Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2015-05-12, 10:49
[CRUZE]Wykresy z hamowni
Autor Wiadomość
Lucas13w 

Model Samochodu: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 12
Skąd: Rumia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2013-11-30, 23:48   

esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku. W kwestii spalania praktycznie bez zmian. Co do brudzenia przepływomierza, czyściutko ani drobiny kurzu, jeździłem po różnych drogach włączając w to dukty piaskowe gdzie kurzyło się jak na rajdzie :D
Silnik kręcę co jakiś czas do 6,5 tyś (taka charakterystyka silnika) podczas wyprzedzania.
Dodam że chodzą jeszcze takie mity że te filtry plują olejem na przepływomierz, jest to bajka wyssana z palca nie ma się co przejmować.
Koledzy z forum korespondowali z producentem w USA oraz Europie i każdy jeden potwierdzał że żadne auta nie uległo awarii podczas użytkowania ich filtrów.

Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy :D
_________________
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-12-01, 00:25   

Lucas13w napisał/a:
esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku.


Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką

Lucas13w napisał/a:
Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy


I znowu nieprzespana noc ;)
Muszę w końcu zdecydować coś ostatecznie
 
     
Lucas13w 

Model Samochodu: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 12
Skąd: Rumia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2013-12-01, 10:24   

esjot napisał/a:
Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką


1,2,3 bieg z niskich obrotów poprawa jest, 4 i 5 bieg z 1,5 tys/obr to szału nie ma ale silnik wolnossący z wyższych biegów na takich obrotach nigdy nie zrobi wielkich osiągów.
_________________
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-12-01, 11:12   

esjot, poprzednim autem jeździłem 10 lat. Filtr K&N był moim takim niespełnionym marzeniem. Ot taka drobna rzecz, na którą żałowałem wtedy pieniędzy. Teraz, kiedy kupiłem nowe auto z nadzieją, że przez kolejne 10 lat będę się nim cieszył, decyzja z sprawie filtra była szybka.
Plusy i minusy znasz. Nie ma co oczekiwać cudów w postaci + 10 KM. Faktem jest, że w dolnym zakresie jest poprawa. Ja staram się jeździć eco, więc przy 3 tys. obrotów zmieniam na wyższy bieg. W moim przypadku korzystam z uzysku, jaki filtr daje.
Wiem, każdy chwali swoje. W najgorszym przypadku po 3 czy 4 latach wyrzucisz go do kosza albo odsprzedasz.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-12-15, 18:31   

Oficjalny wykres z hamowni dla Cruze 1.8 od GM

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-12-16, 21:32   

Dzięki uprzejmości firmy:
_________________
1.8 16V LPG
 
     
snowbear 

Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ kombi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 25
Skąd: W-wa
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2016-05-12, 14:30   

1.4T po chipie

Szału nie ma ale zawsze coś :)

 
     
GootAss 

Model Samochodu: Nie posiadam
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: BMN
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2016-07-04, 14:52   

Witam.
Cruze 2010 vcdi 150km. DPF OUT, EGR OFF. I taki bardzo słaby wynik. Przy próbie dokoksowania zaczął dość sporo dymić. Jak myślicie po czyjej stronie leży wina? Tuner/program/samochód ?

 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2016-07-05, 17:06   

Jak gaz w podłodze to dymi cały czas, czy tylko na początku w momencie wdepnięcia?
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
GootAss 

Model Samochodu: Nie posiadam
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: BMN
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2016-07-05, 18:58   

Jest tak że gaz w podłodze turbo zaczyna wstawać i mniej więcej w przedziale 1500-2000rpm idzie bąk i tak na biegach 1,2,3 później już tego tak nie widać.
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2016-07-05, 20:26   

Gdzie robiłeś program? Czy wycięcie dpf było robione razem z chipem czy jeździłeś przez jakiś czas bez dpf na fabrycznym sofcie? Te silniki chipują sie zazwyczaj na 180-190KM. Moze masz jakąś delikatną nieszczelność w dolocie :-? ? A jak delikatnie przyspieszasz to też dymi?
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
GootAss 

Model Samochodu: Nie posiadam
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: BMN
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2016-07-05, 20:41   

Turbodiesel. Wycięty DPF razem z nowym softem. Jak przyspieszam normalnie na luzie to dymu niema. Nieszczelności tez niema ;-) muszę chyba wgrać seryjny soft bez dpf i zobaczymy co bedzie :)
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2016-07-06, 14:40   

U mnie też zadymi jak mocno wdepnę gaz zanim turbo się rozkręci.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: