Przesunięty przez: C77 2013-02-21, 12:36 |
HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne |
Autor |
Wiadomość |
zawel [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-08-01, 12:15 HELP: Problemy, usterki, i takie tam różne
|
|
|
No to mi się zepsuło lusterko do obserwacji tylnego rzędu, czekam już 2 miesiąc na wymianę, podobno nie tylko u mnie wysiadło więc to może być większy problem.
Mam też jakiś kłopot z tylną klapą, czasami nie chce mi się otworzyć, nie wiem czy to jakiś problem ze stycznikiem jak w cruzie czy coś innego. Zdarzyło mi się to jak samochód był mokry ale mam tez wrażenie że słabo wtedy trzaskałem klapą. Muszę poobserwować. |
|
|
|
 |
sekator
sekator :-)
Model Samochodu: Orlando
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: warszawa
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-08-01, 15:26
|
|
|
a ile Wam palą 1,8 w mieście w korkach? mi wychodzi 11,6-11,9l/100km
i czy też Wam podczas gwałtownego przyśpieszania przydławiają się przy ok 3000obr/min ? |
|
|
|
 |
Moreno
Moreno

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1,8 LS+
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2011 Posty: 36 Skąd: Jastrzebie-Zdroj
Poziom: 4
|
Wysłany: 2011-08-01, 19:40
|
|
|
Witam
Odnośnie spalania jest osobny post.
A co do dławienia też tak mam jakby " turbo dziura " ponoć ten typ tak ma albo się jeździ
ekonomicznie i szybko zmienia biegi do 2500obr albo jak przycisnąć to redukcja i ponad 3000-3500 obr musi być wtedy ciągnie.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Pasikonik454
Model Samochodu: Chevrolet Orlando LT+ 1,8
Dołączył: 16 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Kozy
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-08-02, 09:10
|
|
|
Z lusterkiem wstecznym u mnie jest to samo, w salonie auto do jazd testowych także ma uszkodzone lusterko. W Bielsku był przedstawiciel Chevroleta i nie ma takiej części w magazynach. Musimy czekac aż doślą.
Jak mam jeszcze mały problem z navi i radiem. Jak wychodzę z samochodu to radio wyłącza sie po otwarciu drzwi i włącza po jakiejś sekundzie lub dwóch. Byc może coś pokombinowali jak podłączali zestaw telefoniczny. Mam przyjechać to popatrzą. |
|
|
|
 |
zawel [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-08-02, 09:56
|
|
|
sekator napisał/a: | a ile Wam palą 1,8 w mieście w korkach? mi wychodzi 11,6-11,9l/100km |
Tez tak miałem na początku, ale teraz po wawie pali mi 10-10.5.
sekator napisał/a: | i czy też Wam podczas gwałtownego przyśpieszania przydławiają się przy ok 3000obr/min ? |
Nie odczuwam tego: po mieście zmieniam biegi nisko - tak jak strzałka się zapala, a w trasie redukuję. |
|
|
|
 |
Szrek
Model Samochodu: Chevrolet Orlando LS+ 1,8
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Poznań
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-10-29, 00:03
|
|
|
O to widze że lusterko to nie tylko mój problem. Musze podjechać do salonu to zgłosić. Oprócz lusterka nie zauważyłem jakiś usterek a nakulałem 15 000 km. Brak 6 biegu to największa wada tego auta. powyżej 160 km/h jest głośno przy 180 odechciewa się jechać dalej. |
|
|
|
 |
zawel [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-11-02, 09:58
|
|
|
Szrek napisał/a: | O to widze że lusterko to nie tylko mój problem. Musze podjechać do salonu to zgłosić. Oprócz lusterka nie zauważyłem jakiś usterek a nakulałem 15 000 km. |
No moje lusterko już jest wymienione -- po 5 miesiącach, podobno coś im się z numerem zamówienia walnęło i musieli dwa razy zamawiać, bla, bla. No ale jest i działa, profilaktycznie go nie zamykam .
Szrek napisał/a: | Brak 6 biegu to największa wada tego auta. powyżej 160 km/h jest głośno przy 180 odechciewa się jechać dalej. |
Dużo powyżej 180 to on i tak za bardzo nie pojedzie , ale to prawda w trasie szóstki brakuje.
[ Dodano: 2011-11-02, 10:00 ]
Szrek napisał/a: | (...) a nakulałem 15 000 km. |
A robiłeś już przegląd? Ile Cię skasowali? Ja dobiję do 15tu gdzieś tak w styczniu. |
|
|
|
 |
meowth
=^..^=
Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:11 Nowy Orlando z Nexteam
|
|
|
Cześć.
Specjalnie się zarejestrowałem aby podzielić się z wami uwagami nt tego samochodu, który defakto najbardziej mi odpowiadał pod kątem ceny i komfortu, a z tym komfortem to tak coraz gorzej....
Mam Orlando LTZ z Navi 600, dodatkowo w salonie napuścili mnie abym do 1,8 założył gaz i tak uczyniłem biorąc pod uwagę szybko wzrastające ceny paliw. Do tematu:
System audio-navigacyjny (NAVI 600) Infotainment
- po wpisaniu adresu Broniewskiego 9 [Warszawa, Polska] Navi (oby tylko navi, cały infotainment) się resetuje, tak samo jak przy wyborze 'z mapy' danego miejsca - postaram się o filmiki na YT
- mp3 odtwarzane są znacznie ciszej niż stacje radiowe - w innym samochodzie te same mp3 odtwarzają się na tym samym poziomie głośności co stacje radiowe - Bynajmniej nie ma aż tak znacznej różnicy). Temat jeszcze nie sprawdzony w całości.
LPG - sequent 24 BRC
- już trzeci dzień będą sprawdzać 'o co chodzi' w serwisie nexteam a gaz włącza się zaraz po zapłonie silnika (gdy jest jeszcze zimny) i w tym samym momencie silnik gaśnie, rzecz jasna.
- była przeprowadzona regulacja gazu, zobaczymy jak po regulacji, ale przed w trasie palił mi średnio 10dm3 na 100km - wydaje mi się, że troszku za dużo, skoro benzyny na tej samej trasie pochłonął 7l.
- po powyższej regulacji gazu zaraz po wyjechaniu z serwisu zapaliła się kontrolka 'kluczyk' - service, okazało się, że czujnik paliwa przekłamał informacje i się 'wyłączył' - naprawa usterki trwała tego dnia koleją godzinę.
Teraz dalej Światła 'Follow Me Home'
Taką funkcję wd oferty i cennika oferują w każdym orlando, gdzie ta funkcja jest? w menu są tylko jej ustawienia które nie dają żadnego efektu po ich modyfikacji (wł, wył, różne ustawienia czasów świecenia świateł) - odziwo funkcja działa w drugą stronę (HomeMeFollow?) przy otwieraniu z pilota kluczyka światła świecą - nosz... wydaje mi się, że to co jest w menu dostępne do konfiguracji powinno działać a tak nie jest.
Nie ma blutooth'a i nie ma także w konfiguracji menu. Dodatkowo opcja 'FollowMeHome' opisana jest na 101 stronie w instrukcji obsługi Pod hasłem 'Funkcje układu oświetlenia' -> 'Oświetlenie asekuracyjne'
..narazie tyle żeby nie było za dużo do czytania na pierwszy raz.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
huri_khan
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 581 Skąd: Bytom
Poziom: 22
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:23
|
|
|
meowth napisał/a: | Taką funkcję wd oferty i cennika oferują w każdym orlando, gdzie ta funkcja jest? w menu są tylko jej ustawienia które nie dają żadnego efektu po ich modyfikacji (wł, wył, różne ustawienia czasów świecenia świateł) |
Wyciągasz kluczyk ze stacyjki, otwierasz drzwi, pociągasz dźwignię świateł (tak jak gdybyś migał długimi) i powinny się zaświecić światła i świecić tak długo jak masz zaprogramowane.
Pokrętło od świateł musi być w trybie Auto czyli światła same się zapalają. |
_________________ Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY |
|
|
|
 |
meowth
=^..^=
Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:35
|
|
|
huri_khan, dzięki, sprawdzę taką kombinację, ale wydawało mi się, że skoro działa to przy otwieraniu samochodu z pilota to i również powinno zadziałać przy jego zamykaniu
a co sądzisz o reszcie problemów? |
|
|
|
 |
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:38
|
|
|
meowth napisał/a: | już trzeci dzień będą sprawdzać 'o co chodzi' w serwisie nexteam a gaz włącza się zaraz po zapłonie silnika (gdy jest jeszcze zimny) i w tym samym momencie silnik gaśnie, rzecz jasna. |
Powinien się przełączyć dopiero po osiągnięciu ustalonej (zaprogramowanej) temperatury cieczy chłodzącej zwykle jest to ok 30 stopni lecz można ją zmieniać w programie. Albo masz źle ustawioną temperaturę przełączania albo problem leży po stronie czujnika temperatury.
meowth napisał/a: | była przeprowadzona regulacja gazu, zobaczymy jak po regulacji, ale przed w trasie palił mi średnio 10dm3 na 100km - wydaje mi się, że troszku za dużo, skoro benzyny na tej samej trasie pochłonął 7l. |
Spalanie gazu jest zawsze większe o jakieś 20% poza tym instalacja (tak jak mówią) bo ja na to nie zwracałem uwagi że musi się troszkę ułożyć. |
|
|
|
 |
meowth
=^..^=
Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:39
|
|
|
Marco, mimo wszystko to już ponad 40% - mam nadzieję że chodzi tutaj o 'ułożenie' instalacji.
dodatkowo z LPG jest tak że przy wyższych obrotach (narazie nie często stosowanych, ale zdażyło się) 4 do 5 tyś. obr., gaz tak jakby 'zdechł' i automat przełączył na benzynę.
BTW dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi, nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji |
|
|
|
 |
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:51
|
|
|
meowth napisał/a: | wyższych obrotach (narazie nie często stosowanych, ale zdażyło się) 4 do 5 tyś. obr., gaz tak jakby 'zdechł' i automat przełączył na benzynę. |
Pewien użytkownik opisywał coś takiego w lacetti, powodem była jak to określił:
"trytytka za mocno ściśnięta i "łamała" przewód z chłodzenia. "
Zresztą poczytaj Gaz na ulicach- Temat czysto techniczny. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
 |
meowth
=^..^=
Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2012-01-25, 13:56
|
|
|
SebaSRS, czyli, że nie powinien się przełączać na wysokich obrotach? |
|
|
|
 |
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-01-25, 14:01
|
|
|
Nie, auto powinno na LPG pracować tak jak na benzynie.
Jeśli się przełącza to może to być wina np. niewydajnego parownika, który "nie wyrabia" przy wyższych obrotach=wyższym zapotrzebowaniu na paliwo.
Jako że mieszkasz w "dużym mieście" to spróbuj zmienić ASO, nawet jeśli musiałbyś jechać kilkanaście/kilkadziesiąt kilometrów dalej to lepiej jechać żeby tą usterkę usunęli,niż psując silnik w innym ASO. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
 |
|