Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 14:44
Cruze LPG - dobrze ?e nie mam LPG
Autor Wiadomość
sobior 

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE LTZ+ 1,8
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 2/16
 12%
Wysłany: 2012-05-04, 22:19   

Ja z gazu wyrosłem ze 3 samochody temu czyli jakieś 6 lat temu :) . Z gazem trafiają się zawsze jakieś cyrki i dodatkowe serwisy trzeba zaliczać, a ile się trzeba naużerać jak nie z gazownikiem to z mechanikiem, bo jeden będzie zwalał na drugiego ... i podzielam zdanie któregoś przedmówcy, że jeśli stać cię na samochód i to nowy samochód to i stać cię powinno na paliwo do silnika jaki wybierasz ...

A wracając do tematu to po przejechaniu 1000 km swoim Cruzem miałem dwie usterki:

1. To po 500 km przytrafiło mi się coś takiego, że po uruchomieniu zapłonu i później silnika miałem tylko kontrolkę od check engine, po odpaleniu silnika kontrolka gasła, ale deska rozdzielcza nie działała w żaden sposób, nawet nie było widać kierunkowskazów jak używałem, ale działały sprawdziłem, ekran od navi wyświetlał wszystko za wyjątkiem temperatury zewnętrznej, przejechałem tak jakieś 20 km bo się spieszyłem a silnik pracował normalnie, po dojechaniu do celu zgasiłem silnik próbowałem jeszcze kilka krotnie przekręcać kluczyki, zamykać samochód otwierać nic nie pomogło, w końcu zacząłem grzebać przy bezpiecznikach i wyjąłem najpierw ten pod maską później ten pod tym schowkiem małym z lewej strony i ani jeden ani drugi oczywiście te dot. deski nie był przepalone, po włożeniu ich ponownie wszystko wróciło do normy ... nie wiem czy coś na stykach ... ale pomogło i jak narazie kolejne 700 km i problem się nie pojawił

2. Złapałem dzisiaj gumę wracając z majówki :) i postanowiłem przetestować chevrolet assistance, bo zestaw naprawczy to jakaś porażka, po jego użyciu jest napisane że można przejechać 10 km, więc nawet go nie używałem, bo stwierdziłem, że użyć to ja go mogę w środku nocy w mieście, ale w trasie i w dzień to tylko assitance, po 10 minutach udało mi się dodzwonić, Pani przyjęłą zgłoszenie i holownik zawiózł mnie do autoryzowanego serwisu w Białymstoku, gdzie odmówili naprawy, bo nie mieli kołków , narzędzi itd itp, więc pan holownik zawiózł mnie dalej do stacji wulkanizacji Bona Serwis, gdzie panowie w 15 minut naprawili mi koło i mogłem kontynuować dalszą jazdę, koszt usługi 40zł :)
_________________
 
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2012-05-05, 15:33   

Nie wiem kolego czy wiesz ale LPG to tez paliwo....wypowiedzi poprzednie tylko Cię kompromituja...jeszcze tylko czekam na wypowiedź że benzyna do samochodów olej do traktorów a gaz do kuchenek.....po pierwsze i ostatnie wszystko trzeba robić z głową a nie wybierać najtańsze rozwiązania u ludzi bez doświadczenia..... Pozdrawiam wszystkich trzeźwo myślących!
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2012-05-05, 19:49   

Z drugiej strony jest w tym trochę prawdy, rok przed sprzedażą Astry zwiedziłem 10 różnych zakładów w Olsztynie włącznie z ASO, żeby coś poradzili na żarcie gazu typu 160 km i mruga kontrolka, ale 9 rozłożyło ręce, że nie mają softu, a 1 coś kombinował i na raz było dobrze, a potem z powrotem dżemik

taa, nie dżemik, tylko d**a :D
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2012-05-08, 10:23   

SanDiego ale według tego co piszesz wybrałeś mało solidnych "gazowników" gdybyś nie szukał o "stówkę" tańszej instalacji tylko poczytałbyś na forach jaki zakład jest polecany w okolicy oraz jaka instalacja jest godna włożenia do auta to nie miałbyś tego problemu.... ja kiedyś jeździłem autami na lpg później miałem około 7 lat przerwy bo diseel "lepszy" no i wróciłem do LPG tylko, że ani na instalacji ani na zakładzie nie oszczędzałem ( tak instalka nie zwróci się po 15kkm tylko po 20kkm ale przy dłuższej eksploatacji czy to jest tak istotne?) .... i jestem ogromnie zadowolony z wyboru LPG oraz kultury pracy na paliwie LPG w porównaniu nawet do "tanich" sekwencji dzieli je przepaść ....ale warunkiem jest to, że muszą to robić ludzie doświadczeniem oraz zaangażowaniem. NIe oszukumy się ale jazda na LPG jest aktualnie najtańszym środkiem poruszania się (uwzględniając dodatkowe przeglądy) warunkiem koniecznym jest przy naszych silnikach odpowiedni dobór instalacji LPG (uogólniając o wszystkich instalkach poniżej 3k możemy zapomnieć).
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2012-05-08, 16:14   

endriu, instalacja była zakładana w ASO w 2001 roku, a problem się pojawił 2008 rok ...
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
  Wysłany: 2013-06-15, 08:38   LPG powoduje zagrożenia

O instalacje trzeba dbac, bo jak nie to fajerwerki zapewnione:



link
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-06-15, 08:49   

user_01 napisał/a:
instalacje trzeba dbac, bo jak nie to fajerwerki zapewnione:

Tak, masz rację, ale co to ma wspólnego z LPG?
cytat z Twojego linku:
"w jednym z zaparkowanych tam samochodów doszło do wybuchu butli z acetylenem"
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 209/3484
 6%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-06-15, 08:57   

esjot napisał/a:
user_01 napisał/a:
instalacje trzeba dbac, bo jak nie to fajerwerki zapewnione:

Tak, masz rację, ale co to ma wspólnego z LPG?
cytat z Twojego linku:
"w jednym z zaparkowanych tam samochodów doszło do wybuchu butli z acetylenem"


no to nie doczytalem calego artykulu. :oops:
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2013-06-15, 09:09   

no właśnie kolego a później rośnie strach przed instalacjami LPG :D
 
     
michalkurpisz 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LT + gaz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 25
Skąd: Leszno
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-09-05, 10:53   

"matko bosko czestochowsko tero to juz w zyciu gazu nie montuje bo umre i co bydzie?"

:twisted:

ale nie ukrywam, ze na poczatku sie wystraszylem...
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2013-09-05, 11:04   

masz refleks ;)
 
     
piciks 

Model Samochodu: LANO(s)cetti 1.4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: gród Przemysława
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 1/14
 7%
Wysłany: 2013-09-05, 11:12   

tak to naprawdę działa :)

 
     
nucha2 

Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ WTCC
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 76
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 11/16
 68%
Wysłany: 2014-12-10, 08:19   

Ktoś mi kiedyś powiedział że zagazować Cruze to jak zamówić sobie prostytu..kę i tańczyć z nią makarene :)
A tak na poważnie. Miałem już dwa zagazowane auta i powiedziałem że nigdy więcej. Same problemy po czasie. A to zawory poleciały a to tłumniki co chwile do wymiany a to wieczne problemy z mocą oraz z parownikiem. Dodatkowa kasa za przeglądy. A koszt założenia? Zanim mi się to wszystko zwróciło to auto musiałem sprzedać bo widziałem że zaczyna się sypać.
Powiedziałem że nigdy więcej gazu!!
Jakbym dużo jeździł to najwyżej bym sobie diesla kupił.
pozdrawiam
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2014-12-10, 08:52   

A to dziwne, bo też miałem 2 gazowce. Każdym z nich zrobiłem ponad 150 tys km i dalej jeżdżą u kolejnych ( zadowolonych ) właścicieli. Jednego sprzedałem z powodu braku klimy, a drugiego bo nie chciało mi się inwestować w kapitalkę zawieszenia 9-cio letniego samochodu. Dwie sprawy:
- Możliwości zagazowania danego silnika sprawdzałem długo przed wyborem i kupnem samochodu.
- Należy unikać instalacji zakładanych w ASO. Jak ktoś jest od wszystkiego to jest do niczego. W Lacetti instalacje założoną w ASO trzeba było zdemontować i założyć od nowa. :evil: Jak to określił mój gazownik gdy zobaczył mój nowy nabytek z ASO: ¨...byłoby dużo lepiej nawet gdyby pan tą instalacje zakładał po pijanemu z własną żoną¨ :mrgreen: .
Obecnie poczekam z zagazowaniem do upływu gwarancji. Planuje powiększony zbiornik i instalacje Vialle. Liczę na jakieś 6 lat spokojnej eksploatacji z LPG.
 
     
nucha2 

Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ WTCC
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 76
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 11/16
 68%
Wysłany: 2014-12-10, 08:58   

widocznie miałem pecha albo tak jak mówisz ktoś nie umiał dobrze zrobić i stąd miałem problemy. Oby dwa auta gazowałem u tego samego gazownika
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: