Malowanie lamp przednich |
Autor |
Wiadomość |
XaRaDaS

Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 898 Skąd: WX
Poziom: 26
|
Wysłany: 2013-11-12, 12:36
|
|
|
W każdym budżetowym aucie można mieć zastrzeżenia większe lub mniejsze do księgowych Pamiętajmy, że decydując się na auto tańsze w danej klasie możemy się spodziewać gorszego wykonania czy też użytych materiałów |
_________________ Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-11-12, 12:55
|
|
|
Panowie, ale tutaj nie chodzi o oszczędności robione przez księgowych,
lecz o błędy konstrukcyjne, bo to samo dotyczy Cruze, Astry IV jak i Insignii |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
 |
XaRaDaS

Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 898 Skąd: WX
Poziom: 26
|
Wysłany: 2013-11-12, 13:24
|
|
|
C77 napisał/a: | Panowie, ale tutaj nie chodzi o oszczędności robione przez księgowych,
lecz o błędy konstrukcyjne, bo to samo dotyczy Cruze, Astry IV jak i Insignii |
Nie zawsze są to błędy konstrukcyjne, lecz właśnie błędy przez księgowych popełniane, zamiast doliczyć 5$ do jakiejś części wolą dać coś gorszego. Lampy niestety, ale jak jest linia produkcyjna nastawiona na hermetycznie zamknięte to dodanie wiertarki czy też jakiegoś innego ustrojstwa będzie się wiązało z znacznie większym kosztem. Sama zmiana w wzorniku do lamp to koszt około 100000 $, chociaż przy projektowaniu można to rozwiązać, ale o takich pierdołach jak małe otworki nie myślą, bo wiedzą, że normalny użyszkodnik nic nie będzie dłubał a że się trafi kilku maniaków to pod nich nie będą robić nic na siłę. |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-11-12, 13:36
|
|
|
No właśnie w tym przypadku to błąd konstrukcyjny popełniony w fazie projektowania, a nie wykonania - czyli wdrożenia do produkcji co pociąga koszty o których napisałeś.
Teraz już niby jest po ptakach - ze względu na koszty - dlatego ASO odsyła wszystkich na drzewo twierdząc że parowanie reflektorów od czasu do czasu jest czymś normalnym
Sam znam kilka osób które są tak wkurzone na parujące reflektory w AstraIV i Insignia oraz podejściem ASO do tego problemu, że już więcej nic z marki GM nie kupią,
to samo tyczy się Cruze, w niektórych warunkach samoczynnie parują zarówno światła główne jak i halogeny przeciwmgielne,
a żeby temu zapobiec wystarczyłby tylko odpowietrznik z wężykiem lub wypustką, tak jak napisał czaki163 |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
 |
XaRaDaS

Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 898 Skąd: WX
Poziom: 26
|
Wysłany: 2013-11-12, 13:46
|
|
|
W temacie odpowietrzników, w jakim miejscu zrobić te otworki i czy obie lampy czy tylko tą co paruje ? Chyba powinna 1 dziurka wystarczyć i tak gdzieś na spodzie tylko nie wiem w jakim miejscu ją zrobić |
|
|
|
 |
|