Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Malowanie lamp przednich
Autor Wiadomość
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-11-12, 12:36   

W każdym budżetowym aucie można mieć zastrzeżenia większe lub mniejsze do księgowych ;) Pamiętajmy, że decydując się na auto tańsze w danej klasie możemy się spodziewać gorszego wykonania czy też użytych materiałów :D
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-11-12, 12:55   

Panowie, ale tutaj nie chodzi o oszczędności robione przez księgowych,
lecz o błędy konstrukcyjne, bo to samo dotyczy Cruze, Astry IV jak i Insignii :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-11-12, 13:24   

C77 napisał/a:
Panowie, ale tutaj nie chodzi o oszczędności robione przez księgowych,
lecz o błędy konstrukcyjne, bo to samo dotyczy Cruze, Astry IV jak i Insignii :twisted:


Nie zawsze są to błędy konstrukcyjne, lecz właśnie błędy przez księgowych popełniane, zamiast doliczyć 5$ do jakiejś części wolą dać coś gorszego. Lampy niestety, ale jak jest linia produkcyjna nastawiona na hermetycznie zamknięte to dodanie wiertarki czy też jakiegoś innego ustrojstwa będzie się wiązało z znacznie większym kosztem. Sama zmiana w wzorniku do lamp to koszt około 100000 $, chociaż przy projektowaniu można to rozwiązać, ale o takich pierdołach jak małe otworki nie myślą, bo wiedzą, że normalny użyszkodnik nic nie będzie dłubał :D a że się trafi kilku maniaków to pod nich nie będą robić nic na siłę.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-11-12, 13:36   

No właśnie w tym przypadku to błąd konstrukcyjny popełniony w fazie projektowania, a nie wykonania - czyli wdrożenia do produkcji co pociąga koszty o których napisałeś.
Teraz już niby jest po ptakach - ze względu na koszty - dlatego ASO odsyła wszystkich na drzewo twierdząc że parowanie reflektorów od czasu do czasu jest czymś normalnym :mrgreen: :lol:
Sam znam kilka osób które są tak wkurzone na parujące reflektory w AstraIV i Insignia oraz podejściem ASO do tego problemu, że już więcej nic z marki GM nie kupią,
to samo tyczy się Cruze, w niektórych warunkach samoczynnie parują zarówno światła główne jak i halogeny przeciwmgielne,
a żeby temu zapobiec wystarczyłby tylko odpowietrznik z wężykiem lub wypustką, tak jak napisał czaki163 :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-11-12, 13:46   

W temacie odpowietrzników, w jakim miejscu zrobić te otworki i czy obie lampy czy tylko tą co paruje ? Chyba powinna 1 dziurka wystarczyć i tak gdzieś na spodzie tylko nie wiem w jakim miejscu ją zrobić :cry:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: