Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-07-21, 21:37
Window closer - Automatyczne domykanie szyb z kluczyka
Autor Wiadomość
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
  Wysłany: 2012-01-10, 07:29   Window closer - Automatyczne domykanie szyb z kluczyka

W modelu 2010 po dłuższym przytrzymaniu szyba się sama otworzy do końca, natomiast z zamknięciem już tak nie jest.

Zobaczyłem coś takiego
http://www.aliexpress.com...holesalers.html

I takiego
http://www.aliexpress.com...holesalers.html


No i ebay
http://www.ebay.com/itm/w...3#ht_4645wt_903


Czyli jednak można przeprogramować komputer, czy ktoś już może to robił ?
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2012-01-10, 10:28   Re: Automatyczne zamykanie szyb

huri_khan napisał/a:

Czyli jednak można przeprogramować komputer, czy ktoś już może to robił ?


Nie da się przeprogramować, potrzebny nowy moduł domykania/otwierania szyb.
etac_owiec i szary77 zakładali tą fiszkę z linków, bardzo praktyczna rzecz :)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-01-10, 18:27   

potwierdzam ze dziala i montaz tez bez problemów
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-01-11, 18:26   

Macie rację fajna rzecz to domykanie szyb posiadałem taką funkcje w poprzednim aucie. Tylko praktycznie wcale z niej nie korzystałem bo w samochodzie latem hulał klima-tronik,a zimą wiadomo kto otwiera szyby. Powiem tak że zastanawiałem się czy tego gadżetu nie zakupić do cruze ale pomysł umarł ze względu na częstotliwość użytkowania,praktycznie jego brak . Ale mimo wszystko fajny bajer. :lol: http://s1235.photobucket....urrent=BK02.mp4
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
Ostatnio zmieniony przez krucyfiks 2012-01-11, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2012-01-11, 18:37   

Nie wiem czy to o to chodzi, ale koleżanka miała w Skodzie Felicii w pilocie, że jak zamykała drzwi, włączał się alarm za chwilę, a ona mogła wcisnąć coś tam :) i domykała jej się szyba, jeśli zapomniała jej domknąć.
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-01-11, 18:49   

To oto chodzi że jak zapomnisz lub nie zamkniesz świadomie szyb zamykając auto z kluczyka szyby same się domykną :-D
luknijhttp://s1235.photobucket....urrent=BK02.mp4

_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2012-01-11, 18:58   

Fajny bajer :) ciekawe ile kosztuje coś takiego
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-01-11, 19:13   

SanDiego napisał/a:
Fajny bajer :) ciekawe ile kosztuje coś takiego


Cenę masz w pierwszym poście w zamieszczonych przez autora tego tematu linkach.

Moim zdaniem ten moduł podpinany pod złączę OBDII jest lekko nie dopracowany ponieważ aby nie obciążać instalacji oraz akumulatora szyby powinny domykać się pojedynczo a nie wszystkie na raz.

Dokładnie tak > KLIK
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-01-11, 21:52   

Modul mnie z transportem kosztowal niecale 90 zl, przy kursie $ jakies 3,21.
 
     
Nostromo 
Nostromo

Model Samochodu: Chevrolet Cruze LS+ 2.0 VCDI
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 61
Skąd: Dolnyśląsk
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 10/14
 71%
Wysłany: 2012-01-11, 23:33   

Koledzy dajcie jakiś manual jak to zapiąć :-) moduł jak dla mnie niezbędny.
 
     
lukaszz212 
lukaszz212


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Czaplinek
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 4/16
 25%
Wysłany: 2012-01-12, 11:51   

Fajna zabawka juz sobie zamowilem do swojego auta :)
_________________
lukaszz212 Chevrolet Cruze 2,0 diesel 125 LS po malych przerobkach :)
 
 
     
mwadon 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze LT+
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 165
Skąd: Jawiszowice
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 23/25
 92%
Wysłany: 2012-01-12, 12:17   

Nostromo napisał/a:
Koledzy dajcie jakiś manual jak to zapiąć :-) moduł jak dla mnie niezbędny.


Na TYM filmiku widać, że wystarczy po prostu wetknąć tą wtyczkę do gniazda znajdującego się pod włącznikiem świateł.
 
     
sobior 

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE LTZ+ 1,8
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 2/16
 12%
Wysłany: 2012-08-29, 21:27   

user_01 napisał/a:
Ja juz sprawdzilem prawie wszystkich dostawcow na ebay, zaden z nich nie daje homologacji E. Ale kazdy z nich mowi ze sprzedaje do EU i nikt jeszcze nie reklamował niezgodnosci. Powiedzialem mu ze tak bedzie do czasu.

Montaz takich lamp mi sie marzy do tego tylne lampy w stylu BMW, ale jak se ktorys mundurowy przyczepi to tylko latania bedzie.

Zamów sobie domykacz szyb, bo to warto a niewiele kosztuje.

ebay - windows closer


etac_owiec kupiłeś ten samodomykacz ? Może ktoś inny ?
Naprawde bardzo fajna rzecz ja będe zamawiał, ale zastanawiam się czy wyjmować ten moduł przed przeglądami ? Czy mogą się za to przyczepić i cofnąć gwarancje ?

Pzdr.
_________________
 
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-08-30, 01:48   

Ja mam juz ten moduł od roku. Jak jezdze na przeglad czy do serwisu to napoczatku go zdejmowałem, a potem to juz nawet nie. Nic nie mowili, nic nie straszyli, w koncu nie niszczysz instalacji nie przerabiasz jej, wykorzystujesz tylko funkcje jaka jest ukryta. Jak co do czego wyciagasz nie ma sprawy.
Teraz jest juz fajniesza opcja bardziej kompaktowa, bo w tej czasem zauwazam ze zachaczam ją butem bo sa na niej slady otarcia.
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2012-08-30, 05:47   

sobior napisał/a:


user_01 kupiłeś ten samodomykacz ? Może ktoś inny ?
Naprawde bardzo fajna rzecz ja będe zamawiał, ale zastanawiam się czy wyjmować ten moduł przed przeglądami ? Czy mogą się za to przyczepić i cofnąć gwarancje ?

Pzdr.


Na niemieckim forum dosyć dużo osób kupiło "samodomykacz" i byli zadowoleni.
Jeżeli chodzi o gwarancję to wyjmujesz go przed przeglądem i po problemie.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: