Przesunięty przez: C77 2015-05-12, 10:49 |
[CRUZE]Wykresy z hamowni |
Autor |
Wiadomość |
Lucas13w
Model Samochodu: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 12 Skąd: Rumia
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-11-30, 23:48
|
|
|
esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku. W kwestii spalania praktycznie bez zmian. Co do brudzenia przepływomierza, czyściutko ani drobiny kurzu, jeździłem po różnych drogach włączając w to dukty piaskowe gdzie kurzyło się jak na rajdzie
Silnik kręcę co jakiś czas do 6,5 tyś (taka charakterystyka silnika) podczas wyprzedzania.
Dodam że chodzą jeszcze takie mity że te filtry plują olejem na przepływomierz, jest to bajka wyssana z palca nie ma się co przejmować.
Koledzy z forum korespondowali z producentem w USA oraz Europie i każdy jeden potwierdzał że żadne auta nie uległo awarii podczas użytkowania ich filtrów.
Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy |
_________________
|
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-12-01, 00:25
|
|
|
Lucas13w napisał/a: | esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku. |
Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką
Lucas13w napisał/a: | Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy |
I znowu nieprzespana noc
Muszę w końcu zdecydować coś ostatecznie |
|
|
|
|
Lucas13w
Model Samochodu: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 12 Skąd: Rumia
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-12-01, 10:24
|
|
|
esjot napisał/a: | Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką |
1,2,3 bieg z niskich obrotów poprawa jest, 4 i 5 bieg z 1,5 tys/obr to szału nie ma ale silnik wolnossący z wyższych biegów na takich obrotach nigdy nie zrobi wielkich osiągów. |
_________________
|
|
|
|
|
Karlos
Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Białystok
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-12-01, 11:12
|
|
|
esjot, poprzednim autem jeździłem 10 lat. Filtr K&N był moim takim niespełnionym marzeniem. Ot taka drobna rzecz, na którą żałowałem wtedy pieniędzy. Teraz, kiedy kupiłem nowe auto z nadzieją, że przez kolejne 10 lat będę się nim cieszył, decyzja z sprawie filtra była szybka.
Plusy i minusy znasz. Nie ma co oczekiwać cudów w postaci + 10 KM. Faktem jest, że w dolnym zakresie jest poprawa. Ja staram się jeździć eco, więc przy 3 tys. obrotów zmieniam na wyższy bieg. W moim przypadku korzystam z uzysku, jaki filtr daje.
Wiem, każdy chwali swoje. W najgorszym przypadku po 3 czy 4 latach wyrzucisz go do kosza albo odsprzedasz. |
_________________ 1.8 16V LPG
|
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-12-15, 18:31
|
|
|
Oficjalny wykres z hamowni dla Cruze 1.8 od GM
|
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
Karlos
Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Białystok
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-12-16, 21:32
|
|
|
Dzięki uprzejmości firmy:
|
_________________ 1.8 16V LPG
|
|
|
|
|
snowbear
Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ kombi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 25 Skąd: W-wa
Poziom: 3
|
Wysłany: 2016-05-12, 14:30
|
|
|
1.4T po chipie
Szału nie ma ale zawsze coś
|
|
|
|
|
GootAss
Model Samochodu: Nie posiadam
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 09 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: BMN
Poziom: 1
|
Wysłany: 2016-07-04, 14:52
|
|
|
Witam.
Cruze 2010 vcdi 150km. DPF OUT, EGR OFF. I taki bardzo słaby wynik. Przy próbie dokoksowania zaczął dość sporo dymić. Jak myślicie po czyjej stronie leży wina? Tuner/program/samochód ?
|
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
|
|
|
|
GootAss
Model Samochodu: Nie posiadam
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 09 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: BMN
Poziom: 1
|
Wysłany: 2016-07-05, 18:58
|
|
|
Jest tak że gaz w podłodze turbo zaczyna wstawać i mniej więcej w przedziale 1500-2000rpm idzie bąk i tak na biegach 1,2,3 później już tego tak nie widać. |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
Wysłany: 2016-07-05, 20:26
|
|
|
Gdzie robiłeś program? Czy wycięcie dpf było robione razem z chipem czy jeździłeś przez jakiś czas bez dpf na fabrycznym sofcie? Te silniki chipują sie zazwyczaj na 180-190KM. Moze masz jakąś delikatną nieszczelność w dolocie ? A jak delikatnie przyspieszasz to też dymi? |
_________________
Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie |
|
|
|
|
GootAss
Model Samochodu: Nie posiadam
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 09 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: BMN
Poziom: 1
|
Wysłany: 2016-07-05, 20:41
|
|
|
Turbodiesel. Wycięty DPF razem z nowym softem. Jak przyspieszam normalnie na luzie to dymu niema. Nieszczelności tez niema muszę chyba wgrać seryjny soft bez dpf i zobaczymy co bedzie |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
|
|
|
|
|