Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Płyn do chłodnicy
Autor Wiadomość
CINEKUS77 

Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 41
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 38
Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-02-20, 13:43   Płyn do chłodnicy

Witam mam pytanie ostatnio dolałem płynu do zbiorniczka na maksa przejechałem wczoraj około 350 km dziś zajrzałem i okazało się że płynu jest mniej niż minimum, czy ktoś się spotkał z tym, zaznaczę że non stop grzałem siebie w środku :-) czy w zimie faktycznie Chevi połyka tyle płynu po trasie ?
czy to jest pierwsza oznaka że gdzieś mi ucieka płyn i muszę zacząć szukać dziurki, a może najpierw spróbować dolać specyfiku co zakleja podobno nie wielkie dziury?
z góry dzięki za odpowiedz na moje pytania
pozdrawiam
 
     
JMLPARTS 
Części Chevrolet


Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 87
Skąd: Łódź
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 6/19
 31%
Wysłany: 2012-02-20, 19:45   

obawiam się że raczej gdzieś gubisz płyn, ale jest masa przyczyn ubywającego płynu
_________________
Części Chevrolet tel. 509 542 101
 
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-02-20, 21:15   

Oleju nie przybywa?
Na powierzchni płynu nie widać jakiś "oczek"?
Płyn nie "gazuje" podczas pracy silnika?
Najlepiej postaw w garażu lub podłóż coś pod komorę silnikową (karton), i po dniu-dwóch sprawdź gdzie jest wyciek.
Do nagrzewnicy najłatwiej dostać się, po zdemontowaniu filtra kabinowego i w tej szczelinie po lewej stronie da się palcami "wyczuć" żeberka nagrzewnicy.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
CINEKUS77 

Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 41
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 38
Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-02-21, 18:44   

no wstawie go do garażu
oleju nie przybywa
co mam rozumieć nie "gazuje" w czasie pracy silnika znaczy czy co czy nie syczy z pod kurka :-/
i tam do nagrzewnicy po co mam sięgać :-)
bo tego nie kumam
pozdro
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-02-21, 18:59   

CINEKUS77 napisał/a:

co mam rozumieć nie "gazuje" w czasie pracy silnika znaczy czy co czy nie syczy z pod kurka :-/

Bąbelki powietrza, które dostaja się do układu chłodzenia przez wypaloną UPG.
To coś jak gotowanie wody, tylko w mniejszej skali. Ale jeśli mówisz że nie przybywa oleju to raczej można by wykluczyć wywaloną uszczelkę pod głowicą ;-)

CINEKUS77 napisał/a:
i tam do nagrzewnicy po co mam sięgać :-)

Z pośpiechu nie napisałem :roll: , możesz tam sprawdzić czy nie "rozciekła" się nagrzewnica.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-21, 19:23   

Jak nagrzewnica się poci to czuć płynem wewnątrz auta podczas włączonego ogrzewania.
 
     
CINEKUS77 

Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 41
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 38
Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-02-21, 19:49   

a to nie czuje płynu w środku auta, ale sprawdzę czy się nie poci włożę tam rękę :-) :-) :-)

[ Dodano: 2012-02-21, 20:07 ]
sorki za upierdliwość ale w necie nie mogę rozkminić co to jest UPG ?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-21, 20:30   

CINEKUS77 napisał/a:
sorki za upierdliwość ale w necie nie mogę rozkminić co to jest UPG ?


Uszczelka pod głowicą.
 
     
CINEKUS77 

Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 41
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 38
Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-02-24, 17:20   

Znalazłem puściła obejma na wężu, ,który tak mi się wydaje wchodzi do nagrzewnicy ale najważniejsze że zrobione.

pozdrawiam
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 46
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2013-03-10, 21:48   

Podrzucę tutaj pytanko: czy temp płynu ok. 75-77 st.C w nubirze 1,8 tj. pośrodku 2 i 3 krechy na wskaźniku temp jest prawidłowa przy temp zewn 0,-3 st.C ?? ??? Auto po ok 3 km po odpaleniu skoro świt jak zaczynam pracę dochodzi do tej temp i trzyma cały dzień podaną temp. Nie powinna być wyższa ?? ??
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-03-10, 21:59   

U mnie w lacetti też tak jest, w innym laćku też tak widziałem więc tak chyba ma być i wszystko ok.
_________________
 
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-03-11, 21:18   

iskat1973 napisał/a:
Podrzucę tutaj pytanko: czy temp płynu ok. 75-77 st.C w nubirze 1,8 tj. pośrodku 2 i 3 krechy na wskaźniku temp jest prawidłowa przy temp zewn 0,-3 st.C ?? ??? Auto po ok 3 km po odpaleniu skoro świt jak zaczynam pracę dochodzi do tej temp i trzyma cały dzień podaną temp. Nie powinna być wyższa ?? ??



Tak, u nas jest taki prawie pion (delikatnie pochylona w lewo).
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 46
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2013-03-11, 22:05   

U mnie nie ma pionu a wskazówka pochylona znacznie na lewo. Tj.środek miedzy 2 i 3 kreską.
Jako ze wskaźnik wyskalowany jest w zakresie 50-125 st C to wychodzi ok 77 st C. Myśle ze powinno być właśnie bliżej pionu wskazówka tj pow. 85 st C.
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-03-11, 23:10   

iskat1973, Czyli tak:

?? ? To jest zdjęcie z 1,8

Tutaj temat na innym forum w sprawie temperatury - >KLIK<
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
upel 

Model Samochodu: AVEO sedan, rok 2008, poj. 1.2
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: okolice Warszawy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2013-11-27, 12:03   

A czy ktoś wie co dolać do układu chłodniczego? w sensie jaki płyn? Bo mam trochę mało, a nie wiem szczerze co tam jest... Płyn jest różowy... Czy to jest coś na zasadzie tych koncentratów płynu chłodniczego?
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu??? Napisz na Forum.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: