Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Chevrolet Cruze 1.4T - opinie
Autor Wiadomość
Arek21 
Arek

Model Samochodu: Cruze 1,4T LPG;Astra J 1,4T LPG
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 57
Skąd: szczecin
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 6/14
 42%
Wysłany: 2016-09-08, 19:14   

No to witamy w gronie posiadaczy. Tak ten typ tak ma- pokazuje trochę mniej niż 90 choć w rzeczywistości jest powyżej 100
 
     
szary77 
Człowiek z miasta

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6 LS+ Premium
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 103
Skąd: RLU
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 3/20
 15%
Wysłany: 2016-09-08, 20:23   

Co do walorów jezdnych 1.4T sie nie wypowiem, niestety ja turbawki nie mam. Na bank zbiera się lepiej niż moje 1.6 bez dmuchawy. Spalanie takie sobie, no ale Turbo żyje Turbo pije :mrgreen:
Co do wskazówki temp. cieczy. Tak ma być. Ja mam tak samo i pefnie inni też. Nigdy ta gnida nie powędrowała dalej, nawet w największy upał jak i w największy mróz nie była niżej.
Życzę zadowolenia z autka.
_________________
Ukradli....
 
 
     
rwicik 


Model Samochodu: Cruze 1,8
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 304
Skąd: Tarchomin DC
Poziom: 16
HP: 5/556
 1%
MP: 265/265
 100%
EXP: 12/39
 30%
Wysłany: 2016-09-09, 07:43   

Cruze jest ciężkim autem i do wyprzedzania trzeba redukować biegi. :)
_________________
Pozdrawiam, wicik.eu
 
     
blackbox112 
:)

Model Samochodu: Cruze 1.8 LS+
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2016-09-09, 08:06   

rwicik napisał/a:
Cruze jest ciężkim autem i do wyprzedzania trzeba redukować biegi. :)


Pełna zgoda, zważywszy na starą konstrukcję silników trzeba wysoko kręcić żeby cruzina jechał.
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 4/426
 1%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-09-09, 11:22   

shumi2 napisał/a:

Coś nie czuć tych 140kM, zwłaszcza na trasie przy prędkości powyżej 100km/h, dość słaba elastyczność, wyprzedzanie na 5 i 6 biegu od razu mozna sobie odpuścić. Mam wrażenie że mój 1.8TDCi 115KM zbiera się żwawiej w tych granicach prędkości. Ktoś miał podobne doznania?
Skrzynia biegów wbrew opisom na forum chodzi całkiem przyjemnie.
Co do usterek (?) zauważyłem że temp. płynu chłodzącego brakuje jednej kreski do połowy - tak ma byc czy jest jakiś problem z termostatem?

1. Ja po przesadce z Diesla też miałem takie odczucie, że nie czuć tych koni. To wynik po pierwsze mniejszego momentu obrotowego niż w Dieslach i wagi. Trzeba kolego nauczyć się korzystać z benzyniaka z turbo. W Dieslu masz wciśnięcie w fotel, ale chwilowe z niskich obrotów, tu wciśnięcie jest mniejsze, ale dostępne w bardzo szerokim zakresie obrotów nieco wyżej. Ten silnik zaczyna rwać od 2500-3000. Ja dodatkowo zrobiłem chip do 160KM i 265Nm i powiem, że już wiem jak z nich korzystać, auto jest naprawdę szybkie :-)
2. Co do skrzyni, nie pamiętam żeby ktoś na nią narzekał. Jedyny minus, że jest awaryjna, ale od MY2013 przeszła modernizację i dostała nowy rodzaj oleju, więc jest szansa, że będzie trwalsza. Biegi wchodzą gładko i jest ich 6 :)
3. Wskaźnik u mnie zatrzymuje się troszkę przed pionem.
_________________
Chevrolet Cruze WTCC 1,4T HTB 160KM & 265Nm
 
     
shumi2 

Model Samochodu: Cruze SW 1.4T 140kM
Wiek: 33
Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2016-09-09, 13:28   

Dokładnie chodziło mi o brak tego efektu wciśnięcia w fotel. W dieslu od 1700 obrotów po dodaniu gazu ciągnęło aż miło, tak że rzadko kiedy musiałem dodawać gaz do dechy.
Ciągnał tez na wszystkich biegach nawet na ostatnim.
W Cruzie jak wyprzedzałem na 5tce bodajże przy 100km/h pod górkę, gaz do dechy a auto rozpędza się jak wolnossąca benzyna. Przypomniały mi się chwile gdy miałem 1.6 w benzynie 100KM i pod górkę nie mogłem przekroczyć 80km/h jadąć na 5tce, trzeba było zwalać biegi :)
Pewnie trzeba zmienić przyzwyczajenia, teraz rzadko kiedy osiągam 3000 obrotów jak jeżdżę ;) .
Ps.
Czy po tym chipie zmieniałes coś z osprzętu? czy skończyło się na chipie komputerowym?
 
     
rwicik 


Model Samochodu: Cruze 1,8
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 304
Skąd: Tarchomin DC
Poziom: 16
HP: 5/556
 1%
MP: 265/265
 100%
EXP: 12/39
 30%
Wysłany: 2016-09-09, 13:31   

Benzyna poniżej 2000 obr. służy do turlania się.
Aby dynamicznie przyspieszać, trzeba się wkręcić wyżej, dużo wyżej :)
W wolnossącym 1,8 do wyprzedzania TIRa redukuję zawsze do 3 biegu 8-)
_________________
Pozdrawiam, wicik.eu
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 4/426
 1%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-09-10, 13:39   

Obawiam sie ze i 200konna benzyna pod gore na v biegu nie zaszalajesz. Jak pojechalem na jazde probna 250 konna benzyna volvo s60, po 136konnej V50 tce w Dieslu, to tez szukalem tych koni ;)
Tak ja mam tylko modyfikacje elektroniczna. Przy tym silniku juz nic wiecej lepiej nie robic, to tylko 1,4 przeciez. Ewentualnie wiekszy intercooler.
_________________
Chevrolet Cruze WTCC 1,4T HTB 160KM & 265Nm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: