Przesunięty przez: C77 2013-11-24, 22:41 |
Wymiana rozrządu Cruze 1.8 benzyna |
Autor |
Wiadomość |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2016-08-20, 17:34
|
|
|
Ten pasek jest od osprzętu (wymiana przy 90kkm według GM) a rozrząd jest schowany za plastikiem...dwie śrubki i go widać.jak zaglądałam przy chyba 120kkm do swojego to ocenilem ze do 150kkm bez problemu na nim zrobię. Co do zdjęć pasek według mnie sfatygowany-gdzieś pewnie rolka/łożysko pada...według mnie do wymiany. |
|
|
|
 |
Dragen
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT 2010
Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 78 Skąd: Rz
Poziom: 7
|
Wysłany: 2016-08-20, 21:45
|
|
|
endriu333 napisał/a: | Co do zdjęć pasek według mnie sfatygowany-gdzieś pewnie rolka/łożysko pada...według mnie do wymiany. |
Wiesz może jaka jest cena takiej wymiany? |
|
|
|
 |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2016-08-20, 22:31
|
|
|
Pytanie co dokładnie go tak sfatygowalo ale obstawiam, ze jego/ich wymiana z robocizna powinna się zamknąć do 600zł. |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2016-08-24, 07:32 Uszkodzony pasek rozrządu w Cruze
|
|
|
Co do paska rozrządu w Cruze to zobaczcie
jakie niektórzy mają prawdziwe szczęście w nieszczęściu
Nawet z takim uszkodzeniem dał radę i Cruze dowiózł do domu,
chociaż to nie oryginał a zamiennik Gates.
 |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
 |
Dragen
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT 2010
Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 78 Skąd: Rz
Poziom: 7
|
Wysłany: 2016-09-26, 10:30
|
|
|
Ostatnio dałem samochód do rozrządu. Przy jego wymianie mechanik zauważył, że był złamany jeden tryb (taka malutka aluminiowa część) od wałka rozrządu. Stwierdził, że przez tą część musiał być zamulony. Dał tą część do naprawy, bo sam nie mógł tego zaspawać. Okazało się, że drugi mechanik musiał zrobić tą część od wałka na nowo. Mało tego okazało się, że nie zrobił jej tak jak być powinno. W skutek czego mechanik który robił mi rozrząd siedział cały dzień i na podstawie zrobionego zdjęcia złożył ten wałek i dokończył wymieniać rozrząd. Na drugi dzień po powrocie od mechanika podczas jazdy wyskoczyła mi pomarańczowa kontrolka awarii systemu oraz pomarańczowy samochód z kluczem (code 79). Byłem u mechanika i podejrzewa, że może to być ta część która sam składał. Samochód nie synchronizował się z nią. Usunął błędy i gdyby ponownie się pojawiły to mam oddać mu samochód do naprawy. Błąd pojawił się na drugi dzień. Masakra znów będę bez samochodu. Ciekawi mnie tylko to, że nie odczułem większej mocy po wymianie tej złamanej części. Czy to przez to, że samochód się z nią nie synchronizował? |
|
|
|
 |
sthEn
Something Enormous

Model Samochodu: Cruze
Wiek: 35 Dołączył: 16 Wrz 2016 Posty: 12 Skąd: Gdynia
Poziom: 2
|
Wysłany: 2016-09-26, 10:56
|
|
|
Dzień dobry,
planuję na dniach wymianę rozrządu, pompy wodu, oleju oraz filtrów.
Auto sprowadzone, po gwarancji, więc zakupić muszę to na własną rękę, pozostał mi tylko (i aż) rozrząd. Czy części najlepiej kupić z ASO, czy mogę śmiało zakupić gotowy zestaw tego typu i wymienić w dowolnym miejcu (oczywiście nie u "krzysia w garażu").
http://allegro.pl/conti-r...6482982700.html
http://allegro.pl/conti-r...5788061036.html
Na zestawy za 250-300zł chyba nie patrzeć?
Auto ma przebieg 98tys, raczej prawdziwy, jednak wolę spać spokojnie, i wymienić.
Pozdrawiam,
Daniel |
_________________ Chevrolet Cruze 1.8 LPG 2012 LT Sedan |
|
|
|
 |
|