Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Chip Cruze 1.4T
Autor Wiadomość
KAI 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 362
Skąd: Kraków
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 31/41
 75%
Wysłany: 2014-03-13, 02:26   

http://www.gmpowertrain.c...uctsEurope.aspx

transmissions - M32 6-SPEED MANUAL TRANSMISSION (MZ4)

Maximum engine torque: 221 lb-ft. (300 Nm) (Cycle L)
Maximum gearbox torque: 236 lb-ft. (320Nm); 1st/rev. gear 260Nm; 2nd gear 290Nm

Engine range: FAM0 1.4L - Turbo Gasoline
FAM1 1.6L - Turbo Gasoline
Circle L 1.7L - Diesel

Vehicle application:
Chevrolet Aveo
Chevrolet Cruze
Opel Astra
Opel Corsa
_________________
KAI
 
     
grom11 

Model Samochodu: Chevy Cruze kombi LT+ 1.4T
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2014-08-11, 23:50   

KAI jak wrażenia po kilku miesiącach jazdy?
Ile kilometrów przejechałeś po tuningu?
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-03-29, 21:30   

Chyba zdecyduje sie na chiptuning 1,4t. Powiedzcie mi tylko czy nie jest tak ze po tej modyfikacji trzeba lac 98?
_________________
Chevrolet Cruze WTCC 1,4T HTB 160KM & 265Nm
 
     
Muniek 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze Kombi 1.4 T
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2016-03-30, 11:52   

Można wiedzieć gdzie i za ile? Też się zastanawiam i czekam końca gwarancji.
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-03-30, 20:10   

1500zł Kreator Mocy. Daj znać co o tym myślisz. Może jeszcze jakby się kto chętny znalazł to zejdą z ceny. Kiedyś już mieli promocje na grupowe chipowanie. Nasz silnik już chipowali, także zagadki nie będzie (na stronie jest Trax, chyba Orlando i Ople z 1,4T). Kręcą w okolice 170KM i 250Nm. Czas zabiegu do 3h. W cenie oczywiście pomiary na hamowni.
 
     
Muniek 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze Kombi 1.4 T
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2016-03-31, 09:31   

Też się nad nimi zastanawiam mają dość duży "przerób". Więc może znają się na robocie. Jednak czekam do końca gwarancji 01.2017.
 
     
snowbear 

Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ kombi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 25
Skąd: W-wa
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2016-05-16, 20:24   

1200zł KiviRacing

Oto efekty :

 
     
sobotaa

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.4T
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 72
Skąd: Płock
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2016-05-25, 18:40   

Kolego i jakie odczycia, czuć zmiany pod nogą ?
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-05-28, 12:16   

sobotaa napisał/a:
Kolego i jakie odczycia, czuć zmiany pod nogą ?


Jako, że kolega się nie odzywa, to może powiem, co ja myślę. Rozmawialiśmy na priv i zgodnie z wykresem powyżej 2500obr. czuć różnicę, aczkolwiek nie jest to różnica duża. Ponoć intercooler nieco nie wyrabia. Patrząc na allegro faktycznie intercooler w 1,4T jest mały. Zastanawiam się czy intercooler z Astry pasowałby plug&play. Mamy do dyspozycji chociażby taki z silnika 1,6T, ewentualnie z Diesli, choćby nawet Cruze'owych. Powstaje pytanie czy to będzie pasować czy trzeba rzeźbić. Rzeźba kosztuje około 800zł, natomiast nowe od Astry są po 500zł. Ja w każdym razie skuszę się najpierw na chiptuning, chyba że ktoś wcześniej upewni mnie, że intercooler bez przeróbek podpasuje, wtedy strojenie odbyłoby się już na gotowo. Inna sprawa, że kręcić za wysoko tego silnika też nie można. Przecież to tylko 1,4, ale ważne żeby miał czym oddychać.
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-06-07, 13:37   

Zrobiłem chipa i ja. Niestety seria bardzo mnie rozczarowała, bo było 129 koni... ze 140 ?!
Udało się podkręcić do 160KM, ale za to moment obrotowy wyszedł bardzo ładnie pod 260Nm i dość dobrze spłaszczony. Między 2000 a 5400obr. jest powyżej 200Nm, a górka między 3000-4000obr. powyżej 250Nm. Czuć to zdecydowanie :evil: Wykresu jeszcze nie mam.
 
     
Muniek 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze Kombi 1.4 T
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2016-06-07, 14:42   

Kreator Mocy?
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-06-07, 20:29   

Muniek napisał/a:
Kreator Mocy?

Nie, Kivi Racing, jak u kolegi powyzej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: