Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-16, 09:47
problem z odpalaniem epica 2,0
Autor Wiadomość
macieks 

Model Samochodu: chevrolet epica
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 7/8
 87%
Wysłany: 2011-09-19, 16:11   problem z odpalaniem epica 2,0

Witam
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem silnika. Żeby odpalić zimny silnik muszę długo kręcić rozrusznikiem i czasem dopiero za drugim przekręceniem kluczyka odpala. Co może być tego przyczyną ? Wcześniej motor palił na dotyk. Auto posiada instalację LPG , może ten problem jest z tym związany? Podpowiedzcie co z tym zrobić?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-09-19, 16:52   

Świece, przewody kiedy były wymieniane? ciśnienie na listwie paliwowej jest prawidłowe?

Jak masz możliwość to zacznij pierw od diagnostyki komputerowej.
 
     
macieks 

Model Samochodu: chevrolet epica
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 7/8
 87%
Wysłany: 2011-11-02, 19:12   

Witam
Świece sprawdzałem są ok , komputer nie pokazuje żadnych błędów. Szukając po różnych forach znalazłem podobny problem z odpalaniem. Przyczyną był nie trzymający zaworek który odcina dopływ gazu do silnika po jego zagaszeniu , co powodowało, że podczas odpalania w komorze silnika znajdowała się benzyna i gaz który prowadził do zawilgocenia świec, a w efekcie do słabego odpalania. Może i w moim przypadku jest podobnie? Nie wiem tylko gdzie szukać takiego zaworka albo gdzie się z tym udać bo posiadam auto z instalacją holenderską a niewiele jest zakładów które się znają na tego typu instalacjach. Może wiecie gdzie w Warszawie lub okolicy znajdę specjalistę od holenderskich instalacji LPG?
Pozdrawiam
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 32/1637
 2%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2012-07-10, 13:26   

i jakie rozwiązanie było w tym przypadku?
 
     
daszczu 

Model Samochodu: Evanda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Poziom: 13
HP: 3/370
 1%
MP: 176/176
 100%
EXP: 29/30
 96%
Wysłany: 2014-12-27, 16:50   

a nie możesz na butli zakręcić zaworu? poprostu wypal gaz na zakręconym zaworze zostaw autko do rana i i zobaczysz jak to będzie
_________________
 
     
adriankunat 

Model Samochodu: epica 2,5 aut.
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1
Skąd: Łowicz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2015-07-01, 16:06   

Witam.
Ja mam podobny problem w swojej epice. zimny silnik po nocy po odpaleniu dławi sie przez ok. 15sek. Nie chce wchodzic na obroty ale odpala na dotyk. Posiadam tez instalacje LPG ktora wylaczylem od dwoch dni, bo myslalem ze ona mi cos psuje. szukam na forum i znajduje takie przypadki dlawienia ale nikt nie opisuje żadnego rozwiazania. a ja mam wrażenie że z dnia na dzień jest coraz gorzej. dzieje sie tak tylko na mocno wychlodzonym silniku. Podpowiedzcie cos
 
     
magik 
MAGIK

Model Samochodu: CHEVROLET EPICA 2L 24V
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 76
Skąd: Pyzdry
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 11/16
 68%
Wysłany: 2016-05-26, 19:38   

Witam.
Mam ten sam problem z odpalaniem auto zagazowane od 7-lat,myślę ze to nie od gazu problem tkwi gdzie indziej. Czy ktoś z was poradził sobie z tym problemem będę wdzięczny za podpowiedz. :-(
_________________
MAGIK
 
     
tomok7 
Tomaszz

Model Samochodu: EPICA
Wiek: 29
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 28
Skąd: ełk
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2016-05-26, 21:18   

Miałem to samo tylko przed tym wszystkim jak przekręcałem zapłon to coś pykało pod kierownicą, w końcu doszedłem że to silniczek od klimatronika chyba się zepsuł nie rusza się tylko pyka.Odczepiłem ramię od tego silniczka i już nie pyka, ale gdy chce przestawić nawiew na szybę/przód itp muszę zajrzeć pod kierownicę i ręcznie kręcić białym nieregularnym kołem zmieniając kierunek nadmuchu...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: