Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Cruza w dieslu 1.7D/2.0D - opinie
Autor Wiadomość
kysiow 
Cruze 2.0 LS+

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: Stalowa Wola
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 3/13
 23%
Wysłany: 2010-07-22, 07:49   Kupno Cruza w dieslu 1.7D/2.0D - opinie

nadamus napisał/a:
Witam. Chcę kupić cruza ale diesla nie chce kupować bo muszę mieć samochód na każdą porę a zimy u nas są jakie są ;)


Czyli diesel na zimę się nie nadaje? Tak pytam, bo też jeżdżę codziennie, i w lecie, i w zimie, i na wiosnę, i na jesieni... i może coś źle robię? :)
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2010-07-22, 11:54   

kysiow napisał/a:
Czyli diesel na zimę się nie nadaje? Tak pytam, bo też jeżdżę codziennie, i w lecie, i w zimie, i na wiosnę, i na jesieni... i może coś źle robię? :)

hmmm. diesel w zimie - to rzecz dosc skomplikowana. szczegolnie jak nie wiesz co lejesz do baku ( a tak najczesciej jest na stacji) W tej zimie co była mrozy dochodziły pow.35 stopni i niektóre samochody miały problem z odpaleniem (nawet te najmłodsze) dlatego nie chce diesla tylko benzyne. a trwałość diesli i benzyniaków są podobne: już nic nie jest wieczne
 
     
kysiow 
Cruze 2.0 LS+

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: Stalowa Wola
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 3/13
 23%
Wysłany: 2010-07-23, 07:45   

Nie ma się co przejmować niską temperaturą. Napełniamy bak do pełna i dolewamy w zimie działkę lub dwie płynu Diesel Protector (do kupienia w Tesco za ok 20 zł). Teraz już temperatury nam nie straszne.
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2010-07-24, 12:57   

nadamus napisał/a:
Witam. Chcę kupić cruza ale warunkiem zakupu jest montaż gazu. Dużo jeżdzę w kazdych warunkach dlatego gaz. Diesla nie chce kupować bo muszę mieć samochód na każdą porę a zimy u nas są jakie są ;) Byłem w 2 salonach Chevroleta z pytaniem o montaż gazu w silniku 1,6 lub 1,8. W jednym powiedzieli że montaż jest możliwy a w drugim kategorycznie mi odmówili. Więc jak to jest: możliwy jest montaż czy też nie?

Chyba nigdy nie miałeś diesla przyjacielu!! Od paru lat jeżdźę tylko dieslami,choć wczesniej miałem różnegorodzaju samochody z silnikiami benzynowymi i zawsze byłem wrogiem diesli ,dopuki nie miałem okazji pojeździć ropniakiem, powiem ci że już bym się nie przesiadł.Dlatego że nie ma porównania.Nie słuchaj że w zimie diesle mają problemy z odpaleniem.....w życiu ,chyba że ktoś wogóle niedba o auto i się rozlatuje.Powiedziałbym że większe problemy mają samochody z gazem stojące pod chmurką w zimie dlatego że w owym gazie znajdują sie cząsteczki wody które zamarzają i jest problem z rozruchem........no chyba że jest to instalacja sekwencyjna,choć i tutaj nie dałbym gwarancji.Nie jestem zwolennikiem gazu i przeróbek silnika jakichkolwiek w tym kierunku. Gaz strasznie niszczy silnik i skraca jego żywotność o połowę.Gdyby ten gaz był tak cudowny to wierzcie mi każda marka zakładała by go fabrycznie. A z tego co wiem wiele koncernów się z tego wycofało,a kiedy sami decydujemy sie założyć to tracimy gwarancę,taka jest prawda.Ja Tankuje swoje diesle na normalnych, wiarygodnych,większych stacjach paliw takich jak BP,ORLEN,STATOIL czy Schell inigdy nie miałem żadnych problemów z odpaleniem samochodu nawet przy 35 stopniowych mrozach,nie stosując żadnych uszlachetniaczy do paliwa a autko śmiga dziennie.A jeszcze żeby rozwiać wszelkie wątpliwości dzisiejsze diesle to nie te z przed kilkunastu lat.Cała flota prywatna i nietylko począwszy od samochodów dostawczych i ciężarowych to diesle które sobie świetnie radzą w zimie.Podstawowe zalety diesla to ekonomia , małe spalanie przy dużej pojemności i duża moc przy małych obrotach.Nie zachwalam w ciemno naprawdę jeśli będziecie mieć okazję pojeździć dieslem to przetestujcie sobie go i porównajcie.Ale i tak każdy z nas ma prawo wyboru i dobrze że tak jest bo byłoby nudno. Pozdrawiam
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2010-07-24, 14:24   

niestety- jeździłem puntem jtd (80km) Fakt- jazda dieslem jest przyjemniejsza ale.... jak musiałem wywalić kupę kasy na remont po 120 tys to podziękowałem dieslowi. W zimie też były takie przypadki że auto nie odpaliło mimo że lałem tylko olej arktyczny ze statoilu. Do tego diesel nie pali tak mało - wystarczy policzyć. Owszem diesle spalają podobne ilości paliwa (czy duży czy mały samochód). Obecnie mam 2 samochód na gazie i nie narzekam. Nikt nie powie że 7-8 litrów gazu (tak mi spalają) jest droższe od 5-6 ltrów oleju (prawie każdy diesel tyle spala)
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2010-07-24, 15:11   

Powiem, że też się rozglądaliśmy za dieselem, no ale niestety trzeba było dopłacić ok 10 tys złotych, żeby to była wersja z wyposażeniem, które jest w LS+ i dodatkowo silnik 2.0 150 KM lub chociaz 125.
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
kamix 

Model Samochodu: Cruze LS+ Premium 2.0 VCDi (163KM)
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 141
Skąd: Pułtusk
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 21/22
 95%
  Wysłany: 2011-01-22, 00:11   Zakup Cruza w dieslu 1.7D/2.0D

Witam,

Zastanawiam się na kupnem Cruza z silnikiem 2.0 VCDi 163 KM.

Może ktoś ma wiedzę jak on chodzi. Czy opłaca się za takie pieniądze go kupic?
 
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 00:21   

Z tego co wiem to ten motor jest w ofercie od 2-3 miesięcy, prawdopodbnie nie ma jeszcze na forum takiego cruza. Nawet te, które są, mają stosunkowo młody wiek i zapewne niewielki przebieg, więc trudno coś powiedzieć np o trwałości motoru
 
     
kamix 

Model Samochodu: Cruze LS+ Premium 2.0 VCDi (163KM)
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 141
Skąd: Pułtusk
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 21/22
 95%
Wysłany: 2011-01-22, 00:24   

No właśnie planuję kupić w przeciągu miesiąca takiego Cruza, tzn. z tym silnikiem i wyposażenienm LS + Premium. Myślę, że to będzie udany zakup.
 
 
     
lukaszz212 
lukaszz212


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Czaplinek
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 4/16
 25%
Wysłany: 2011-01-23, 08:57   

Jak bedzie chodził jak jego poprzednicy czyli 125 KM i 150 KM to polecam super autko :)
_________________
lukaszz212 Chevrolet Cruze 2,0 diesel 125 LS po malych przerobkach :)
 
 
     
adrian0311 
Adi

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 104
Skąd: Rybnik
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 4/20
 20%
Wysłany: 2011-01-29, 19:28   

Ja też jak najbardziej popieram... jeżeli będzie chodził jak poprzednicy to warto... a powinien przecież chodzić lepiej od nich bo kilka dodatkowych koników nioe pozostanie obojętne ;-)
_________________
Chevy Cruze 2.0 125KM LS+ ;)
 
 
     
DAREX
DAREX

Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 36
Skąd: Śląsk
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2011-03-09, 22:12   

Bajera! Jeżdziłem już dieslem (astra h 1,9/120KM,PDF, 6 biegów) więc mam bezpośrednie porównanie. Co prawda CRUZA dopiero tydzień użytkuję (1200km) to trochę już go poznałem. Pierwsza sprawa to silnik ciągnie równomiernie od samego dołu bez turbodziury, ogromny moment obrotowy (360Nm) powoduje że w trasie zapomina się po co są biegi, wyprzedzanie to bajka, nawet na 6 biegu. Taka mała zielona przypominajka dba o ekonomię jazdy, już przy 1500obr/min nakazuje zmianę biegu na wyższy. Na 6 biegu przy prędkości obrotowej 2000obr./min na budziku jest 140km/h (astra miała 110km/h) to prognozuje duże przebiegi. Typowe auto na trasy, wspaniale wyciszone (porównanie do astry i golfa), wygodne fotele, niskie spalanie. Autko jest bombowe, dla mnie dość dużo jeżdżącego bomba .
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-03-09, 22:28   

Pozostaje mi tylko pogratulować i życzyć miłej eksploatacji. Jeśli chciałbyś zaprezentować nam swojego cruza to jest do tego stosowne miejsce również na naszym forum:)
 
     
wincent 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2011-03-10, 10:56   

Witam wszystkich na forum, rowniez jestem posiadaczem tej wersji silnikowej. Tak jak pisal DAREX wyprzedzanie to bajka, auto swietnie wyciszone i ciagnie od najnizszych obrotow. Po przejechaniu 1100 km spalanie ksztaltuje mi sie na poziomie 8,8 l i podobno z czasem ma jeszcze troche spasc. W trasie spokojnie mozna osiagnac okolo 7 litrow. Pozostaje czekac az sie silnik do konca ulozy i bedzie mozna przycisnac :D Do tej pory jezdzilem dwulitrowa benzyna 166 km i moge powiedziec ze dynamika cruze jest duzo wieksza, szczegolnie przy wyzszych predkosciach. Pozdrawiam
 
     
kamix 

Model Samochodu: Cruze LS+ Premium 2.0 VCDi (163KM)
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 141
Skąd: Pułtusk
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 21/22
 95%
Wysłany: 2011-03-10, 13:21   

Mi juz spadło spalanie do 5,9-6,2 w mieszanej jeździe z większymi prędkościami.

EDIT: Przejechane mam ok. 3 000 km
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: