Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie w Cruze diesel
Autor Wiadomość
Piotrek 
Navi

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI LS
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Częstochowa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-02-05, 09:22   Witam!

Mam prośbę czy ktos mi pomoże bo mam problem w swoim cruzie taki że przy równomiernej jeździe nic sie nie dzieje ale jak mu się zwiększy prędkość to zaczyna szarpać tak ze z foteli wyrywa i zapalają się dwie kontrolki od świeć i check engine , przy skrzyżowaniach jak sie zatrzymam to zauważyłem ze jak sie zapali check to spadają obroty do 500obr/min a jak zapali sie kontrolka od swiec żarowych to wzrasta na 1100obr/min i jak zgaśnie to czasami nie da sie go w ogóle odpalić tylko slychać jak automat od rozrusznika wybija . EGR już wyczyściłem i nie posiadam DPF . Silnik 2.0 diesel zwiększoną mam moc ze 125 na 170 km . Byłyby wdzięczny jeśli ktoś by mi pomógł ;))
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2014-02-05, 09:45   

Rozumiem że ktoś usunął w tym aucie DPF'a? Czy po usunięciu były takie problemy? Czy była ingerencja w oprogramowanie silnika (chodzi o DPF nie o chipa) czy też usunęli i wsadzili emulatory?

Pytam, bo takie zachowanie wskazuje na nieprawidłowy program dla silnika przez źle 'usunięty' programowo DPF lub źle działający emulator DPF'a. Tak jakby komp dochodził do wniosku że trzeba wypalić DPF'a ale głupiał przez emulator.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
Piotrek 
Navi

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI LS
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Częstochowa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-02-05, 09:50   

Został w nim zmieniony program ;) emulatorów nie montowali a jeszcze był tez problem z wgraniem nowego programu bo musieli kilka razy podchodzić bo nie chciał sie wgrac dochodził do 93% i nie dał rady za którymś razem dopiero załapał i sie wgrał
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2014-02-05, 14:23   

Czyli wycinka DPF'a była powiązana z chipem? Jaki masz sterownik - BOSCH czy DELPHI? Bo DELPHI niewiele zakładów potrafi zrobić. Te problemy pojawiły się tuż po wycince czy jakiś czas już jeździłeś bez problemów? Jakiś czas to mam na myśli przynajmniej 1000 km.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2014-02-08, 12:32   

Zapalenie się kontrolki świec i check engine w tym samym czasie może oznaczać niestety
awarię układu wtryskowego. Bez diagnostyki na kompie się nie obejdzie.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
budrys1978 

Model Samochodu: chevrolet cruze 2.0 VCDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2015-05-30, 18:50   

Witajcie!!!
Pojawił się u mnie w Cruziku ponowny problem szarpania silnika przy obrotach rzędu 1300- 1600obr/min.
Widzę że inni użytkownicy Cruza z silnikiem 2.0 163 KM mają też tego typu problem... Czy może ktoś już rozszyfrował ten niepokojący problem?. Może wspólnymi wnioskami i spostrzeżeniami uda się rozwiązać ten problem...
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2015-05-30, 19:15   

Jak się kontrolki zapalają i szarpie tak mocno to oczywiście bez kompa się nie obejdzie. Jeśli to tylko delikatne drgania zwłaszcza przy przyspieszanih to obawiam się, że TTTM (Ten Typ Tak Ma). Ja przestałem na to zwracać uwagę. Póki co zrobiłem 30 tyś km i ani mniej ani bardziej nie drży.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: