Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 20:09
Monta? LPG - kilka pyta?.
Autor Wiadomość
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-16, 15:41   

Ogólnie wszystko ładnie wygląda.

Złącza są dwa jeden do mapowania zaś drugi do diagnostyki czy też kalibracji (3 pin).
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-16, 15:51   

Marco napisał/a:

Złącza są dwa jeden do mapowania zaś drugi do diagnostyki czy też kalibracji (3 pin).

Jedna złącze ma odcięty jeden przewód (zielony).

Dzięki za odpowiedź.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2012-10-17, 06:39   

SebaSRS napisał/a:
Marco napisał/a:
Z tego co widzę to nie masz zamontowanego oryginalnego filtra fazy lotnej BRC tylko jest założony zamiennik.

Ten tak? :
Obrazek


To jaki jest oryginalny? Również mam tę instalację i z takim właśnie filtrem. Wiele też widziałem tych instalacji i też z takim filtrem.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-17, 12:01   

miHu, oryginalny filtr (puszka z wkładem) kosztuje prawie 200zł i wygląda tak:


A tak wygląda zamiennik, i on jest tańszy o połowę:


Oryginał ma zawleczki segera z dwóch stron, a zamiennik z jednej.

Informacje powyżej otrzymałem od kol. Marco.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2012-10-20, 12:30   

hmm, właśnie mam dwa segery a wygląda jak zamiennik
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-20, 13:14   

Zrób fotkę i pokaż.
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-22, 10:11   

Odświeżam
Zbieram się powoli do założenia gazu. Żona pomyka 100 km dziennie do pracy i z powrotem więc jazda na benzynie jest mało opłacalna.
Jak się laćki sprawują na gazie? Wywala jakieś czeki itp? Jakie macie takie średnie spalanie w cyklu mieszanym? Montował ktoś wlew gazu w pod klapką paliwa? Ma ktoś inna instalację niż brc? Interesuje się trochę tematem i jestem skłonny założyć stag 4+ tylko jeszcze nie wiem w jakim zakładzie. Niestety o olkuskich gazownikach nie mam dobrej opinii :-/
_________________
 
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-02-22, 10:31   

Ja mam BRC, montowaną w Zawierciu - polecam ten zakład :) (jakby co to info na priv)
Gdyby nie tankowanie, to nawet bym nie wiedział, ze mam gaz ;)
średnie spalanie to około 10,4l/100km gazu i mniej niż 1l/100km benzyny
Mam wlew gazu montowany właśnie pod klapką.
BRC był zalecany przez chevroleta
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2013-02-22, 10:31   

chłopie nie ma co się zastanawiać 100 km dziennie do roboty i z powrotem? Moja robi 20 km i już się opłaca.
Średnio spalanie na dzień dzisiejszy (kombi, 30 tys. na gazie ) 9,86 l/100 lpg, ale 1,5 l/100 benzyny.

Im więcej km na dzień tym średnia dla benzyny spada.
_________________
a kuku
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-22, 10:57   

Spoko na razie jeździ autem na gazie pożyczonym od teścia więc źle nie jest ;) Gaz będzie na 100%. Jestem na etapie szukania odpowiedniego gazownika w mojej okolicy. Esjot PW
_________________
 
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 46
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2013-03-15, 21:43   

A co sie dzieje z pompą paliwa Pb podczas ciągłej pracy silnika zasilanego lpg ?? ??? Czy ona w tym czasie tez pracuje ?? ? Jeśli tak to można założyć np. przekaź nik lub inny wyłącznik tak by ją wyłączyć ?? ? Podobno przy lpg często pada pompa paliwa.
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-03-15, 22:34   

Pompa paliwa podczas jazdy na gazie u niektórych pracuje cały czas a niektórzy ją odłączają. Najważniejsze żeby w baku było paliwo i pompa nie chodziła na sucho to wtedy się nie zatrze.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-03-17, 14:57   

Kolega powyżej już odpowiednio odpisał, ale ja dodam coś więcej na podstawie swoich doświadczeń (małych, ale jednak):
iskat1973 napisał/a:
A co sie dzieje z pompą paliwa Pb podczas ciągłej pracy silnika zasilanego lpg ?? ???

Pompa cały czas pracuje, paliwo "krąży".

iskat1973 napisał/a:
Czy ona w tym czasie tez pracuje ?? ?

j.w.

iskat1973 napisał/a:
Jeśli tak to można założyć np. przekaź nik lub inny wyłącznik tak by ją wyłączyć ?? ?

Niektórzy montują wyłączniki pompy. Osobiście nie polecam tego, bo weźmy np. sytuację kiedy podczas "agresywnego" wyprzedania braknie ci gazu lub filtr będzie zatkany i do reduktora nie dojdzie odpowiednia ilość gazu, lub "parownik nie wyrobi" (spotykanie w cruzie, w lacetti przy parownikach genius BRC, jeszcze się nie spotkałem), lub coś się uszkodzi z instalacją - to co wtedy ? Auto nagle traci moc, bo centralka gazowa nagle przełączy na noPb, a pompa benzyny nie pracuje (lub jeśli będziemy mieli "automat", to trochę czasu trwa zanim wyrówna się ciśnienie paliwa), i w takiej "ekstremalnej sytuacji" możemy przy duużym szczęściu możemy się zestresować, a co przy braku tego szczęścia ? :roll:

iskat1973 napisał/a:
Podobno przy lpg często pada pompa paliwa.

Jeśli ktoś jeździ na "oparach" lub na rezerwie, to prawdopodobne (brak chłodzenia), dlatego podczas jazdy na LPG, zalecane jest mieć chociaż te 1/4 zbiornika.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 46
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2013-03-21, 23:04   

Jestem po montażu i świeci mi się ciągle check. Odpiąłem klemę" -" na noc zobaczymy czy pomoże. Jeśli nie, to trzeba będzie resetować błędy ?? ??? Co robić ?? ?? Auto jeździ ok zarówno na lpg jak i Pb.
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-03-21, 23:06   

iskat1973 napisał/a:
Jestem po montażu i świeci mi się ciągle check. Odpiąłem klemę" -" na noc zobaczymy czy pomoże. Jeśli nie, to trzeba będzie resetować błędy ?? ??? Co robić ?? ?? Auto jeździ ok zarówno na lpg jak i Pb.


pewnie regulacja bedzie konieczna, a bez analizy kodu, to bedzie tylko wrozenie z fusow.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: