Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-06-15, 01:20
Usunięcie filtra DPF
Autor Wiadomość
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2013-02-11, 09:45   

Od ostatniego czasu przejechałem 3 tys km i ani razu nie włączyła się kontrolka ani wypalanie.
Z tym jest ok. Na liczniku przejechane już jest 15000. Natomiast ostatnio jadąc autostradą 160 km/h zapaliła sie kontrolka trybu serwisowego. I teraz muszę podjechać i sprawdzić z czym jest ten błąd związany. Ale zajmę sie tym za tydzień lub dwa bo mam jeszcze noge w gipsie. Zona jeździ codziennie i to głównie po mieście + w weekend dalsze wyjazdy i nic sie nie dzieje. Ciekawe czy jest to związane w wycięciem filtra czy z czymś innym. Jak to sprawdzę to napisze na forum
_________________
tomi333
 
     
DAREX
DAREX

Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 36
Skąd: Śląsk
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2013-02-11, 18:24   

Jak się wyjaśni powód trybu serwisowego daj info.
Jest nas kilku zainteresowanych usunięciem tego "eko" elementu, a tobie chcąc niechcąc przypadła rola króliczka doświadczalnego.
 
     
adikoss

Model Samochodu: BMW E46
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Katowice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2013-02-11, 19:49   

tomi333 proszę napisz jaki był koszt wycięcia filtra
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2013-02-11, 20:08   

adikoss napisał/a:
tomi333 proszę napisz jaki był koszt wycięcia filtra

Poczytaj wcześniejsze moje posty w tym temacie. Jakoś od strony 5. Wszystko jest opisane. Generalnie troche było zachodu z tym wycięciem filterka, wiadomo, ktoś musi pierwszy przetrzeć szlak, ale w sumie było warto. Spalanie spadało no i co najważniejsze, nie przybywa już oleju.
_________________
tomi333
 
     
adikoss

Model Samochodu: BMW E46
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Katowice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2013-02-13, 20:37   

jak często się u Was pojawia proces wypalania na 1000 km - cykl mieszany, z przewagą miasta ?
 
     
pedro67 


Model Samochodu: cruze LT 150 CV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 29
Skąd: Torino Italy
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2013-02-13, 23:58   

witam wszystkich
także tu we Włoszech, to PDF stwarza wiele problemów ....
niektóre cruzisti wystartować z powodzeniem zarówno flidità zużycie uruchomiony.
Oczywiście, praca została wykonana przez specializatte warsztatów:
http://www.mtracing.eu/home.html
 
     
marcinenergy 

Model Samochodu: CRUZE LS+ VCDI 150KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2013-02-14, 15:34   

adikoss mi się wypala raz na każde 1500 km (co drugie tankowanie do pełna przed wyjazdem w trasę) przy czym trasa 60% miasto 40%.
_________________
CRUZE LS+ 2.0 VCDI 150KM
 
     
kizior

Model Samochodu: CRUZE 2.0 D 150 km
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
  Wysłany: 2013-06-14, 21:53   Usunięcie filtra DPF

Witam,mam problem z dpf , brak mocy i cuda na komputerze, nie da sie wypalić brak sygnału z czujników , mam pytanie, a mianowicie czy da sie usunąć dpf gdzies w woj.śląskim w okolicach rybnika? dzwoniłem do gliwic do cinsoftu ale nie dają rady bo powiedział że sterownik Delphi i nie opanuja ,silnik diesel 150 km 320mobr 2.0 vcdi.Pomorze ktoś?
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-06-14, 22:01   Re: Usunięcie DPF

kizior napisał/a:
Witam,mam problem z dpf , brak mocy i cuda na komputerze, nie da sie wypalić brak sygnału z czujników , mam pytanie, a mianowicie czy da sie usunąć dpf gdzies w woj.śląskim w okolicach rybnika? dzwoniłem do gliwic do cinsoftu ale nie dają rady bo powiedział że sterownik Delphi i nie opanuja ,silnik diesel 150 km 320mobr 2.0 vcdi.Pomorze ktoś?


Tyle ze 150 KM ma sterownik Bosch, a nie Delphi.

Delphi jest w 163PS.

Zapytaj sie raz jeszcze, bo ten silnik robia juz prawie wszyscy, a rzeczywiscie z Delphi są problemy ale juz coraz mniejsze.

Mam kolege co bawi sie takie rzeczy w VAG, wiec po konsultacji zrobi tez twoje.

http://www.dynosoft.pl/
 
     
kizior

Model Samochodu: CRUZE 2.0 D 150 km
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2013-06-15, 10:21   

no tak tyle że on robi w warszawie
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-06-15, 12:34   

kizior napisał/a:
no tak tyle że on robi w warszawie


?? ?

DYNOSOFT

Wojciech Gołąbek (Aligator)

Katowice, ul. Józefowska 6 (dojazd ulicą Energetyków)
 
     
kizior

Model Samochodu: CRUZE 2.0 D 150 km
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2013-06-15, 12:44   

a rzeczywiście,dzięki
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2013-07-08, 10:02   

Czy ktoś poza mną usunął już DPF-a? z Cruza 2.0 163 PS? Ciekawy jestem jak to działą u innych, może jakieś uwagi i wskazówki? Ja już pół roku jeżdżę bez dpfa i na razie jest ok ale oczywiście nie obyło się bez drobnych problemów. Najważniejszą sprawą jest odpowiednie wywalenie wkładu filtra i zostawienie katalizatora. Puszkę powinno sie skrócić o tę część zawierającą filtr dpf zastepując ją rurą o średnicy takiej jak wydech. Czujniki temp i ciśnienia spalin trzeba zamontować w tej rurze. Niestety u mnie mechanik który miał to zrobić wywalił wkłąd filtra ale puszkę całą zostawił i przez to wariowały czujniki, dlatego ze 2 razy zapalała sie kontrolka wypalania a potem zapchania filtra i samochód palił wtedy 10 l/100km i kopcił trochę na biało bo paliwko niespalone wydostawało się na zewnątrz. Jedyny plus jest taki, że całe niespalone paliwo jest wywalane na zewnątrz a nie do oleju. Poziom oleju w ogóle nie rośnie a nie tak jak przed wycięciem, że musiałem co 1000 km odsysać 0,8 litra oleju. Teraz mam przerobiony ten wydech tak jak kazali w v-techu i od 2000 km na razie nie ma problemu. Poza tym auto bez filtra jeździ o niebo lepiej, moc wzrosła do 170 KM moment 400 Nm i w ogóle lepiej się zbiera z dołu. Nie ma już takiej turbodziury która w Cruzie jest stosunkowo duża z racji dużej turbosprężarki no i spalanie w trasie 5,2 a jak sie zapierdziela z klimą to 6,1.
_________________
tomi333
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-07-08, 13:55   

tomi333 napisał/a:
Czy ktoś poza mną usunął już DPF-a? z Cruza 2.0 163 PS? Ciekawy jestem jak to działą u innych, może jakieś uwagi i wskazówki? Ja już pół roku jeżdżę bez dpfa i na razie jest ok ale oczywiście nie obyło się bez drobnych problemów. Najważniejszą sprawą jest odpowiednie wywalenie wkładu filtra i zostawienie katalizatora. Puszkę powinno sie skrócić o tę część zawierającą filtr dpf zastepując ją rurą o średnicy takiej jak wydech. Czujniki temp i ciśnienia spalin trzeba zamontować w tej rurze. Niestety u mnie mechanik który miał to zrobić wywalił wkłąd filtra ale puszkę całą zostawił i przez to wariowały czujniki, dlatego ze 2 razy zapalała sie kontrolka wypalania a potem zapchania filtra i samochód palił wtedy 10 l/100km i kopcił trochę na biało bo paliwko niespalone wydostawało się na zewnątrz. Jedyny plus jest taki, że całe niespalone paliwo jest wywalane na zewnątrz a nie do oleju. Poziom oleju w ogóle nie rośnie a nie tak jak przed wycięciem, że musiałem co 1000 km odsysać 0,8 litra oleju. Teraz mam przerobiony ten wydech tak jak kazali w v-techu i od 2000 km na razie nie ma problemu. Poza tym auto bez filtra jeździ o niebo lepiej, moc wzrosła do 170 KM moment 400 Nm i w ogóle lepiej się zbiera z dołu. Nie ma już takiej turbodziury która w Cruzie jest stosunkowo duża z racji dużej turbosprężarki no i spalanie w trasie 5,2 a jak sie zapierdziela z klimą to 6,1.


Ja odpuscilem, policzylem koszty i doszedlem do wniosku ze dopoki sie nie wykonczy to go zostawiam.

Mozesz spisac co i jak dokladnie zeby inni wiedzieli jaki koszty nalezy sie spodziewac i jakie przerobki nalezy dodac zeby chodzilo w 100%?
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-07-08, 17:26   

user_01 napisał/a:
tomi333 napisał/a:
Czy ktoś poza mną usunął już DPF-a? z Cruza 2.0 163 PS? Ciekawy jestem jak to działą u innych, może jakieś uwagi i wskazówki? Ja już pół roku jeżdżę bez dpfa i na razie jest ok ale oczywiście nie obyło się bez drobnych problemów. Najważniejszą sprawą jest odpowiednie wywalenie wkładu filtra i zostawienie katalizatora. Puszkę powinno sie skrócić o tę część zawierającą filtr dpf zastepując ją rurą o średnicy takiej jak wydech. Czujniki temp i ciśnienia spalin trzeba zamontować w tej rurze. Niestety u mnie mechanik który miał to zrobić wywalił wkłąd filtra ale puszkę całą zostawił i przez to wariowały czujniki, dlatego ze 2 razy zapalała sie kontrolka wypalania a potem zapchania filtra i samochód palił wtedy 10 l/100km i kopcił trochę na biało bo paliwko niespalone wydostawało się na zewnątrz. Jedyny plus jest taki, że całe niespalone paliwo jest wywalane na zewnątrz a nie do oleju. Poziom oleju w ogóle nie rośnie a nie tak jak przed wycięciem, że musiałem co 1000 km odsysać 0,8 litra oleju. Teraz mam przerobiony ten wydech tak jak kazali w v-techu i od 2000 km na razie nie ma problemu. Poza tym auto bez filtra jeździ o niebo lepiej, moc wzrosła do 170 KM moment 400 Nm i w ogóle lepiej się zbiera z dołu. Nie ma już takiej turbodziury która w Cruzie jest stosunkowo duża z racji dużej turbosprężarki no i spalanie w trasie 5,2 a jak sie zapierdziela z klimą to 6,1.


Ja odpuscilem, policzylem koszty i doszedlem do wniosku ze dopoki sie nie wykonczy to go zostawiam.

Mozesz spisac co i jak dokladnie zeby inni wiedzieli jaki koszty nalezy sie spodziewac i jakie przerobki nalezy dodac zeby chodzilo w 100%?


Ja będę usuwał, ale dopiero przy 15'000-20'000 km. Wraz z usunięciem pójdzie zmiana programu. Chcę poczekać gdyby miały wyjść jakieś ewentualne problemy z autem, by w razie czego, nie dawać im powodów do odrzucenia gwarancji. W poprzednim aucie (307 1.6HDI), program robiłem przy 14'000. Do momentu sprzedaży (130'000) nic złego się nie działo.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: