Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Chip Cruze 1.8 / 141 KM
Autor Wiadomość
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-01-29, 13:07   

W Polsce jakoś poznikały z ofert firm zajmujących się chiptuningiem wszystkie usługi dot. chipowania 1.8,
chociaż kiedyś były oferowane razem z informacją dotyczącą średniego wzrostu mocy i momentu obrotowego.
Teraz ich jakoś nie ma... nie wiadomo dlaczego. W Czechach robił to użytkownik Naszego forum, zdaje się Transformer przy silniku 16XER.
W Rosji kilka firm chipuje zarówno 1.6 jak i 1.8 np. SVV



Do takich testów koleś powinien wyłączyć wszystkie systemy kontroli trakcji,
ale widać że na 2-im biegu leci do licznikowych 110 km/h co normalnie nie jest możliwe (97 km/h)

Jeśli ktoś zainteresowany tematem to trzeba poszukać info na polskich forach Vectra C, Astra H/J, Insignia 1.8, bo w tych autzch są nasze XER-y.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-29, 14:11   

C77 napisał/a:
W Polsce jakoś poznikały z ofert firm zajmujących się chiptuningiem wszystkie usługi dot. chipowania 1.8,
chociaż kiedyś były oferowane razem z informacją dotyczącą średniego wzrostu mocy i momentu obrotowego.

Przyznaję, że słabo się orientuję w tej tematyce, ale nie bardzo rozumiem na czym mógłby polegać EFEKTYWNY tuning silnika wolnossącego, jeżeli nie dotyczy on ingerencji mechanicznej w elementy konstrukcyjne jednostki napędowej, osprzętu, czy układu wydechowego. Co tutaj można podkręcić, tak żeby ten delikatny silniczek nie rozpadł się w ciągu najbliższego tysiąca kilometrów? W przypadku 1.8 strach mocniej przygazować, żeby chłodniczka oleju nie wyleciała w powietrze, albo żeby KZFR się nie poukręcały. :mrgreen:
_________________
JohnnyBeGood
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-29, 14:26   

C77 napisał/a:
Do takich testów koleś powinien wyłączyć wszystkie systemy kontroli trakcji,
ale widać że na 2-im biegu leci do licznikowych 110 km/h co normalnie nie jest możliwe (97 km/h)

Oglądając testy przyspieszenia wielu marek i modeli zauważyłem, że zjawisko niemożliwości osiągnięcia 100 km/h na drugim biegu jest niezwykle powszechne, szczególnie wśród typowo rodzinnych samochodów (i to w klasach B oraz C, a nawet D). Najczęściej w okolicach 95-98 km/h następuje konieczność wrzucenia trójki, co fatalnie odbija się na wynikach pomiaru poprzez stratę zwykle 2-3 sek.
To co przedstawia ten filmik to prawdopodobnie jakaś mistyfikacja. :shock: Gdyby w 1.8 było turbo i ktoś pojechałby po całości z podkręceniem charakterystyki doładowania, to nie wykluczam, że można by uzyskać taką, wręcz nieprawdopodobną różnicę w dynamice.
Według mnie samochód stał w miejscu (w przeciwnym razie elektronika zdusiłaby ułańska fantazję z jaką wędrowała wskazówka szybkościomierza :-o ) i podejrzewam, znając pomysły braci zza Buga, że dwóch unosiło na rękach przód samochodu, a trzeci gazował w kabinie. :-D
_________________
JohnnyBeGood
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-29, 14:37   

Dla potwierdzenia powyższych postów:
https://www.youtube.com/watch?v=kaQ0CQqaBOM
_________________
JohnnyBeGood
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2016-01-29, 17:11   

C77 napisał/a:
ale widać że na 2-im biegu leci do licznikowych 110 km/h co normalnie nie jest możliwe (97 km/h)


Jeśli po tym chipie osiąga 110 na 2 biegu a normalnie 97 to można to tłumaczyć tylko przesunięciem limitera obrotów, inaczej potrzebna by była ingerencja w skrzynie biegów, szkoda że na filmiku nie widać przy jakich obrotach ma te 110km/h.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
pool80 

Model Samochodu: Cruze 4d LT 1.8 mt5 KL7 BRC24.11
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 474
Skąd: polska
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 8/52
 15%
Wysłany: 2016-01-30, 19:21   

to 1.8? https://www.youtube.com/watch?v=Ee6u6R0yTuA
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2016-01-30, 21:07   

Z tego co piszą po portugalsku pod filmikiem to 1,8.
 
     
pool80 

Model Samochodu: Cruze 4d LT 1.8 mt5 KL7 BRC24.11
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 474
Skąd: polska
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 8/52
 15%
Wysłany: 2016-01-30, 21:10   

czyli te 15 koni da się uzyskać. Czasem zastanawiam się, co by było, gdyby samochód wyskoczył z rolek przy 200km/h.
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2016-01-30, 21:32   

pool80 napisał/a:
co by było, gdyby samochód wyskoczył z rolek przy 200km/h.


Wesoło by nie było :wink:

wypadki na hamowni
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
pool80 

Model Samochodu: Cruze 4d LT 1.8 mt5 KL7 BRC24.11
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 474
Skąd: polska
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 8/52
 15%
Wysłany: 2016-01-30, 21:41   

to ja już nie tuninguje ;)
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2016-01-30, 21:52   

Bardziej bym się martwił o badziewna skrzynie biegów.
 
     
pool80 

Model Samochodu: Cruze 4d LT 1.8 mt5 KL7 BRC24.11
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 474
Skąd: polska
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 8/52
 15%
Wysłany: 2016-01-30, 21:53   

No skrzynie w Cruze 1.8 jest dobierana na styk.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-02-07, 11:55   

No proszę, bracia czescy podejmują się chipowania Cruzaków 1.8
uzyskując 156 KM i 192 NM

http://www.autochip.eu/cz...e-18-16v-142cv/

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2016-02-07, 12:24   

już myślałem, że swojego poddałeś pewnym eksperymentom naukowym ;)
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-02-11, 19:46   

Hehe, endriu333, przecież wiesz, że kto jak kto ale ja jakoś nigdy przez te lata nie narzekałem na brak mocy w swoim :wink:

Jasne, że zawsze może być więcej i fajnie by było mieć tutaj tak zwiększony moment obrotowy jak deklarują, może dałoby się odczuć jakąś zmianę w dole...
W sumie można by sobie powoli zacząć wchodzić w temat i go gruntownie wybadać co, jak i na czym uzyskują,
ale coś takiego jak usunięcie bądź podwyższenie odcięcia u mnie od razu odpada,
bo niestety miewam tendencja do zarzynania biedaczków :mrgreen:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: