Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2015-01-21, 13:59
KAMPANIA NAPRAWCZA CRUZE, ORLANDO 1.8 MY2013 - PRAWA PÓŁOŚ
Autor Wiadomość
blackbox112 
:)

Model Samochodu: Cruze 1.8 LS+
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2014-09-24, 08:18   

A ja wczoraj dostałem list polecony z tą jakże niewesołą nowiną.
Co lepsze mojego vin-u na liście nie ma :-|
Teraz pytanie do Was zanim jakąś aferę wykręcę - czy jak info wysłał mi salon w którym auto kupiłem na w/w wymianę półosi mogę się udać do innego aso?
Sprostowanie: kupiony AutoPolSerwis a chciałbym robić w Auto Żoliborz (po prostu tu mam bliżej).
 
     
kemoiz

Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 355
Skąd: warszawa
Poziom: 17
HP: 6/630
 1%
MP: 301/301
 100%
EXP: 24/41
 58%
Wysłany: 2014-09-24, 09:31   

Możesz gdzie chcesz tylko tak jak sp59 wcześniej napisał, będą chcieli najpierw Cie wziąć na weryfikację. Ja nie dostałem listu ale dziś byłem i również do wymiany (wiedziałem już wcześniej, że będzie do wymiany).
 
     
blackbox112 
:)

Model Samochodu: Cruze 1.8 LS+
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2014-09-24, 09:37   

Na szczęście tu mam blisko więc mogę jechać tam nawet 5 razy. I tak mam kilka rzeczy zgłosić w ramach gwarancji łącznie z tym stukającym zawieszeniem. Zobaczymy jakie będą efekty
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2014-09-24, 20:18   

Jeden z naszych kolegów który w orlando miał wymienianą półoś w poprzedniej edycji akcji serwisowej "półoś" teraz znów miał wezwanie, pojechał i ponownie mu wymienili.
Podobno wada jest tym razem w innym miejscu. Niezły szajs.
_________________
Pozdrawiam
 
     
nanoku 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 kombi LTZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 133
Skąd: Wrocław
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2014-09-24, 22:27   

Ja po diagnozie dzisiaj. Czekam 4 dni aż ściągną część i jadę jednak na wymianę.
 
     
grabers 
grabers

Model Samochodu: Chevrolet Cruze HB LT 2013r, 1.8 LPG+Pb
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 18
Skąd: Chrzanów
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 8/8
 100%
Wysłany: 2014-09-26, 17:11   

Do mnie nie przysłali żadnego listu dotychczas. Auto kupione we wrześniu 2013. Pierwszą listę sprawdzałem i tam nie widniał mój Vin. O kolejnych listach nic nie wiedziałem. 13 września na przeglądzie dowiedzialem się w salonie Wawrosza w Oświęcimiu, że półoś do wymiany. Jetem umówiony na 29 września.
 
     
sp59

Model Samochodu: Cruze HB LS+
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Piekło
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 10/11
 90%
Wysłany: 2014-09-26, 23:24   

Dzisiaj wymieniałem, jak pisałem wcześniej odmówiłem wizyty na weryfikację.
ASO musiało zamawiać w ciemno i dopiero dzisiaj podczas mojej wizyty stwierdzili, że faktycznie trzeba wymieniać, co zrobili - sprawnie poszło 60min i po temacie. Nie musiałem czekać, aż przyjdzie, bo półośka już na mnie czekała :)
Nie chcą zamawiać na podstawie VIN, chcą zobaczyć i dopiero zamawiać dla pewniaków.
Dziwne to, skoro mi zamówili po VIN i jak się okazało półoś do wymiany.
Dziwna polityka ASO w tej sprawie jest.

Tak przy okazji.
Bardzo się zdziwiłem jak podjechałem do ASO Kozłowski w Szczecinie i nie zobaczyłem żadnego napisu Chevrolet, nie było też żadnego Chevy na salonie.
Jak się okazało, diler nie czekał na 2015 ale już wyszedł ze sprzedaży Chevy.
Podobno tak jest i w innych miejscach.
Po info wycofania się z EU sprzedaż i zainteresowanie natychmiast spadło, więc sobie odpuścili.
Serwisować dalej będą bo to salon min. Opla.
 
     
tazz82 

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8LPG
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Bytom
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: 2014-10-03, 15:27   

icetracker napisał/a:
jaco33 napisał/a:
tazz82 - możesz podać, jaki model i z którego jest roku ? ja mam 2011 i zastanawiam się, czy profilaktycznie nie zaatakować ASO - mam gwarancję do grudnia.
tazz82 napisał/a:
Widzę że co raz więcej użytkowników Orlando dostaje pismo do serwisu, co również spotkało i mnie w dniu wczorajszym. Jestem umówiony na przyszły tydzień na weryfikacje półosi oraz na usunięcie usterki ze skrzynią biegów ( problem z wrzuceniem pierwszego biegu), podobno jest to problem znany i usuwany na gwarancji.


Hej,

widze ze zamiesciles informacje na temat problemu z pierwszym biegiem. czy moglbys dac znac co takiego stanowilo problem - bylem w dwoch serwisach - w Mikolowie i w Chorzowie ale podobno tak ma byc:) prosilbym Cie o wiadomosc



Jestem już po wizycie w serwisie i u mnie w samochodzie został wymieniony synchronizator biegów oraz elementy sprzęgła (chyba docisk) odpowiedzialne za 2 bieg które uległy uszkodzeniu, mechanicy nie byli w stanie stwierdzić w którym momencie to powstało czy w fabryce czy w pod czas użytkowania.

Dodatkowo wymieniona została półoś zgodnie z akcją serwisową

Przy okazji udało się uwolnić fotelik od dziecka z mocowania isofix

Ogólnie jestem bardzo zadowolony, biegi wchodzą teraz tak jak należy.
Obsługa klienta na 5-tke.


Pozdrawiam
Grzegorz
 
     
olke 
olke

Model Samochodu: Orlando 2.0D 96kW
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 35
Skąd: Krakow
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 8/11
 72%
Wysłany: 2014-10-07, 10:19   

Nowe ogoszenie na UOKiK z 06.10.2014. Wezwanie do serwisu. Półos ... Nie tylko Orlando, ale i Cruze


http://www.uokik.gov.pl/p...p?news_id=11223

i lista
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=15610
 
     
kubab

Model Samochodu: Był Orlando...
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 49
Skąd: mazowieckie
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 11/13
 84%
Wysłany: 2014-10-09, 08:23   

Ciekawe dlaczego UOKiK nie może opublikować dokumentu "pdf", który umożliwi wyszukiwanie numerów, tylko jest to skan "graficzny"... W efekcie albo muszę pamiętać numer dealera, albo przejrzeć 46 stron. Bez sensu.
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 15/798
 2%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2014-10-09, 14:23   

kubab napisał/a:
dlaczego UOKiK nie może opublikować dokumentu "pdf"


pewnie dlatego

http://panihalinka.pl/comic/comic/58-0038/
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
nanoku 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 kombi LTZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 133
Skąd: Wrocław
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2014-10-11, 14:24   

u mnie po weryfikacji mieli dzwonić po 4 dniach aby wymianę zrobić. Minęło 14 więc chyba pora się upomnieć :)
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2014-10-11, 21:03   

Krzysiek_81 napisał/a:
kubab napisał/a:
dlaczego UOKiK nie może opublikować dokumentu "pdf"


pewnie dlatego

http://panihalinka.pl/comic/comic/58-0038/

Genialnie uchwyciłeś. Ja od siebie dodam że jeżeli ktoś nic nie umie, jest beznadziejny, nikt go nie chce, do niczego się nie nadaje a równocześnie jest urodzonym megalomanem, wtedy zostaje państwowym urzędnikiem.
_________________
Pozdrawiam
 
     
evien 

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.8 LTZ
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Dębica
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 6/8
 75%
Wysłany: 2014-10-30, 12:05   KAMPANIA NAPRAWCZA PRAWA PÓŁOŚ

Witam wszystkich,

Słuchajcie zarejestrowałems ie na stronce mychevrolet.eu/PL i w zakładce kampanie naprawcze widnieje mi jak byk informacja że mój chevy jest objęty bezpłatną kampanią naprawczą.

Czy ktoś wie o co chodzi i jak to teraz załatwiać?
_________________
Lukas
 
     
rafic 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium [Finlandia]
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 414
Skąd: Toruń
Poziom: 18
HP: 14/711
 2%
MP: 339/339
 100%
EXP: 42/45
 93%
Wysłany: 2014-10-30, 13:35   

A pisze coś więcej na stronie? Z jakiego tytułu ta akcja naprawcza?
Ale najlepiej to chyba po prostu zadzwonić do ASO i powiedzieć im o tym to sprawdzą czy faktycznie jest objęty kampanią serwisową i umówić się na wizytę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: