Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-14, 16:49
[Aveo ] Sterownik zamka centralnego
Autor Wiadomość
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-06-04, 19:34   

Jeśli masz wersję z centralnym zamkiem z pilota fabrycznie, to i fabrycznie jest tam zamontowany siłownik, w wersji z centralnym bez sterowania z pilota, siłownika nie ma.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-06-04, 19:49   

a wiec trzeba zamontować siłownik master w drzwiach kierowcy aby działał "normalnie" (czyli włączał kluczykiem wszystkie drzwi) a także z pilota (i podłączyć do centralki)
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-06-04, 20:20   

Nie, nie musi być master. Pomyśl dlaczego:)
Podpowiem tylko że, oryginalny nie ma tam siłownika ,a po przekręceniu kluczyka zamykają się wszystkie zamki...
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
grzego112 
Phl10

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 558
Skąd: Slaskie
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 40/56
 71%
Wysłany: 2011-06-04, 20:30   

chlopaki podpowiedzcie mi tylko czy za te 340 zl opłaca się to montować czy szukać innego warsztatu ?? ?
_________________
CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-06-04, 20:40   

dobra- koniec polemizowania .
a co do ceny- moim zdaniem warto. normalnie (czyli jak nie ma nic) cena wynosi ok 400-700zł)
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-06-04, 20:40   

Takie są ceny i mimo że to tylko kilka kabelków to tyle robocizna może kosztować. Sam miałbyś centralny za ok 80zł.

Kolego nadamus, tu jest wszystko oprucz sterownika i siłownika które kosztują ok zł 80.
Siłownik montujesz tak aby sterował cięgnem blokady drzwi dwa przewody podpinasz pod centralkę, centralkę podłanczasz pod + i - , pod przewody migaczy i to wszystko.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
grzego112 
Phl10

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 558
Skąd: Slaskie
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 40/56
 71%
Wysłany: 2011-06-04, 20:56   

Ja to chyba a raczej na pewno oddam zrobić w sumie jeszcze do tego przełoży mi grot to tego scyzoryka , a właśnie auto ma immobilizer , czyli ta czerwona kropka w kluczyku ?? - on to całe przełoży jak to wygląda ?? Nie bd z tym później jakiś problemów.


A jeszcze mam jedno pytanie mówisz o siłowniku , czyli on musi rozebrać boczek drzwi o ile się nie mylę ??
_________________
CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2011-06-04, 21:33   

grzego112 napisał/a:
.
A jeszcze mam jedno pytanie mówisz o siłowniku , czyli on musi rozebrać boczek drzwi o ile się nie mylę ??


Tak, aby założyć słownik zamka centralnego musi zdjąć boczek drzwi. Warto przy składaniu zastosować nowe spinki bo z doświadczenia wiem, że bardzo łatwo jest połamać.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-06-04, 22:09   

W drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko jest zamontowany switch więc wystarczy zamontować tam do pionowej prowadnicy (pręt) siłownik Slave który ma 2 przewody i zmienną polaryzację zasilania z centralki + - zamknięty i - + otwarty aby sterował ryglem w drzwiach a rygiel następnie steruje switchem a switch steruje pozostałymi siłownikami i w ten sposób mamy pełne sterowanie i z pilota i z zamka samych drzwi bez ingerencji w fabryczną instalację elektryczną oraz układ z. centralnego.

I bardzo proszę abyście nie pisali jak jest w innych rocznikach i wersjach bo tylko robi się bałagan w tym temacie który dotyczy tylko kolegi grzego112.
 
     
grzego112 
Phl10

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 558
Skąd: Slaskie
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 40/56
 71%
Wysłany: 2011-06-05, 10:25   

Marco to trzeba robierac czy nie ??
_________________
CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-06-05, 10:32   

Grzego, to bardziej niż oczywiste że, boczek trzeba rozbierać, bo jak inaczej zamontujesz siłownik ?
Wbrew temu co twierdzi seba, w tym modelu zaczepy sa dosyć miękkie dzięki czemu się nie łamią tak łatwo. Ja zdejmowałem boczki kilka razy i wszystkie zaczepy są ok, więc nie ma obawy.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
grzego112 
Phl10

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE SEDAN LTZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 558
Skąd: Slaskie
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 40/56
 71%
Wysłany: 2011-06-05, 12:10   

a wiesz czy one się połamią to juz nie moja sprawa , złamią to za to płace żeby je wymienili nie .

A co z tym kluczykiem :

"jeszcze do tego przełoży mi grot to tego scyzoryka , a właśnie auto ma immobilizer , czyli ta czerwona kropka w kluczyku ?? - on to całe przełoży jak to wygląda ?? Nie bd z tym później jakiś problemów. "
_________________
CHEVROLET CRUZE LTZ 2012 r. 1.8 141 KM
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-06-05, 12:33   

Z przełożeniem samego immobilizera nie powinno być problemu, ale co do trwałości tych kluczyków ala scyzoryk , to pozostawiają one wiele do życzenia. Grot się wyrabia na mocowaniu i potem lata we wszystkie strony. To nie to samo co oryginalny kluczyk ala scyzoryk. Cały kluczyk tez jest o wiele większy i bardziej nieporęczny niż oryginalny kluczyk i do tego mały pilot. Osobiście odradzam i polecam jednak zwykły pilot który nie powinien w przyszłości sprawiać problemu i nie niszczyć oryginalnego kluczyka.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
Miko 

Model Samochodu: Aveo
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 5/11
 45%
Wysłany: 2011-06-24, 19:25   

Marco napisał/a:
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko jest zamontowany switch więc wystarczy zamontować tam do pionowej prowadnicy (pręt) siłownik Slave który ma 2 przewody i zmienną polaryzację zasilania z centralki + - zamknięty i - + otwarty aby sterował ryglem w drzwiach a rygiel następnie steruje switchem a switch steruje pozostałymi siłownikami i w ten sposób mamy pełne sterowanie i z pilota i z zamka samych drzwi bez ingerencji w fabryczną instalację elektryczną oraz układ z. centralnego.

I bardzo proszę abyście nie pisali jak jest w innych rocznikach i wersjach bo tylko robi się bałagan w tym temacie który dotyczy tylko kolegi grzego112.



Tak ale chcąc mieć sterowanie pilotem musimy jednak gdzieś wpiąć centralkę.

Istnieje jakiś foto-manual gdzie najlepiej umieścić ten siłownik i centralkę?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-06-24, 19:32   

Cytat:
Tak ale chcąc mieć sterowanie pilotem musimy jednak gdzieś wpiąć centralkę.


Pisałem już o tym w drugim poście i nie tylko więc proszę czytać dany temat nie tylko wybiórczo bo głównie o sterowanie z. centralnego z pilota w tym temacie chodzi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: