Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Obni?enie temperatury prze??czenia na gaz
Autor Wiadomość
jarek1323 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti
Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 2
Skąd: Żnin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
  Wysłany: 2013-07-13, 16:30   Obniżenie temperatury przełączenia na gaz

Witam ma wersje GPLI z fabrycznym sekwencyjnym gazem i moje pytanie odnosi się do tego jak obniżyć temperaturę przełączenia na gaz ponieważ teraz jest ciepło to może szybciej się przełączyć. Więc moje pytanie jak to zrobić oraz jakim programem?
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-07-13, 17:48   

Jeśli chodzi o gaz polecam forum www.lpg-forum.pl .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2013-07-14, 15:09   

jarek1323 napisał/a:
ponieważ teraz jest ciepło to może szybciej się przełączyć


Temperatura otoczenia nic do tego niema. Chyba mylisz pojęcia.
Zbyt szybkie przełączanie też nie jest dobre.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-07-14, 20:01   

miHu napisał/a:
jarek1323 napisał/a:
ponieważ teraz jest ciepło to może szybciej się przełączyć


Temperatura otoczenia nic do tego niema. Chyba mylisz pojęcia.
Zbyt szybkie przełączanie też nie jest dobre.

Delikatny związek temp. płynu do temperatury otoczenia jest, bo przecież płyn przyjmuje temperaturę otoczenia (z pewną tolerancją) :-)
Zbyt niska temperatura przełączania jest szkodliwa dla reduktora (choć znam auto które prawdopodobnie zrobiło ponad 300kkkm na jednym reduktorze, a przez może połowę przebiegu było odpalane na LPG - oprócz zimy), ale zgodnie z niektórymi tezami i tak opłaca się odpalać na LPG (wliczając w koszty regenerację reduktora).


W celu obniżenia temperatury należy pojechać do gazownika który ogarnie tą instalację, myślę że za nie dużą opłatą obniży temperaturę i przy okazji może sprawdzi działanie instalacji.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
jarek1323 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti
Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 2
Skąd: Żnin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2013-07-21, 16:03   

Jeszcze mam problem z oryginalnym wskaźnikiem gazu a mianowicie została wymieniona butla od gazu z 40l na 30 :( ponieważ nie była ona wbita w dowód rejestracyjny i był problem z przeglądem jedynie w Poznaniu to się udawało, ale jedź 150 km na przegląd. Gazownicy w serwisie założyli nową instalację, ale nie potrafili podłączyć tego wskaźnika do nowej butli i teraz męczę się jeżdżąc na licznik tzn co około 350km muszę tankować. Jeśli jest mało gazu w butli to ten wskaźnik piszczy a tak to cały czas pokazuje że mam pełny zbiornik. Nie wiem jak to ugryźć mimo że jestem elektronikiem z zawodu.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-07-31, 23:57   

jarek1323 napisał/a:
Jeszcze mam problem z oryginalnym wskaźnikiem gazu a mianowicie została wymieniona butla od gazu z 40l na 30 :( ponieważ nie była ona wbita w dowód rejestracyjny i był problem z przeglądem jedynie w Poznaniu to się udawało, ale jedź 150 km na przegląd. Gazownicy w serwisie założyli nową instalację, ale nie potrafili podłączyć tego wskaźnika do nowej butli i teraz męczę się jeżdżąc na licznik tzn co około 350km muszę tankować. Jeśli jest mało gazu w butli to ten wskaźnik piszczy a tak to cały czas pokazuje że mam pełny zbiornik. Nie wiem jak to ugryźć mimo że jestem elektronikiem z zawodu.

Coś mi się wydaje że trzeba to zmienić w komputerze gazowym, a instalacja którą posiadasz jest mało popularna (delikatnie mówiąc), więc lepiej będzie zmienić na coś "normalnego" - stag, kme, itd. bo Twojej instalacji nikt nie obsłuży :-|
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: