Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
CRUZE 1.8 LPG
Autor Wiadomość
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-12-07, 08:39   

wszim napisał/a:
Mam takie info że genius 1200 daje radę do tego silnika, testowali na hamowni.

Skoro była hamownia, to powinna być również dokumentacja. A takiej nie udostępnili dla Chevroleta. Jako sprzedawca mówią to, co klient chce usłyszeć. Ja również uzyskałem info przez kolegę, że ten model lepiej chodził na testach, aniżeli 1500. Ale parametry fabryczne mówią co innego.

Czakram od 2 tygodni nie odpisuje na mego maila, w załączeniu którego wysłałem wykres z hamowni. Czekam jeszcze kilka dni i wyślę kolejnego, tym razem do wiadomości prasy motoryzacyjnej.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-12-13, 08:29   

Ponieważ w dniu wczorajszym otrzymałem maila z firmy Czakram wraz z ich wykresem z hamowni Chevroleta Cruze 1.8 z LPG, czuję się w obowiązku napisać kilka informacji.
Mianowicie udało się dokonać regulacji instalacji na tyle dobrze, że auto osiągnęło niemal identyczne wyniki (w granicy błędu) na obu paliwach. Otrzymany wykres wskazuje nawet na lepszy moment w zakresie do 3 tys. obrotów na LPG.
Zatem "strojenie auta po montażu" jest kluczowe.
Dla zainteresowanym, czakram udostępnia dla serwisów mapę do tego auta na swojej stronie.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-12-13, 08:52   

Karlos napisał/a:
Otrzymany wykres wskazuje nawet na lepszy moment w zakresie do 3 tys. obrotów na LPG.


A dasz wykres na forum? :mrgreen:
 
     
kemoiz

Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 355
Skąd: warszawa
Poziom: 17
HP: 6/630
 1%
MP: 301/301
 100%
EXP: 24/41
 58%
Wysłany: 2013-12-13, 08:53   

Dawaj dawaj bo po weekendzie zaczynam wreszcie jeździć na gazie :-)
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-12-13, 09:58   

Mam wątpliwości, czy mogę publikować materiały firmy Czakram.
Napisze do nich zapytanie.

Na marginesie dodam, że max moment wyniósł 166Nm, a więc mniej, aniżeli podają dane fabryczne.
Ale wykresik, rzekłbym reklamowy.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-12-13, 13:59   

esjot, pytałeś wcześniej o różnicę w zużyciu LPG po zastosowaniu filtra bawełnianego.
Zrobiłem sobie zestawienie z ostatnich 28 tankowań. Porównując spalanie LPG względem wskazań z komputera zauważyłem, że różnica zaczęła się zmniejszać. O ile na początku mogłem do wskazań komputera doliczać na stacji średnio 25%, o tyle teraz jest to +15%. Czy wymiana filtra zmniejszyła różnice? Trudno jednoznacznie wskazać, czy auto zużywa mniej, ponieważ pierwszy okres używania przypadł na temperatury powyżej 15*C, od miesiąca dominują temperatury w okolicach 0*C (Podlasie). Niższe temperatury to dłuższy dystans przejechany na PB. Jednak dysproporcja ulega zatarciu, zwłaszcza po ostatniej regulacji w trasie - na potwierdzenie tej tezy potrzebuję jeszcze co najmniej 3 tankowań.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
nanoku 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 kombi LTZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 133
Skąd: Wrocław
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2013-12-27, 20:41   

to jak to jest z tą instalacją, mam cruza bez instalacji, czy każdy silnik 1.8 nadaje się do zainstalowania gazu? Jak sprawdzić czy mój akurat się nadaje.
cruze kombi 1.8 benzyna
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2013-12-27, 21:17   

Cytat:
W Cruzie RM2014 RP2013 jeśli mamy silnik 1,8 to jest on zawsze z przystosowaniem do LPG, nie występuje bez.
W Orlando RM2014 RP2013 pojawia się jako opcja płatna 600 zł

Jak wcześniejsze roczniki to nie wiem.
_________________
Pozdrawiam
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2013-12-27, 21:28   

Kolego nanoku jak ja kupowałem cruze MY2011 to już wtedy sprzedawca twierdził że wszystkie Cruzy od tego roku z silnikiem 1.8 mają opcje LPG..
 
     
nanoku 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 kombi LTZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 133
Skąd: Wrocław
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2013-12-28, 15:19   

Właśnie ja posiadam RM2014 RP2013 więc jak piszecie silnik powinien być przystosowany. Po prostu w ASO jedna osoba powiedziała, że przy zamówieniu silnika trzeba poinformować, że silnik ma być przystosowany.
Może spróbuję po prostu w innym serwisie skoro tutaj nie wiedzą wszystkiego.
 
     
kemoiz

Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 355
Skąd: warszawa
Poziom: 17
HP: 6/630
 1%
MP: 301/301
 100%
EXP: 24/41
 58%
Wysłany: 2013-12-28, 16:30   

Ja też u dealera słyszałem różne rzeczy od różnych osób a ostatecznie tylko bezpośrednio od Chevroleta dowiesz się prawdy.

Zobacz co masz na fakturze wpisane. Ja mam też dopiero co odebrany MY14 i mam taka nazwe "CRUZE 5D 1.8 LT+ KL7 MT". Z tym, że ja zamawiałem z gazem.
 
     
nanoku 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 kombi LTZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 133
Skąd: Wrocław
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2013-12-28, 20:31   

niestety nie mam nigdzie takiej nazwy, faktury nie mam bo to umowa leasingowa, ale czekam na odpowiedz z chevroleta bo lepiej być pewnym zanim się auto odda ;)
 
     
Lindelou 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze LT+
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Ruda Śląska
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-12-29, 13:29   

witam
nie przeprowadziłem aż tak starannych badań ;-) ale mój MY13 pali 11 l LPG latem i 10 l LPG zimą uważam, że przy 1,8l nie jest to zły wynik. Jeżdżę trasę mieszaną 36 km do pracy i z powrotem 24 km A4.
_________________
:)
 
     
Sobol 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT 4D LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 140
Skąd: Biała Podlaska
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 20/22
 90%
Wysłany: 2013-12-30, 00:35   

Ostatnio na 160 km trasy do Warszawy i z powrotem plus około 10 km kręcenia się po mieście spalanie w 5 osób wyniosło 9.2 litra LPG :-o
_________________
 
     
nanoku 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 kombi LTZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 133
Skąd: Wrocław
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2013-12-30, 11:23   

wszystko już jasne o czym nie wiedziałem.
Wersja kombi nie jest przystosowana do instalacji LPG.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: