Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
faluj?ce obroty w Aveo 1.6 z 2004 wersja z USA
Autor Wiadomość
mcmaster 
aveo 1.6 z usa

Model Samochodu: aveo 1.6 2004 z usa
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: podlaskie
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2014-09-12, 21:35   

Panowie co robic z tymi falującymi obrotami, mechanik powiedział zeby wymienic sonde lambda pierwszą która znajduje sie w kolektorze, wymieniłem i nic dalej to samo, moze ktos mial podobny problem, obroty falują na zimnym i cieplym silniku, wymienilem juz swiece, przewody filtr paliwa, czujnik polozenia wałka rozrzadu, filtra paliwa, sonde i nic nic, dalej to samo, Panowie/Panie to pewnie jakas pierdola ale gdzie, a moze ktos z Was chce go kupic, sprzedam za 6 tys. zł. pół ceny
 
     
Jacenty85 

Model Samochodu: Aveo T300
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 127
Skąd: Włocławek
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 7/22
 31%
Wysłany: 2014-09-12, 22:19   

kupię chętnie za 4 tyś :)
 
     
mcmaster 
aveo 1.6 z usa

Model Samochodu: aveo 1.6 2004 z usa
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: podlaskie
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2014-09-17, 02:15   

Witam za 4 tys nie oddam, klima jest, nowe opony a te falujace obroty to napewno jakis bzdet ale mam nadzieje ze znajde przyczyne, ktos mi podpowiedzial ze moze to byc Map Sensor Czujnik Ciśnienia, nie kosztuje duzo, kupie wymienie zobacze.
 
     
chevy_power 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo, Chevrolet Cruze
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 756
Skąd: Kraków
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 58/68
 85%
Wysłany: 2014-09-18, 10:50   

mcmaster, sprawdzałeś może napięcie w akumulatorze? No i jak wiekowy masz akumulator? :->
 
     
mcmaster 
aveo 1.6 z usa

Model Samochodu: aveo 1.6 2004 z usa
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: podlaskie
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2014-09-20, 03:25   

nie sprawdzałem, akumulator siedzi jeszcze oryginal, jutro sprawdze
 
     
mcmaster 
aveo 1.6 z usa

Model Samochodu: aveo 1.6 2004 z usa
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: podlaskie
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2014-09-23, 03:33   

chodź akumulator siedzi jeszcze oryginalny to napięcie jest książkowe.
 
     
chevy_power 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo, Chevrolet Cruze
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 756
Skąd: Kraków
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 58/68
 85%
Wysłany: 2014-09-23, 08:03   

mcmaster napisał/a:
chodź akumulator siedzi jeszcze oryginalny to napięcie jest książkowe.


no to git :-) ja też mam fabryczny :-)

co do obrotów, to jest jeszcze jeden element, który jest odpowiedzialny za poziom obrotów na biegu jałowym. Często pomijany i nie zawsze występujący silniczek krokowy. Może on nadawać się albo do przeczyszczenia albo wymiany. Koszt stosunkowo nieduży, ale jak wspomniałeś detal, a ja z nim miałem już kiedyś przygodę w innym aucie ;-)
 
     
mcmaster 
aveo 1.6 z usa

Model Samochodu: aveo 1.6 2004 z usa
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: podlaskie
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2014-09-23, 21:08   

silniczek krokowy czyściłem i nic dalej to samo, potem kupiłem nowy (cena chyba około 35-40zł) i też nic jak falowały to dalej falują, jeden ze znajomych podpowiedział mi że miał podobny problem w lanosie na lpg, odpowiedzialna za to była listwa wtryskowa, Panowie jak tak dalej pójdzie to metodą prób i błędów wymienię pół silnika a obroty dalej będą falować. Może znacie jakiegoś mechanika z podlaskiego, który podejmie się próby naprawy?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: