Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Chip Cruze 1.8 / 141 KM
Autor Wiadomość
Kubusiek 

Model Samochodu: Cruze 1.8 Ls plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 244
Skąd: Krak
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 20/33
 60%
Wysłany: 2010-11-04, 10:40   

Osiagi do 100.. cruz wg.starego opisu wersja:

..1.6 | 1.8

11,8 | 10,0/11,5*

wg. nowego

10.9 | 10.2/11.1***

jak widac mocno zmodyfikowany silnik 1.6 zyskal 1 sec do setki :) może wersje 1,6 odchudzili :P

pozatym interesujace dodatki :) ale dalem 56 patykow za Ls+ i jest git :) nie meczy mnie ten cennik 8-)
_________________
 
     
Bruce1807

Model Samochodu: Cruze LS+
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 7/14
 50%
Wysłany: 2011-01-05, 03:52   

Szukałem ostatnio z ciekawości tuningu Cruzów. Brak. Raczej bym poczekał do końca gwarancji. Niech najpierw wyjdzie, że silnik działa o.k. a dopiero póżniej można kombinować chyba, że chcesz pójść na 'pierwszy ogień' i masz zapas kasy na nowy silnik itp. bo (znów) gwarancja raczej tego nie obejmie. Praktycznie każdy silnik da się podkręcić chipem/softem, bo większość jest fabrycznie ograniczona żeby wytrzymała okres gwarancji pod kątem "złej woli użytkownika" (znaczy się tańszych olejów, świec, podzespołów). Większość diesli zyskuje ok.20-30% po chipie (deklarowane). Wlot (turbina, intercooler) i wylot (wydech) przeróbka głowicy itd. łącznie może dać większą moc :D

Krucyfiks z pełnym szacunkiem dla Ciebie to diesle BMW też są awaryjne. Rzekłbym, że trzymają standard awaryjności diesla.

Sebastian264 1,5 roku temu mieli na stronie ofertę Aveo wyłącznie na gaz (BEZ BENZYNY!!!) i salon też o tym pojęcia nie mial :D :P
 
     
Bruce1807

Model Samochodu: Cruze LS+
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 7/14
 50%
Wysłany: 2011-10-17, 23:59   Chip Cruze 1.8 / 141 KM

W Wawie na Krasnobrodzkiej jest firma remontująca silniki, przygotowują też do sportu.

Podobno 1,8 mają już rozpracowany. Są godni polecenia.

Powerboxa z allegro raczej bym nie polecał.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
  Wysłany: 2013-03-18, 18:22   Chip tuning dla Cruze 1.8/141 KM

Jest również wersja boxa dedykowana dla Cruze z silnikiem 1.8:

Chiptuning Chevrolet Cruze 1.8 141KM Chip Tuning






W tym wątku proszę również pisać o wszystkich próbach i efektach podnoszenia mocy w 1.8 :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-03-18, 21:31   

Tak się zastanawiam, po co trolujesz? Masz na tym forum opinię osoby która sporo wie o Cruze'ach więc ktoś może ironii nie wyczuć i jeszcze kupi to badziewie....
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-03-18, 21:42   

Na silniku do Clio 75KM też pisze, że "Chip dodaje mocy silnikowi od 20 - 45KM" :lol: :lol: :lol:
W silniku wolnossącym żeby uzyskać taki przyrost mocy z silnika 1,2 to naprawdę trzeba dobrego tunera. Tu trzeba tylko 249zł ;-)
Poza tym, niezależnie na jakie auto klikniesz wymieniany jest ten sam czip za te same pieniądze. Coś tu chyba nie tak :shock:
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-03-18, 22:21   

Ale zobacz ile zadowolonych użytkowników, tylko nie wiedzą, że mogą szkodzić silnikowi. W dodatku takie bzdury to na onecie piszą, a tutaj są same fakty na allegro.
Autosugestia działa, ciekawe, jakbym pojechał przed takim chipem na hamownie i zrobił badanie i zaraz po tym tuningu powtórzył, czy wykazałoby może na benzynie 1% przyrost mocy ? i co w tedy ten sprzedawca ?
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-03-18, 22:33   

Kaczy.mk napisał/a:
Tak się zastanawiam, po co trolujesz?
Masz na tym forum opinię osoby która sporo wie o Cruze'ach więc ktoś może ironii nie wyczuć i jeszcze kupi to badziewie....


Ejże!, dopóki nie ma dowodów o winie tzn. 100% pewności, że ten box w ogóle nie działa,
dopóty dyskusja pozostanie otwarta :twisted:

XaRaDaS napisał/a:
Ale zobacz ile zadowolonych użytkowników, tylko nie wiedzą, że mogą szkodzić silnikowi.
W dodatku takie bzdury to na onecie piszą, a tutaj są same fakty na allegro.


Dlatego właśnie zamierzam ustalić fakty, a nie walczyć z tymi niewyjaśnionymi mitami :-)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-03-19, 08:14   

C77 napisał/a:
Ejże!, dopóki nie ma dowodów o winie tzn. 100% pewności, że ten box w ogóle nie działa, dopóty dyskusja pozostanie otwarta :twisted:


Doskonale wiesz, że w silniku wolnossącym poprzez samą elektronikę wiele nie zdziałasz. Bo co może ta puszeczka zmienić? Ilość wtryskiwanego paliwa? Oszukanie przepływki? Inne dane z sond? W sumie, nieważne jest w co tak dokładnie będzie ingerować, bo w efekcie finalnym zmienić może tylko skład mieszanki (więcej paliwa albo mniej paliwa w odpowiednim momencie, bo faktycznej ilości połykanego powietrza nie zmieni). Może jeszcze opóźnić albo przyspieszyć moment zapłonu ale to bez modyfikacji zaworów albo wałków tylko pogorszy wyniki. Może jeszcze uda się oszukać EGR by nie podawał do cylindrów spalin (mieszanka będzie czystsza). Ale to i tak gówno da.

W obecnych aut, przez olbrzymią ilość elektroniki, ciężko jest nawet mechanicznie podnieść moc (w warunkach domowych). Pamiętam, jak mój Ojciec z maluszka wyciskał około 35-40KM (w zależności jak dobra sztuka się trafiła). Wystarczyło trochę zabawy z planowaniem głowicy (większe sprężanie), polerka zaworów i gniazd (lepsze spasowanie), polerki kolektorów, inny wałek, etc. Ale to można było zrobić jak nie było wrednej elektroniki która Ci wszystko sprawdzała.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-03-20, 00:55   

OMG :!: :roll:

To jest temat dla ustalenia faktów płynących z praktyki z konkretnymi modami w Cruze,
a nie jedynie gdybania o nich i oceniania przed faktem!

Kolega będzie testował to urządzonko, bo oferta jest uczciwa:

"Witam serdecznie,

Ogólna instrukcja montażu znajduję się na stronie http://www.tuningchip.pl/...-podstrona.html

Po zakupie prosimy o przysłanie nam ogólnego zdjęcia silnika oraz okolic filtra powietrza, dolotu i przygotujemy szczegółową instrukcję także nie będzie Pan miał problemu z montażem.

Sprzedajemy bardzo dużo tych urządzeń i urządzenia dają ładne efekty, klienci są naprawdę zadowoleni. Jeżeli miałby Pan możliwość przyjechania do naszego biura to możemy zamontować bezpłatnie urządzenie, może Pan się przejechać i dopiero zadecydować o zakupie.

Natomiast zasady zwrotu są uniwersalne, zwrócić urządzenie można do 10 dni od daty zakupu i urządzenie musi w idealnym stanie.


Więc zaczekajmy co się okaże i co pokażą testy na hamowni.
Nikt się nie spodziewa jakiś wielkich wzrostów mocy, ale jeśli skoczy ona chociaż o 10% to będzie OK :twisted:

BTW. u nas w benzynach nie ma żadnego EGR, to kłopot ropniaków.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-03-20, 09:13   

C77 napisał/a:
TW. u nas w benzynach nie ma żadnego EGR, to kłopot ropniaków.


Zawór EGR jest w benzynach. W lacetti ma chyba numer katalogowy 96253548 przykładowy link
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-03-20, 10:22   

W Lacetti jest EGR, ale mowa tutaj o Cruze, a dokładniej o silniku 1.8,
z resztą w żadnym z montowanych w Polsce 1.6 (113/124KM) też nie ma EGR.

Okazało się, że był on tylko w pierwszych demówkach, które miały 1.6 (109 KM) czyli hybrydę tego co w Lacetti.
Ale te silniki dla Cruze nie były oferowane w Polsce, lecz w Rosji i na Bliskim Wschodzie.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
tobi85 

Model Samochodu: fiat
Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 5
Skąd: lodz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-01-28, 08:25   

C77 napisał/a:
OMG :!: :roll:

To jest temat dla ustalenia faktów płynących z praktyki z konkretnymi modami w Cruze,
a nie jedynie gdybania o nich i oceniania przed faktem!

Kolega będzie testował to urządzonko, bo oferta jest uczciwa:

"Witam serdecznie,

Ogólna instrukcja montażu znajduję się na stronie http://www.tuningchip.pl/...-podstrona.html

Po zakupie prosimy o przysłanie nam ogólnego zdjęcia silnika oraz okolic filtra powietrza, dolotu i przygotujemy szczegółową instrukcję także nie będzie Pan miał problemu z montażem.

Sprzedajemy bardzo dużo tych urządzeń i urządzenia dają ładne efekty, klienci są naprawdę zadowoleni. Jeżeli miałby Pan możliwość przyjechania do naszego biura to możemy zamontować bezpłatnie urządzenie, może Pan się przejechać i dopiero zadecydować o zakupie.

Natomiast zasady zwrotu są uniwersalne, zwrócić urządzenie można do 10 dni od daty zakupu i urządzenie musi w idealnym stanie.


Więc zaczekajmy co się okaże i co pokażą testy na hamowni.
Nikt się nie spodziewa jakiś wielkich wzrostów mocy, ale jeśli skoczy ona chociaż o 10% to będzie OK :twisted:

BTW. u nas w benzynach nie ma żadnego EGR, to kłopot ropniaków.



I jak się zakończyły testy na tym silniku ?


Czy ktoś próbował innych metod ?
 
     
blackbox112 
:)

Model Samochodu: Cruze 1.8 LS+
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2016-01-28, 10:47   

podpinam się z pytaniem :) Montował już ktoś z Was to ustrojstwo :-o
 
     
paszczakus 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 99
Skąd: Polska
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 18/19
 94%
Wysłany: 2016-01-28, 11:07   

czy sprzedawca informuje o skutkach ubocznych , co się może zepsuć po takim zabiegu z zabawą temperaturą ? bo chyba nie jest to obojętne , ja myślałem o zrobieniu wydechu z dolotem z bezkwasówki , oryginalny pewnie już cały przerdzewiały , około 8 % można zyskać mocy , jak by to było około 152 konie to już by mnie to zadowoliło...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: