Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-20, 17:09
Podsumowanie po 3 latach użytkowania
Autor Wiadomość
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-02-11, 22:57   

KAI napisał/a:
marcinenergy napisał/a:

Dwumas wraz ze sprzęgłem wymieniło ASO na własny koszt

Czegoś nie rozumiem. W ramach gwarancji przy:
"Dwumas + sprzęgło wymienione przy 187 000"?

A przy okazji. Są zamienniki na koło sztywne?



Nikt o tym nie mowi, ale zamiana na sztywne kolo ma swoje wady.
 
     
KAI 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 362
Skąd: Kraków
Poziom: 17
HP: 6/630
 1%
MP: 301/301
 100%
EXP: 31/41
 75%
Wysłany: 2013-02-12, 11:21   

user_01 napisał/a:

Nikt o tym nie mowi, ale zamiana na sztywne kolo ma swoje wady.

Słyszałem, że niby szybsze zużycie innych elementów ale szczegółów nie znam.
Wiem, że kolega w Vectrze C (Diesel 2.0) zmienił na sztywne.
50 000 km i jest na razie OK.
_________________
KAI
 
     
marcinenergy 

Model Samochodu: CRUZE LS+ VCDI 150KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2013-02-12, 16:14   

KAI, nie w ramach gwarancji, a na własny koszt :)
Nie wiem czy to jest norma ale chyba ASO robi jakiś przegląd zerowy przy odsprzedaży auta używanego, więc musiało się kwalifikować do wymiany skoro w historię auta jest to wpisane.
_________________
CRUZE LS+ 2.0 VCDI 150KM
 
     
Scorch

Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Wawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2013-03-31, 08:59   

2 miesiące do końca gwarancji. Przebieg tylko 30k :-)
Generalnie wymieniany przycisk do bagażnika, czujnik w przednich fotelach (błąd 95 ? - nie pamiętam).
Mam takie dwa pytanka:
Czy Wam też coś stukało w drzwiach kierowcy ? Problem polega na tym, że jak jedzie się po nierównościach to coś stuka - niestety podczas jazdy ciężko jest to zlokalizować, więc nie bardzo wiem co mam im powiedzieć w ASO :D

No i głośniki... trochę czytałem na forum, ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Głośnik przedniego pasażera przy basie drży? trzeszczy? nie wiem jak to określić - czy to wina wykonania i plastiku ? czy może jednak to klasyfikuje się na wymianę ? :) Może macie jakieś rady by tego się pozbyć ?

Dobrze by było jeszcze się dowiedzieć, o czym można pomarudzić w ASO przy ostatnim przeglądzie na gwarancji ? :-P
 
     
ANCZI

Model Samochodu: Chevrolet cruze
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 51
Skąd: Bełchatów
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2013-06-20, 12:52   

:shock: i to wszystko naprwde? az mnie zatkało po przeczytaniu tego. I to jeszcze podczas gwarancji?? :shock: zaczynam załować zakupu tego auta :-/
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2013-06-20, 13:11   

Chevi przynajmniej nie gnije po 3 latach jak ma to w zwyczaju mercedes więc bez przesady ANCZI.... jeśli chodzi o zestawienie cena/jakość wypada naprawdę ciekawie według mnie i jak czytam innych użytkowników tej marki....a jeśli chodzi o bezawaryjność innych "nówek" najpierw poczytaj fora innych marek i uwierz mi wtedy zrozumiesz że cruze to niemal bezawaryjny pojazd :)
 
     
ANCZI

Model Samochodu: Chevrolet cruze
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 51
Skąd: Bełchatów
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2013-06-20, 15:06   

No własnie nie gnije, ale zeby sie cos chrzaniło podczas gwarancji to wedlug mnie kiepsko, ale pozyjemy zobaczymy, przeciez nie jest powiedziane ze akurat u mnie az tyle usterek bedzie ;)
 
     
ANCZI

Model Samochodu: Chevrolet cruze
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 51
Skąd: Bełchatów
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2013-06-20, 15:09   

U mnie przy pierwszej wymianie oleju chyba pojdą amorki tez do wymiany no ale cóz tutaj to juz wina naszych polskich dróg
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-06-20, 16:00   

ANCZI napisał/a:
No własnie nie gnije, ale zeby sie cos chrzaniło podczas gwarancji to wedlug mnie kiepsko, ale pozyjemy zobaczymy, przeciez nie jest powiedziane ze akurat u mnie az tyle usterek bedzie ;)


Mialem przez rok sluzbowa nową fabie i powiem ci ze patrzac na problemy jakie ma Cruze to Chevroelt jest super samochodem. A problemy jakie ma wynikaja ze GM tnie koszty na potege, ale nie jest w stanie tzrymac na wszystkim tej samej jakosci
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-06-21, 02:52   

ANCZI napisał/a:
No własnie nie gnije...


Jak to nie gnije? a komu gniły słupki szyb w drzwiach? a komu tylna klapa? :-)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
ANCZI

Model Samochodu: Chevrolet cruze
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 51
Skąd: Bełchatów
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2013-06-21, 07:07   

:o Trudno juz kupilismy auto teraz przynajmniej w jednego bedziemy pakowali kase a nie w trzy, tyle ze nie wiem czy kosztowo nie wyjdzie na jedno :D
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-06-21, 09:31   

C77 napisał/a:
ANCZI napisał/a:
No własnie nie gnije...


Jak to nie gnije? a komu gniły słupki szyb w drzwiach? a komu tylna klapa? :-)


Ale w mercedesie juz nie jest tak rozowo. W chevrolecie sa to beldy montazowe, a tam blacha jest zle wytrawiona.

BTW słupki to nie nadwozie, a element ozodbny nadwozia, a z tym to ma problem kazda marka. Niektore modele forda to te slupki gubi podczas jazdy - patrz Ford Fusion
 
     
marcinde 


Model Samochodu: VW Golf
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 121
Skąd: Głosków Letnisko
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 1/22
 4%
Wysłany: 2013-06-21, 10:18   

ANCZI napisał/a:
ale zeby sie cos chrzaniło podczas gwarancji to wedlug mnie kiepsko


Dziwi mnie Twoje stwierdzenie. Każdej marce coś się schrzani podczas gwarancji.
_________________
Hand wash only:)
 
     
Zajjack

Model Samochodu: Czarny Cruze LS z pakietem LS+
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Górzno k. Garwolina
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 4/22
 18%
Wysłany: 2013-06-22, 17:38   

Mój właśnie skończył 4 lata, przejechałem 51 tysięcy i w tym czasie z tego co pamiętam wystąpiły dwie usterki, nie licząc delikatnie wgniecionego progu przez baranów zmieniających koła.

1. W trzecim roku zaczeły charczeć głośniki w dzwiach przednich, co dziwne praktycznie nie były używane gdyż nie lubię jak coś gra jak jadę. Najpierw wysiadł lewy a za chwilę prawy można powiedzieć że wina wynika z włożenia najniższej możliwej jakości głośnika gdyż oglądałem je podczas wymiany i rzeczywiście wyglądały na bardzo delikatne.
Zarzyczyłem sobię wymianę na innej firmy - wymienili jeszcze na gwarancji i za darmo.

2. Wiadomo jak u wszystkich świruje stycznik w klapie bagażnika. Najpierw (choć działał idealnie) wymienili profilaktycznie na 1 przegladzie bo podobno mieli taki przykaz.
Przez dwa następne lata działał idealnie aż do czasu gdy zaczłą raz działać a raz nie. Zdarzyło się to już po gwarancji więc nie naprawiałem ale przy okazji zakładania spoilera gdy był dostęp zdemontowałem cały moduł by go obejrzeć i z racji tego że mam troche pojęcia o elektronice wydaję mi się, że udało mi się zdjagnozowac o co chodzi.
Przyczyną kłopotów jest sposób lutowania przewodu do płytki stycznika i ogólnie budowa właśnie tego miejsca lutowania. U mnie na płaską powierzchnię punktu lutowania położony był za bardzo odizolowany przewód i dosłownie kropelka cyny. Połączenie mega nie trwałe, jeden przewód z racji korozji (wynik wnikającej wody i braku izolacji) praktycznie był odlutowany.
Wyczyściłem wszystko, kupiłem stycznik z solidnymi nóżkami z otworem na przewód i zlutowałem nie żałując cyny. Zalałem wszystko szczelnie od góry gorącym plastikiem z glue gun'a i do tej pory jak narazie przez dwa miesiące działa jak marzenie.

Obie awarie wynikają ze słabej jakości komponentów dostarczanych przez poddostawców i jest to typowe zużycie mechanicznie, a nie błędów projektowych GM gdyż mechanicznie tj. silnik, zawieszenie, sprzęgło, skrzynia przynajmniej u mnie nic się nie dzieje i chodzą dosłownie jak nowe, elektrycznie ani elektronicznie też nie.

Troche wytarła się też farba na skórze/skaji na kierownicy ale z tego co zauważyłem to najbardziej lakier niszczył się jak był nowy i widocznie nie doschnięty, teraz już praktycznie nie schodzi.

W innych markach takie usterki to bzdeta w porównaniu co sie może przytrafić np. gnijący i mający problemy ze skrzynią nawet po roku duster czy problemy z silnikami, sprzęgłami, skrzyniami biegów w grupie VW. W nowej corolli po dówch latach znajomemu z pracy wysiałd akumulator co jak dla mnie jest po prostu śmieszne (laweta i wizyta w ASO oddalonym o 100km bo nie wiadomo co co chodzi).
Przykład - nowe citigo, up, mii Volkswagena i problemy ze zgrzytająca i nie wbijającą biegów skrzynią czy stukającym sprzegłem, problemy z poduszkami i przeciekami do wnętrza.
Spróbójcie to naprawić po gwarancji a nie jakis tam głupi stycznik, głośniki czy nawet amortyzatory, które niektórym też nie odpowiadają.

Aha, przypomniało mi się jeszcze że piszcały na początku hamulce z tyłu podczas cofania.
Nic nie robiłem, nie wkładałe żadnych tłumników drgać, jak sie ułożyły po ok. 15.000 to przestały piszczec same, zuzycie w normie więc po prostu musiały się ułożyć i dotrzec z tarczami.
 
     
Umbertoeko

Model Samochodu: chevrolet cruze
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 1
Skąd: Świdwin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2015-04-24, 10:47   

Kupiłem od brata polizingowego Cheviego z rocznika 2011, 1,8 benzyna, najechane 158 tysi. Samochód cały czas serwisowany w ASO. Co mogę powiedzieć, ja przejechałem juz 10 tysi. wcześniej brat 148 (zatem mam informację dość rzetelną) - autko sprawuje się wzorowo. Jestem mega zadowolony, wczesniej miałem opla Vectrę B to dla mnie Chevi to inny zupełnie świat, inny gatunek literacki :-D . Jedna rzecz która mnie denerwuje to rdza na słupkach pomiędzy szybami w drzwiach tylnych - w tym miejscu gdzie słupek łączy się z karoserią. Po stronie kierowcy więcej, po prawej mniej ale też jest :shock: Ale to drobnostka, chyba sam się za to wezmę. Zapomniałem napisać że rozrząd wymieniony w ASO na 149 tysi. na kolejne 150 tysięcy - coś mi tu nie gra bo chyba trochę dużo jak na wymieniony rozrząd? Na razie się nie martwię bo mam nowy, jak dobiję do 210 tysi. to się zacznę mamarwić.
_________________
pozdrawiam Umberto
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: