Przesunięty przez: nieaktualne 2013-02-14, 16:49 |
[Aveo ] Sterownik zamka centralnego |
Autor |
Wiadomość |
jar76
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 687 Skąd: Śląsk
Poziom: 23
|
Wysłany: 2011-06-04, 19:34
|
|
|
Jeśli masz wersję z centralnym zamkiem z pilota fabrycznie, to i fabrycznie jest tam zamontowany siłownik, w wersji z centralnym bez sterowania z pilota, siłownika nie ma. |
_________________ ---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
--------------------------------------- |
|
|
|
|
nadamus [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-06-04, 19:49
|
|
|
a wiec trzeba zamontować siłownik master w drzwiach kierowcy aby działał "normalnie" (czyli włączał kluczykiem wszystkie drzwi) a także z pilota (i podłączyć do centralki) |
|
|
|
|
jar76
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 687 Skąd: Śląsk
Poziom: 23
|
Wysłany: 2011-06-04, 20:20
|
|
|
Nie, nie musi być master. Pomyśl dlaczego:)
Podpowiem tylko że, oryginalny nie ma tam siłownika ,a po przekręceniu kluczyka zamykają się wszystkie zamki... |
_________________ ---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
--------------------------------------- |
|
|
|
|
grzego112
Phl10
Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 558 Skąd: Slaskie
Poziom: 21
|
Wysłany: 2011-06-04, 20:30
|
|
|
chlopaki podpowiedzcie mi tylko czy za te 340 zl opłaca się to montować czy szukać innego warsztatu ? |
_________________ CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM |
|
|
|
|
nadamus [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-06-04, 20:40
|
|
|
dobra- koniec polemizowania .
a co do ceny- moim zdaniem warto. normalnie (czyli jak nie ma nic) cena wynosi ok 400-700zł) |
|
|
|
|
jar76
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 687 Skąd: Śląsk
Poziom: 23
|
Wysłany: 2011-06-04, 20:40
|
|
|
Takie są ceny i mimo że to tylko kilka kabelków to tyle robocizna może kosztować. Sam miałbyś centralny za ok 80zł.
Kolego nadamus, tu jest wszystko oprucz sterownika i siłownika które kosztują ok zł 80.
Siłownik montujesz tak aby sterował cięgnem blokady drzwi dwa przewody podpinasz pod centralkę, centralkę podłanczasz pod + i - , pod przewody migaczy i to wszystko. |
_________________ ---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
--------------------------------------- |
|
|
|
|
grzego112
Phl10
Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 558 Skąd: Slaskie
Poziom: 21
|
Wysłany: 2011-06-04, 20:56
|
|
|
Ja to chyba a raczej na pewno oddam zrobić w sumie jeszcze do tego przełoży mi grot to tego scyzoryka , a właśnie auto ma immobilizer , czyli ta czerwona kropka w kluczyku - on to całe przełoży jak to wygląda Nie bd z tym później jakiś problemów.
A jeszcze mam jedno pytanie mówisz o siłowniku , czyli on musi rozebrać boczek drzwi o ile się nie mylę |
_________________ CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2011-06-04, 21:33
|
|
|
grzego112 napisał/a: | .
A jeszcze mam jedno pytanie mówisz o siłowniku , czyli on musi rozebrać boczek drzwi o ile się nie mylę |
Tak, aby założyć słownik zamka centralnego musi zdjąć boczek drzwi. Warto przy składaniu zastosować nowe spinki bo z doświadczenia wiem, że bardzo łatwo jest połamać. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-06-04, 22:09
|
|
|
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko jest zamontowany switch więc wystarczy zamontować tam do pionowej prowadnicy (pręt) siłownik Slave który ma 2 przewody i zmienną polaryzację zasilania z centralki + - zamknięty i - + otwarty aby sterował ryglem w drzwiach a rygiel następnie steruje switchem a switch steruje pozostałymi siłownikami i w ten sposób mamy pełne sterowanie i z pilota i z zamka samych drzwi bez ingerencji w fabryczną instalację elektryczną oraz układ z. centralnego.
I bardzo proszę abyście nie pisali jak jest w innych rocznikach i wersjach bo tylko robi się bałagan w tym temacie który dotyczy tylko kolegi grzego112. |
|
|
|
|
grzego112
Phl10
Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 558 Skąd: Slaskie
Poziom: 21
|
Wysłany: 2011-06-05, 10:25
|
|
|
Marco to trzeba robierac czy nie |
_________________ CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM |
|
|
|
|
jar76
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 687 Skąd: Śląsk
Poziom: 23
|
Wysłany: 2011-06-05, 10:32
|
|
|
Grzego, to bardziej niż oczywiste że, boczek trzeba rozbierać, bo jak inaczej zamontujesz siłownik ?
Wbrew temu co twierdzi seba, w tym modelu zaczepy sa dosyć miękkie dzięki czemu się nie łamią tak łatwo. Ja zdejmowałem boczki kilka razy i wszystkie zaczepy są ok, więc nie ma obawy. |
_________________ ---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
--------------------------------------- |
|
|
|
|
grzego112
Phl10
Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 558 Skąd: Slaskie
Poziom: 21
|
Wysłany: 2011-06-05, 12:10
|
|
|
a wiesz czy one się połamią to juz nie moja sprawa , złamią to za to płace żeby je wymienili nie .
A co z tym kluczykiem :
"jeszcze do tego przełoży mi grot to tego scyzoryka , a właśnie auto ma immobilizer , czyli ta czerwona kropka w kluczyku - on to całe przełoży jak to wygląda Nie bd z tym później jakiś problemów. " |
_________________ CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM |
|
|
|
|
jar76
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 687 Skąd: Śląsk
Poziom: 23
|
Wysłany: 2011-06-05, 12:33
|
|
|
Z przełożeniem samego immobilizera nie powinno być problemu, ale co do trwałości tych kluczyków ala scyzoryk , to pozostawiają one wiele do życzenia. Grot się wyrabia na mocowaniu i potem lata we wszystkie strony. To nie to samo co oryginalny kluczyk ala scyzoryk. Cały kluczyk tez jest o wiele większy i bardziej nieporęczny niż oryginalny kluczyk i do tego mały pilot. Osobiście odradzam i polecam jednak zwykły pilot który nie powinien w przyszłości sprawiać problemu i nie niszczyć oryginalnego kluczyka. |
_________________ ---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
--------------------------------------- |
|
|
|
|
Miko
Model Samochodu: Aveo
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Warszawa
Poziom: 4
|
Wysłany: 2011-06-24, 19:25
|
|
|
Marco napisał/a: | W drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko jest zamontowany switch więc wystarczy zamontować tam do pionowej prowadnicy (pręt) siłownik Slave który ma 2 przewody i zmienną polaryzację zasilania z centralki + - zamknięty i - + otwarty aby sterował ryglem w drzwiach a rygiel następnie steruje switchem a switch steruje pozostałymi siłownikami i w ten sposób mamy pełne sterowanie i z pilota i z zamka samych drzwi bez ingerencji w fabryczną instalację elektryczną oraz układ z. centralnego.
I bardzo proszę abyście nie pisali jak jest w innych rocznikach i wersjach bo tylko robi się bałagan w tym temacie który dotyczy tylko kolegi grzego112. |
Tak ale chcąc mieć sterowanie pilotem musimy jednak gdzieś wpiąć centralkę.
Istnieje jakiś foto-manual gdzie najlepiej umieścić ten siłownik i centralkę? |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-06-24, 19:32
|
|
|
Cytat: | Tak ale chcąc mieć sterowanie pilotem musimy jednak gdzieś wpiąć centralkę. |
Pisałem już o tym w drugim poście i nie tylko więc proszę czytać dany temat nie tylko wybiórczo bo głównie o sterowanie z. centralnego z pilota w tym temacie chodzi. |
|
|
|
|
|