Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 20:09 |
Monta? LPG - kilka pyta?. |
Autor |
Wiadomość |
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-09-17, 16:04 Montaż LPG - kilka pytań.
|
|
|
Witajcie,
Jutro jadę do warsztatu żeby umówić się na montaż LPG, jednak najpierw chciałbym się ich zapytać i ocenić czy "oni się znają"
Na pewno zapytam się ich czy stroją auto "na drodze" i czy zdejmują kolektor do montażu wtrysków, ale o co zapytać ich jeszcze?
Dać im jakieś uwagi (Wiem że oni się znają, ale wolę zapytać) co do lacetti ?
Co sprawdzić po montażu ? (dodatkowo postaram się wrzucić fotki instalacji po montażu) |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
Ostatnio zmieniony przez user_02 2012-09-17, 18:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 16:15
|
|
|
SebaSRS napisał/a: | czy zdejmują kolektor do montażu wtrysków |
Pierwsze o czymś takim słyszę aby demontować kolektor ssący |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-09-17, 16:33
|
|
|
Marco napisał/a: | SebaSRS napisał/a: | czy zdejmują kolektor do montażu wtrysków |
Pierwsze o czymś takim słyszę aby demontować kolektor ssący |
Jedni piszą, że lepiej jest zdemontować, drudzy że jeśli plastikowy to nie trzeba, już sam nie wiem |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 17:03
|
|
|
Nie demontować. Kolektor jest spasowany fabrycznie na uszczelkach i tak ma pozostać. |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-09-17, 17:06
|
|
|
Ok, dzięki :thumright:
A coś jeszcze sprawdzić przed/po montażu? |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2012-09-17, 17:28
|
|
|
Marco napisał/a: | Nie demontować. Kolektor jest spasowany fabrycznie na uszczelkach i tak ma pozostać. |
A jak usunąć wiory po wierceniu? Jak plastikowy, to moze male ryzyko, a jak metalowy? Ja nie chciałbym miec wiorow w komorze spalania. |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 17:37
|
|
|
etac_owiec napisał/a: | A jak usunąć wióry po wierceniu? |
Stosowane są specjalne wiertła oraz wprowadza się do kolektora podciśnienie. Mój gazownik tak robi od kilkunastu lat i raczej nie widziałem lub słyszałem aby demontował przy montażu jakikolwiek kolektor. |
|
|
|
|
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2012-09-17, 18:08
|
|
|
Marco napisał/a: | etac_owiec napisał/a: | A jak usunąć wióry po wierceniu? |
Stosowane są specjalne wiertła oraz wprowadza się do kolektora podciśnienie. Mój gazownik tak robi od kilkunastu lat i raczej nie widziałem lub słyszałem aby demontował przy montażu jakikolwiek kolektor. |
No to jestem do tyłu z wiedza, jak tak jest. Pytanie czy wszyscy to maja. |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 19:07
|
|
|
Może zacznijmy od tego co za instalację masz zamiar zamontować oraz w jakim zakładzie chcesz tą usługę zrealizować? |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 19:23
|
|
|
SebaSRS napisał/a: | Ok, dzięki :thumright:
A coś jeszcze sprawdzić przed/po montażu? |
np. zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich nowo powstałych dziur |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-09-17, 19:39
|
|
|
Marco napisał/a: | Może zacznijmy od tego co za instalację masz zamiar zamontować oraz w jakim zakładzie chcesz tą usługę zrealizować? |
Instalacja:
-BRC Sequent 24 (typowo jak dla cheviego)
Miejsce montażu:
- Czakram Mysłowice |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 19:58
|
|
|
Ten zakład w Mysłowicach jest zakładem firmowym a nie współpracującym tak więc możesz montować tam w ciemno i spać spokojnie. |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-17, 20:39
|
|
|
SebaSRS napisał/a: |
Instalacja:
-BRC Sequent 24 (typowo jak dla cheviego)
|
Bardzo dobry wybór.
Gdyby nie częstsze tankowania, to nie wiedziałbym, ze mam LPG. O awaryjności sie nie wypowiem, bo za mały przelot na gazie |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-09-18, 16:05
|
|
|
Termin zarezerwowany, instalacja Sequnet 24, za cenę 2600, butla w koło.
Auto stroją na trasie. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2012-09-19, 07:46
|
|
|
może pomyśl o dopłacie za wlew gazu ....umieszczenie pod klapką "paliwa".szczególnie że mamy już niedługo sami tankować gaz więc po się się "schylać" |
|
|
|
|
|