Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-16, 14:34
Drugi przegląd Chevrolet Cruze
Autor Wiadomość
zdzis.michal 
Zdzis

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 19/41
 46%
Wysłany: 2015-03-13, 17:51   

Zapomniałem zapytać.
Czy są jakieś rabaty w Chevrolecie?
 
     
luckyluckyluck

Model Samochodu: cruze 2.0 125
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 48
Skąd: krakow
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 10/13
 76%
Wysłany: 2015-03-13, 19:41   

Obdzwon kilka ASO to się dowiesz...ja tak zrobiłem - rozrząd spytałem w dwóch - jeden ok 2200 drugi 1450...ten sam zakres części a różnica spora byla
 
     
kris.ratownik 
:)

Model Samochodu: Cruze SW`12
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: Lbn
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2015-03-14, 20:20   

Witam, jestem świeżo po 2 przeglądzie w ASO Energozam Lublin:
- filtr oleju - 36,81
- filtr powietrza - 69,24
- uszczelka korka - 3,57
- olej opel 5w30 - 129,87
- filtr kabiny - 128,54

robocizna
- przegląd - 278,11
- materiały - 28,3
- oczyszczanie hamulców ( bo piszczały) - 158,92

suma - 833,36
 
     
irvingmorg 

Model Samochodu: Cruze 5D 1.8 LT + LPG Satin Steel
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 59
Skąd: Jaworzno
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2015-03-21, 14:49   II Przegląd aso + lpg

Przegląd LPG po 30 tysiącach Czakram Mysłowice
120 zł - robocizna + dwa filtry (ciekły i lotny) - przy okazji zrobiłem przeróbkę wlewu gazu ze zderzaka pod wlew paliwa - koszt 200 zł - mogę polecić ten warsztat robią szybko sprawnie i w rozsądnych cenach. (zapytałem w aso ile kosztowałoby przerobieni wlewu to mi powiedzieli że 250 zł robocizna + 500 zł zestaw montażowy :shock: )

Przegląd po 30 tysiącach Euromarket Kraków

Filtr Oleju 34,88 zł
Oring korka 3,21 zł
Płyn hamulcowy 42,66 zł
Olej własny (Motul 8100 x clean C3 5W/40 5L) - 144,00 zł
bez wymiany filtra kabinowego (wymieniony przy odgrzybianiu klimy)
Robocizna 239,11
Reasumując koszty: 463,86

Info od serwisu: wszystko ok brak wycieków, płyn chłodniczy do -28 st. C, zużycie klocków 30% itd.
 
     
bromek22

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: bibice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2015-03-28, 12:08   Re: II Przegląd aso + lpg

irvingmorg napisał/a:
Przegląd LPG po 30 tysiącach Czakram Mysłowice
120 zł - robocizna + dwa filtry (ciekły i lotny) - przy okazji zrobiłem przeróbkę wlewu gazu ze zderzaka pod wlew paliwa - koszt 200 zł - mogę polecić ten warsztat robią szybko sprawnie i w rozsądnych cenach. (zapytałem w aso ile kosztowałoby przerobieni wlewu to mi powiedzieli że 250 zł robocizna + 500 zł zestaw montażowy :shock: )

Przegląd po 30 tysiącach Euromarket Kraków

Filtr Oleju 34,88 zł
Oring korka 3,21 zł
Płyn hamulcowy 42,66 zł
Olej własny (Motul 8100 x clean C3 5W/40 5L) - 144,00 zł
bez wymiany filtra kabinowego (wymieniony przy odgrzybianiu klimy)
Robocizna 239,11
Reasumując koszty: 463,86

Info od serwisu: wszystko ok brak wycieków, płyn chłodniczy do -28 st. C, zużycie klocków 30% itd.


witam,
czy najpierw zrobiłeś przegląd gazu? czy wymieniali świece? bo mnie w euromarket Kraków powiedzieli za przegląd po 30000 km za Cruze z gazem gdy rozmawiałem telefonicznie to w granicach 1000 zł, a na miejscu 1100 zł...
 
     
irvingmorg 

Model Samochodu: Cruze 5D 1.8 LT + LPG Satin Steel
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 59
Skąd: Jaworzno
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2015-03-29, 21:59   

bromek22 napisał/a:
witam,
czy najpierw zrobiłeś przegląd gazu? czy wymieniali świece? bo mnie w euromarket Kraków powiedzieli za przegląd po 30000 km za Cruze z gazem gdy rozmawiałem telefonicznie to w granicach 1000 zł, a na miejscu 1100 zł...


Najpierw robiłem przegląd gazu - odkąd mam Cruza wszystko związane z lpg robie w Czakramie w Mysłowicach. W Czakramie zasugerowali mi wymianę świec, ale wstrzymam się do 45 tysięcy ("normalny" benzyniak ma nahulać 60 tyś, na świeczkach - przynajmniej 1.8 z kodem 2H0 - nie wiem jaki ty masz).

Jeżeli w tej cenie wymienili by świece, filtr kabinowy (którego wymiana bez odgrzybiana/ozonowania klimy moim zdaniem mija się z celem - chyba że jest zapuszczony albo jeździsz w skrajnie trudnych warunkach i trzeba go wymieniać częściej) olej, filtry, płyny itd plus ich robocizna to pewnie by się tyle uzbierało.
Ja osobiście ich jeszcze na niczym dziwnym nie przyłapałem, a w sumie robiłem u nich dwa przeglądy i wymianę zderzaka z malowaniem.
 
     
bromek22

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: bibice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2015-03-29, 23:26   

irvingmorg napisał/a:


Najpierw robiłem przegląd gazu - odkąd mam Cruza wszystko związane z lpg robie w Czakramie w Mysłowicach. W Czakramie zasugerowali mi wymianę świec, ale wstrzymam się do 45 tysięcy ("normalny" benzyniak ma nahulać 60 tyś, na świeczkach - przynajmniej 1.8 z kodem 2H0 - nie wiem jaki ty masz).

Jeżeli w tej cenie wymienili by świece, filtr kabinowy (którego wymiana bez odgrzybiana/ozonowania klimy moim zdaniem mija się z celem - chyba że jest zapuszczony albo jeździsz w skrajnie trudnych warunkach i trzeba go wymieniać częściej) olej, filtry, płyny itd plus ich robocizna to pewnie by się tyle uzbierało.
Ja osobiście ich jeszcze na niczym dziwnym nie przyłapałem, a w sumie robiłem u nich dwa przeglądy i wymianę zderzaka z malowaniem.


a czy nie jest tak, że konieczność wymiany świecy czy też nie, z góry zakłada serwis? a nie moje chce, czy nie chce? ile takich świec trzeba i jaki koszt? co do mojego Cruza, to nie wiem czy to jest ten z kodem 2H0, mam takiego który jest przystosowany fabrycznie do gazu (nie wiem czy o to chodzi?), no i wlasnie czy jest sens wymieniać filtr kabinowy, jeśli był 15000 km temu wymieniany w lipcu 2014r... serwisy oczywiście chcą wymieniać, ale czy to jest obligatoryjne przy przeglądzie na 30000 km? i co z filtrem powietrza, ewentualnie paliwa, bo niby pisze, że bezobsługowy...?
pzdr i dziękuję za odp;)
 
     
elkolendo

Model Samochodu: chevrolet cruze 1.8 LPG
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 66
Skąd: polska
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 1/16
 6%
Wysłany: 2015-03-30, 12:45   Re: II Przegląd aso + lpg

irvingmorg napisał/a:
Przegląd LPG po 30 tysiącach Czakram Mysłowice
120 zł - robocizna + dwa filtry (ciekły i lotny) - przy okazji zrobiłem przeróbkę wlewu gazu ze zderzaka pod wlew paliwa - koszt 200 zł - mogę polecić ten warsztat robią szybko sprawnie i w rozsądnych cenach. (zapytałem w aso ile kosztowałoby przerobieni wlewu to mi powiedzieli że 250 zł robocizna + 500 zł zestaw montażowy :shock: )

Czyli w zderzaku zostawiłeś dziurę?
 
     
irvingmorg 

Model Samochodu: Cruze 5D 1.8 LT + LPG Satin Steel
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 59
Skąd: Jaworzno
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2015-03-30, 19:51   Re: II Przegląd aso + lpg

elkolendo napisał/a:
irvingmorg napisał/a:
Przegląd LPG po 30 tysiącach Czakram Mysłowice
120 zł - robocizna + dwa filtry (ciekły i lotny) - przy okazji zrobiłem przeróbkę wlewu gazu ze zderzaka pod wlew paliwa - koszt 200 zł - mogę polecić ten warsztat robią szybko sprawnie i w rozsądnych cenach. (zapytałem w aso ile kosztowałoby przerobieni wlewu to mi powiedzieli że 250 zł robocizna + 500 zł zestaw montażowy :shock: )

Czyli w zderzaku zostawiłeś dziurę?

Skorzystałem z okazji, że miałem wymieniany tylny zderzak na koszt sprawcy (delikatna stłuczka) więc mam zderzak bez dziury :-P i wlew gazu pod klapką wlewu pb.
 
     
irvingmorg 

Model Samochodu: Cruze 5D 1.8 LT + LPG Satin Steel
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 59
Skąd: Jaworzno
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2015-03-30, 20:22   

bromek22 napisał/a:
to nie wiem czy to jest ten z kodem 2H0, mam takiego który jest przystosowany fabrycznie do gazu (nie wiem czy o to chodzi?)

To w instrukcji jest oznaczony jako 2H0 czyli taki jak umie - fajnie jak byś uzupełnił profil to nie będzie takich pytań.
Obligatoryjnie świece w tym modelu powinno się wymieniać raz na 60 tyś. lub na 4 lata. Filtr powietrza raz na 60 tyś. lub na 4 lata. Filtr kabinowy raz na 45 tyś lub na 2 lata (wszystko to + reszta fajnie opisane w instrukcji obsługi). Więc jeżeli nie przekraczasz tych terminów to nie mogą cię zmusić do wymiany tych podzespołów nawet pod groźbą utraty gwarancji - wyjątek stanowią pojazdy użytkowane w tz. trudnych warunkach np. duże zapylenie, częste jeżdżenie pod górę, z obciążeniami (przyczepa), na większych wysokościach itd (opisane w instrukcji) dla takich pojazdów serwis może ustalić inne harmonogramy wymian dostosowane do charakterystyki pracy danego pojazdu - ale to może być też dla nich coś w rodzaju "dupochrona".
Ja w swoim bolidzie trzymam się tego:
1. Filtr powietrza co 45 tyś/4 lata razem z wymianą świec (ze względu na lpg lubi lepsze powietrze i bardzie obciąża układ zapłonowy - podejrzewam że zespół cewek zapłonowych wytrzyma przebieg o jakieś 10-15% mniejszy niż w samochodach bez lpg)
2. Filtr kabinowy raz w roku razem z przeglądem i ozonowaniem klimatyzacji (dla wersji bez klimy można się trzymać instrukcji)
3. Olej + filtr oleju bezwzględnie raz w roku lub max co 15 tyś - stosują dobry jakościowo olej.
4. Filtra paliwa raz na 5 lat lub co 100 tyś. nawet z przyzwoitości należy wymienić.
5. Poza inny mi rzeczami opisanymi w instrukcji (paski, rozrząd, regulacja zaworów) w każdym samochodzie jaki użytkuje przy wymianie kompletnego sprzęgła wymieniam również olej w skrzyni biegów nawet jeżeli producent tego nie przewiduje.
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2015-03-30, 21:36   

Gdy jeździłem na lpg ( Fiat Siena, Nubira 3 ) to wg. zaleceń gazowników zmieniałem świece co 15 tyś km i kable wysokiego napięcia co 80 tyś. km :roll: .
 
     
irvingmorg 

Model Samochodu: Cruze 5D 1.8 LT + LPG Satin Steel
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 59
Skąd: Jaworzno
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2015-03-30, 21:58   

berpa napisał/a:
Gdy jeździłem na lpg ( Fiat Siena, Nubira 3 ) to wg. zaleceń gazowników zmieniałem świece co 15 tyś km i kable wysokiego napięcia co 80 tyś. km :roll: .

Każdy samochód, a dokładniej silnik ma własne harmonogramy wymiany części eksploatacyjnych więc ciężko to porównać. Faktem jest że przy lpg podzespoły związane z zapłonem są bardziej obciążone i powinno się je wymieniać częściej niż podaje producent danego pojazdu/silnika napędzanego wyłącznie Pb.
ps kable WN co 80 tys. to i tak spoko - w polonezie częściej mi padały :mrgreen:
 
     
bromek22

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: bibice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2015-03-30, 23:00   

irvingmorg napisał/a:
bromek22 napisał/a:
to nie wiem czy to jest ten z kodem 2H0, mam takiego który jest przystosowany fabrycznie do gazu (nie wiem czy o to chodzi?)

To w instrukcji jest oznaczony jako 2H0 czyli taki jak umie - fajnie jak byś uzupełnił profil to nie będzie takich pytań.
Obligatoryjnie świece w tym modelu powinno się wymieniać raz na 60 tyś. lub na 4 lata. Filtr powietrza raz na 60 tyś. lub na 4 lata. Filtr kabinowy raz na 45 tyś lub na 2 lata (wszystko to + reszta fajnie opisane w instrukcji obsługi). Więc jeżeli nie przekraczasz tych terminów to nie mogą cię zmusić do wymiany tych podzespołów nawet pod groźbą utraty gwarancji - wyjątek stanowią pojazdy użytkowane w tz. trudnych warunkach np. duże zapylenie, częste jeżdżenie pod górę, z obciążeniami (przyczepa), na większych wysokościach itd (opisane w instrukcji) dla takich pojazdów serwis może ustalić inne harmonogramy wymian dostosowane do charakterystyki pracy danego pojazdu - ale to może być też dla nich coś w rodzaju "dupochrona".
Ja w swoim bolidzie trzymam się tego:
1. Filtr powietrza co 45 tyś/4 lata razem z wymianą świec (ze względu na lpg lubi lepsze powietrze i bardzie obciąża układ zapłonowy - podejrzewam że zespół cewek zapłonowych wytrzyma przebieg o jakieś 10-15% mniejszy niż w samochodach bez lpg)
2. Filtr kabinowy raz w roku razem z przeglądem i ozonowaniem klimatyzacji (dla wersji bez klimy można się trzymać instrukcji)
3. Olej + filtr oleju bezwzględnie raz w roku lub max co 15 tyś - stosują dobry jakościowo olej.
4. Filtra paliwa raz na 5 lat lub co 100 tyś. nawet z przyzwoitości należy wymienić.
5. Poza inny mi rzeczami opisanymi w instrukcji (paski, rozrząd, regulacja zaworów) w każdym samochodzie jaki użytkuje przy wymianie kompletnego sprzęgła wymieniam również olej w skrzyni biegów nawet jeżeli producent tego nie przewiduje.


tylko sęk w tym, że instrukcja obsługi nijak się ma do tego co mówią w serwisach, oni najchętniej to by na każdym przeglądzie wszystko wymieniali... jak dzwoniłem do kilku serwisów, to mówią praktycznie to samo, że np filtr kabinowy trzeba co 15000 wymieniać... i te ich ceny z kosmosu... jak dla mnie to złodziejstwo w białych rękawiczkach...
 
     
bromek22

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: bibice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2015-04-07, 22:34   

jestem po drugim przeglądzie w marimex Kraków, przegląd lpg czakram Tarnów, teraz koszty:

lpg - 120 zł (robocizna + części)

przegląd w Marimex - 220 zł (w tym robocizna za 209 zł + dwie żarówki i coś do filtra oleju, pierścień albo jakiś korek;p)

własne materiały:

olej: GM Dexos2 5W30 5L 85,00 PLN
filtr oleju: Mann HU612/2X 28,00 PLN
filtr powietrza: Mann C26106 46,00 PLN
filtr kabinowy: Mann CUK2442 84,00 PLN
świece typ: ZFR6F-11, Stock No.:4291 4 x 13 zł

razem za wszystko: 635 zł - myślę że cena dobra... tym bardziej, że w dwóch innych serwisach w Krakowie powiedzieli mi cenę od 1000 zł do 1100 zł za drugi przegląd...

pzdr
 
     
elpablo666 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6 LT
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 122
Skąd: Śląsk
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 2/22
 9%
Wysłany: 2015-04-07, 23:34   

bromek22 napisał/a:
filtr kabinowy: Mann CUK2442 84,00 PLN
świece typ: ZFR6F-11, Stock No.:4291 4 x 13 zł


No no filtr trochę kosztował. Ja za mój z węglem aktywnym dałem ok 35 zł :)
A pytanko, czy wymiana świec jest zalecana przy 2 przeglądzie?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: