016-06-14, 19:14   Odp

Super dzięki za szybką odpowiedź.
Z tymi serwisami poza ASO to jest jakaś lista "renomowanych" które ASO uznaje?
Z tego co się orientuje to tam chodzi o to żeby wymieniali na części oryginalne?

Zastanawiam się co gdyby gość rzeczywiście umył silnik i ubrudził go kurzem. Rozumiem że tak się robi po to żeby ukryć ewentualne wycieki? Ale jak już podjadę autem na przegląd (do w miarę ogarniętych ludzi) to taki wyciek raczej powinien wyjść, jak myślicie? A gość sam nakłania żeby jechać do ASO i robić przegląd + sprawdzać historię...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: