Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Podświetlanie zegarów - Chevrolet Matiz M200-M250
Autor Wiadomość
xtomcik 
xtomcik

Model Samochodu: Chevrolet Matiz M200-250
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: Poraj
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
  Wysłany: 2016-08-21, 19:30   Podświetlanie zegarów - Chevrolet Matiz M200-M250

Witam wszystkich Klubowiczów :)

Od niedawna jestem posiadaczem Chevroleta Matiza (2005 r) i mam jeden drobny problem, a mianowicie nie świeci mi jedna żarówka podświetlająca zegary.

Mówiąc szczerze nie mam bladego pojęcia jak się do tych zegarów dobrać aby nic nie połamać, nie znalazłem też nigdzie w internecie książki Sam Naprawiam... w której może byłoby to opisane.

Bardzo proszę o poradę i z góry dziękuję.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-08-21, 22:54   Jak wyciągnąć zegary Chevrolet Matiz

Witamy na Forum!

Generalnie potrzebujesz dwa śrubokręty krzyżowe - długi i krótki, namagnesuj je sobie wcześniej to Ci ułatwi sprawę przy wykręcaniu wkrętów.

Pojechali!

:arrow: Żeby dobrać się do zegarów musisz najpierw ściągnąć nakładkę na kokpicie,
która jest przykręcona 5 wkrętami, reszta to spinki.

:arrow: Rozmieszczenie wkrętów:



:arrow: Zdemontowana nakładka:





:arrow: Dalej wykręcamy wkręty trzymające sam licznik,
2 na dole, 2 na górze







:arrow: Żeby wyciągnąć licznik trzeba jeszcze wcisnąć i przytrzymać przycisk zerowania dziennego licznika km,
to samo przy wstawianiu licznika z powrotem.



:arrow: Odłączamy dwie złączki przy liczniku



:arrow: Zdemontowany licznik - widać oprawki żarówek które należy wykręcić i wymienić

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
xtomcik 
xtomcik

Model Samochodu: Chevrolet Matiz M200-250
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: Poraj
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-08-27, 09:12   

Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź ale jest pewien kłopot, ponieważ ja mam wersję z zegarami na środku deski rozdzielczej :sad:
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-08-29, 22:51   

To wrzuć fotkę jaki konkretnie masz, rozbierzemy dziada <ok> :)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
xtomcik 
xtomcik

Model Samochodu: Chevrolet Matiz M200-250
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: Poraj
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-08-31, 15:52   

Tak to mniej więcej wygląda. Mam nadzieję, że ktoś to rozbierał i pomoże dobrą radą :lol:





 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-08-31, 16:20   

Osz Ty! :shock: :shock: :shock:

A cóż to za wynalazek!?! :-o :mrgreen:

Nie brakło fantazji Koreańczykom, oj nie brakło :-D <spoko>
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
xtomcik 
xtomcik

Model Samochodu: Chevrolet Matiz M200-250
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: Poraj
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-08-31, 19:37   

No niestety nie brakło :-P Szkoda tylko, że żadnych śrubek nie widać, a nie wiem gdzie te plastiki można podważyć i czy można podważyć, aby ich nie połamać :sad:

Tak dla rozjaśnienia tematu z zewnątrz wygląda to mniej więcej tak (zdjęcie z neta)
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-08-31, 20:48   

xtomcik, look at this :-)

wygląda na to że cała ramka jest na spinki :-)



Wkręty trzymają tylko przycisk awaryjki (który zostaje na miejscu przy ściąganiu ramki oraz drugą (wyższą) część ramki (razem z podszybiem) której nie ruszasz.

Real foto zdaje się to potwierdzać - widać tylko dolne spinki.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-08-31, 21:12   

Proszę bardzo, same spinki :-)







A Awaryjka jednak schodzi razem z ramka i jest przykręcana wkrętem właśnie do niej, nie do deski :)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
xtomcik 
xtomcik

Model Samochodu: Chevrolet Matiz M200-250
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: Poraj
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-09-01, 19:15   

Wielkie dzięki za pomoc. Po takiej lekturze dostęp bezproblemowy i nic nie połamane :-D

Jedyny problem na jaki napotkałem to przyklejony/przypalony zielony "kondon" na spalonej żarówce, którego za cholerę nie dało się zdjąć w całości. Musiałem nową żarówkę pomalować na zielono aby świeciła tak jak pozostałe :-P

Swoją drogą nie wiem skąd wytrzasnąłeś tą czarno-białą brafikę ale była bardzo pomocna :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: