Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-20, 17:09
Podsumowanie po 3 latach użytkowania
Autor Wiadomość
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2015-04-24, 10:07   

Umbertoeko napisał/a:
Jedna rzecz która mnie denerwuje to rdza na słupkach pomiędzy szybami w drzwiach tylnych - w tym miejscu gdzie słupek łączy się z karoserią. Po stronie kierowcy więcej, po prawej mniej ale też jest :shock:


Też to przerabiałem tylko u mnie naprawili to na gwarancji w ASO, brat nie przypilnował :wink: . Trochę z tym roboty będzie bo bez rozbierania się nie obejdzie.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2015-04-24, 13:58   

Umbertoeko napisał/a:
rozrząd wymieniony w ASO na 149 tysi. na kolejne 150 tysięcy


to akurat prawidłowy resurs rozrządu w silnikach 1.8 - już szybciej rozsypują się zmienne fazy rozrządu... tak z ciekawości ile w ASO wyniosła CIę ta operacja? ( jak możesz to podaj ile za części i ile za robociznę i ile im się zeszło) przy okazji zmieniałeś pompę wody czy nie było takiej potrzeby?
 
     
cruze76 

Model Samochodu: Cruze 1.8
Wiek: 47
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-05-17, 09:10   

Witam,
Jestem użytkownikiem Cruza 1.8 LS + z przebiegiem ponad 20 000 km więc niewielkim i za dwa miesiące bedę miał trzeci przegląd. Mam pytanie dotyczące przedłużenia gwarancji, ile kosztuje w ASO na kolejne 2 lata i czy się opłaca, biorąc pod uwagę niewielki przebieg. Do tej pory na drugim przeglądzie dodatkowo wymieniono mi piasty w tylnych kołach. Podobno gdybym nie miał na gwarancji za taką usługę w ASO zapłaciłbym znacznie więcej niż koszt przeglądu. Chciałbym się dowiedzieć opini osób, które stały już przed takim dylematem jak ja teraz. Wiadomo z drugiej strony, że za usterki po gwarancji u mechanika Józka, czy Zdziśka zapłaciłbym znacznie mniej.
Pozdrawiam,
 
     
Boyka

Model Samochodu: Cruze HB 2.0 163 LT MY2012
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 172
Skąd: Ze wsząd
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 5/27
 18%
Wysłany: 2015-10-30, 16:34   

W cruze nie da sie przedłużyć gwarancji a przy namjmniej tak mi odpowiedzieli na to pytanie w ASO

Moglby ktos potwierdzić, czy jest taka opcja? Czy chcieli sie pozbyć klienta?
 
     
Kas 
Cruze 1.8 LPG, LS+

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 36
Skąd: Gdańsk
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2016-08-23, 12:14   

Cruze HB 2013 LS+, trzy lata minęły. Na liczniku nieco ponad 110 tyś. km.
Przebieg nakręciłem głownie w trasach (około 70%).
Kilka słów podsumowania:
Kupując samochód miałem założenia: cena do 60.000PLN, tani w eksploatacji (tankowanie i serwis).

Do charakterystyki silnika trudno przyzwyczaić się osobom, które przesiadły się z diesla. Ja miałem szczęście, że na Cruzach parę lat temu miałem „kurs bezpiecznej jazdy”. Musze przyznać, że z wyprzedzaniem nigdy nie miałem problemu. Nie można bać się ryku silnika na wysokich obrotach :)
Typowa wolnossąca jednostka.

Wiadomo, jak ktoś przesiada się z Accorda 2.4 to będzie narzekał, ale mówimy o samochodzie nowym z salonu za niecałe 60 tyś PLN.

Z ważniejszych rzeczy dokupionych do samochodu to: budżetowe felgi dezenta 16’’, czujniki cofania, podłokietnik, przyciemnione tylne szyby.

Z samochodem w zasadzie nie było nigdy problemu, dwie pierdoły zrobione w ASO na gwarancji (hałasujący wentylator nawiewu i ubywający płyn chłodniczy)

Plusy:
- Tania jazda: średnie spalanie gazu 10-11l/100km przy jeździe 70% ~130-140km/h, 30% ~70km/h. W skali roku trzeba pamiętać o dwóch-trzech bakach PB95do fulla.
Do 70tys km prowadziłem statystyki tankowań, ale w pewnym momencie odechciało mi się. Konkluzja w moim przypadku była jak najbardziej pozytywna dla jazdy na LPG.

- wygodny fotel i pozycja za kierownicą (nie wiem jak niektórzy siedzą za kierownicą, że kolanami przestawiają temperaturę) Mam 185cm wzrostu i nigdy nie zdarzyło mi się przekręcić kolanem tego pokrętła. W tym miejscu musze napisać, że podłokietnik który dokupiłem zamontowany jest w zasadzie na tej samej wysokości, co podparcie łokcia na drzwiach. Bardzo wygodne.

- Cena samochodu: za samochód zapłaciłem około 56 000 PLN, do tego w cenie dostałem dojazdówkę i kufer dachowy MontBlanc z belkami (w necie taki zestaw na bagażniki.pl kosztował 3000 PLN). Z konkurencji w 2013 roku za tą cenę to najwyżej dostałbym golasa (jeszcze większego niż Cruze:)) Hyundaia I30 lub samochód typu Peugeot 301… No Ford zaproponował mi Focusa za 60tyś PLN, ale 1.0 około 100KM 
- instalacja gazowa spisuje się według mojej oceny dobrze (regulowałem u gości od BRC w Sopocie-poprosiłem o dotrysk benzyny powyżej 3500 obr./min). Instalacja w zasadzie bezobsługowa.
- wygląd samochodu

Minusy:
- Wżery w karoserii (dach i słupki) od płynu do spryskiwaczy – zapewne mała polerka za 150 PLN pójdzie przed sprzedażą
- od 130-140 km/h zaczyna być głośno (moje subiektywne odczucie)
- od fotelika dziecięcego na oparciu tylnej kanapy zrobił mi się odcisk. W Nissanie Note żony, tego nie ma.
- bagażnik za mały - to jedyny powód, dla którego myślę nad zmianą samochodu. Im dłużej szukam, tym bardziej dochodzę do wniosku, że nie za bardzo jest na co. Pewnie stanie na samochodzie typu Kia Carens lub Hyundai I40 w benzynie bez turbiny. Temat na przyszły rok.

Ogólnie nie mogę powiedzieć na Cruza złego słowa cena do jakości jak najbardziej satysfakcjonująca. Na co dzień staram się dbać o samochód. Nie kręcę silnika powyżej 3500 obrotów dopóki się nie rozgrzeje. Po przeczytaniu niektórych tematów zastosowałem środki zapobiegawcze jak odpowiedni olej itp.
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-08-23, 20:23   

Jak sobie ASO poradziło z głośnym wentylatorem? Wymienili Ci na nowy czy usprawnili stary? Rozumiem, że chodzi o świerszcza czyli takie cykanie? W Nubirze miałem to samo, wtedy pomogło wypsiukanie szczotek silnika wentylatora WD-40, w Lacetti natomiast w łopatkę wpadł liść. Jutro jadę na działkę, to może bym wydostał ten wentylator i coś pokombinował. Czemu nowe auto też musi być bez turbo? Dzisiaj zrobiłem 300km Lacetti z wolnossącą benzyną, niby jedzie, ale jak wieczorem wsiadłem z powrotem do Cruze, to doceniam swoje turbo coraz bardziej :mrgreen:
_________________
Chevrolet Cruze WTCC 1,4T HTB 160KM & 265Nm
 
     
Kas 
Cruze 1.8 LPG, LS+

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 36
Skąd: Gdańsk
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2016-08-24, 09:42   

wentylator - wymioniony na nowy. Tak na prawdę wentylator hałasował na 3ch najwyższych biegach, poniżej tego nie słyszałem. Faktycznie można to było porównać do głośnego "cykania", ale bardziej jak smigła helikoptera a nie świerszcz :)

dopóki moc jest dla mnie osobiście wystarczająca (w podanych przeze mnie carensie i i40 benzyny 2.0 mają moc około 160KM) to wolę nie pchac sie w dodatkowe koszta związane z turbo. Turbina zawsze wezmie trochę oleju i jest to po prostu kolejny element, który może zawieść. Zakładam, że prędzej czy później w Polsce przyjdzie taki czas, że nie dostanie się silnika innego niż z turbo, ale do tego czasu będę celował w silniki bez turbiny.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: