Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Cewka zapłnowa w Cruze
Autor Wiadomość
Chudy 

Model Samochodu: Cruze 1.8 2012
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2016-09-21, 19:30   

Tak czytam i nie wiem czy dobrze wnioskuję. Czy na zagazowanym aucie cewka może zużywać się szybciej? Mam ten sam problem co kolega ized.

Od około tygodnia auto momentami zaczyna mi mulić. Przy gazowaniu obroty jak by stoją w miejscu. Na początku myślałem, że jestem może przewrażliwiony, ale wczoraj wieczorem i dzisiaj rano zapaliły mi się kontrolki ABS i TC a kontrolka "check engine" mignęła dosłownie na sekundę.
U mnie cruzik 1.8 benzyna + LPG. Przebieg 40kkm, zagazowany po osiągnięciu przebiegu ok. 9kkm. Nie wymieniałem jeszcze świecy :P

Kiedyś w starym kadecie miałem taką sytuację, że przez instalację gazową auto nie chciało nawet odpalić. Jeśli się pojechało na gazie, trzeba było czekać pół dnia po zgaszeniu silnika zanim dało radę odpalić ponownie :D
Póki co jeżdżę na benzynie i obserwuję czy problem się powtórzy. Serce mi jednak podpowiada, że to nie wina instalacji LPG ;/ Szczególnie podejrzane jest te zapalenie się "check engine".
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2016-09-21, 20:30   

Tak.
http://forum.chevrolettea...w=unread#unread
http://forum.chevrolettea...TC+cewka#p24422
_________________
Pozdrawiam
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2016-09-21, 20:51   

W Cruzie w przypadku błędów z cewką zapala się Check engine oraz kontrolki z ABS i TC.

Osobiście miałem taki problem
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
Chudy 

Model Samochodu: Cruze 1.8 2012
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2016-09-24, 18:52   

Dzięki za odpowiedzi.

Cewka już padła tak mocno, że poniżej 2k obrotów auto wpadało w drgania i ledwo przyspieszało. Trzeba było redukować i trzymać go na wysokich obrotach :P Do tego kontrolka "check engine" zapaliła się na stałe, już nawet nie migała. Po zgaszeniu auta, 5-10 sekund i kontrolki ABS / TC zapalały się ponownie.

Dochodzę do meritum, cewka wymieniona, auto jeździ tak jak powinno a kontrolki ABS/TC już się nie zapalają. Jednakże, kontrolka "check engine" pali się cały czas. Odpiąłem akumulator na kilkadziesiąt minut, nic nie pomogło. Czy to normalne? Czy trzeba skasować jakiś błąd komputerem?
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2016-09-24, 20:43   

Trzeba skasować. Komputera do tego wielkiego nie trzeba, wystarczy moduł ELM327 z BT i smartfon z Torque.
_________________
Pozdrawiam
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2016-09-24, 20:53   

A samo się nie zresetuje po 7-dmiu uruchomieniach silnika? Nie prościej to olać?
 
     
Chudy 

Model Samochodu: Cruze 1.8 2012
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2016-09-25, 13:06   

Faktycznie, zresetowało się po kilku uruchomieniach. Robiłem same trasy więc późno to nastąpiło. Dzięki :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: