rexxo, jeśli czegoś odmawiają, to upominaj się o taki zapis w gwarancji, bo niekiedy różne rzeczy są zrzucane bądź ignorowane przez ASO, bo poprostu czasami im się robić nie chce jak myślą o weekendzie.
Jeden wentylator będzie działał przy włączonej klimatyzacji, niezależnie od temperatury silnika, więc może po prostu ostatnio częściej włącza Ci się klimatyzacja.
Odnośnie informacji w Twoim profilu, to pole "Skąd:" odnosi się do tego, gdzie mieszkasz/przebywasz, a nie skąd jest samochód. Jeśli będziemy wiedzieli w jakiej okolicy mieszkasz, łatwiej będzie komuś doradzić Ci jakieś inne ASO po sąsiedzku, do którego lepiej byłoby zacząć oddawać samochód.
_________________ Pozdrawiam, Krzysiek
centrokom
Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 2 Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
0%
MP: 8/8
100%
EXP: 1/9
11%
Wysłany: 2014-08-09, 12:43
Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tu świeży, moje Orlando to 2,0 Diesel 163 KM 2011r.
Jestem w trakcie drugiej, poważnej naprawy - w przypadku pierwszej była to wymiana sprzęgła.
Może któryś z forumowiczów miał podobny przypadek i wie co mogło ulec uszkodzeniu (mechanik jeszcze do tego nie doszedł).
Wczoraj w drodze do pracy, samochód w trakcie przyspieszania "opadł z sił" a wokół mojego Orlando pojawił się siwy dym - nie mam pojęcia skąd się wydobywał bo było go zbyt dużo. Mimo prób odpalenia, auto tylko wchodziło na wysokie obory i koniec, gasł. Oczywiście laweta i holowanie do warsztatu.
Pewnie to zbyt mało informacji, żeby określić mniej więcej przyczynę, ale mimo wszystko spróbuję, ponieważ obawiam się wysokich kosztów naprawy.
Model Samochodu: Cruze Pomogła: 2 razy Dołączyła: 30 Maj 2013 Posty: 53 Skąd: Rostow
Poziom: 6
HP: 0/104
0%
MP: 49/49
100%
EXP: 2/14
14%
Wysłany: 2014-08-09, 18:14
Dobrze ze w ogole sam normalnie zgasl i nie trzeba bylo zadusic gada
centrokom
Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 2 Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
0%
MP: 8/8
100%
EXP: 1/9
11%
Wysłany: 2014-08-21, 08:33
Padła pompa wysokiego ciśnienia, tak stwierdzono na serwisie. Koszt nowej z wyminą to 9000 zł
Orientuje się ktoś, czy istnieje możliwość regeneracji lub zakup używanej pompy ? Ewentualnie może ktoś z orlandowiczów spotkał się z podobną usterką i posiada cenne rady gdzie się udać ?
Pozdrawiam
Majkelus
Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 2 Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
0%
MP: 8/8
100%
EXP: 1/9
11%
Wysłany: 2015-06-29, 11:42 Problem z Orlando
Mam pytanie do Krzysiek_81. Czytałem Twój post z zeszłego roku o awarii prawdopodobnie cewki (objawy: silnik rzucił palenie na 1. cylindrze jak stwierdził mój zaufany gazownik - ogólne objawy to migająca/świecąca się stale kontrolka check-engine i kontroli trakcji, nierówna praca na wolnych obrotach, na luzie aż cała buda podskakuje, i strasznie zamulenie silnika (jak to w trybie serwisowym).). Powiedz czy faktycznie pomogła wymiana cewki? Nie miałeś też przypadkiem problemów ze sterownikiem silnika?
Wysłany: 2015-10-13, 22:00 Problem ze wskaźnikiem shift.
Od jakiegoś czasu nie zapala się pomimo stosownego deptania w pedał gazu.
Zapala się w warunkach ekstremalnych i tylko na 1 biegu i to nie zawsze.
Generalnie przyzwyczaiłem się do tej "autokorekty", która działała bez zarzutu i to na wszystkich biegach, dając oczywiście wymierne korzyści. W serwisie po wymianie/aktualizacji oprogramowania oznajmili, że nie bardzo wiedzą jak to usunąć i muszą to skonsultować z Chevroletem. Czekam na info z ich strony.
Czy ktoś może miał podobny problem?
Pozdrawiam
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010 Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
10%
MP: 4853/4853
100%
EXP: 148/280
52%
Wysłany: 2015-10-20, 11:51
Ustawienia radia (prócz czasu), samochodu, informacje o przebiegach spalaniu etc.
są zapisywane na kościach pamięci eprom lub eeprom
więc nie znikną np. w przypadku rozładowania akumulatora.
_________________ Я на Драйве2 International Cruze Forum Moderator...
Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG Pomógł: 19 razy Dołączył: 01 Wrz 2013 Posty: 394 Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
1%
MP: 339/339
100%
EXP: 22/45
48%
Wysłany: 2015-10-20, 21:28
C77 napisał/a:
Ustawienia radia (prócz czasu), samochodu, informacje o przebiegach spalaniu etc.
są zapisywane na kościach pamięci eprom lub eeprom
więc nie znikną np. w przypadku rozładowania akumulatora.
Technologii EPROM w takim zastosowaniu się nie stosuje, bo do zmiany zawartości wymaga skasowania światłem UV i jest to kasowanie chip-erase. EEPROM jak najbardziej i NOR-FLASH.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach