Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
panel sterowania klimatyzacj? i nawiewami
Autor Wiadomość
Artur66bb

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: bielsko biała
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2010-06-25, 17:45   panel sterowania klimatyzacją i nawiewami

Witam czy miał ktoś problem z przyciskami klimy nawiewu i ogrzewania tylnej szyby ? raz sie włączają jest oki a za pare dni nie ? pozdrawiam
 
     
Artur66bb

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: bielsko biała
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2010-06-26, 14:22   jw

do tego jak jest pochmurno lub pada deszcz to trzeba autem pojezdzic i problem znika jak jest słońce to wszystko jest ok ?
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-06-26, 19:53   

Narwyyraźniej gdzieś na styki dostaje się wilgoć. Polecał bym rozkręcić konsole i styki włączników potraktowac preparatem " kontakt" lup chociażby WD40. Powinno pomóc, a na pewno nie zaszkodzi.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2010-06-27, 14:44   

jar76, WD40 na styki? smarem w srayu radzisz koledze psikać na elektrykę? :mrgreen:
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-06-27, 18:15   

Marco napisał/a:
jar76, WD40 na styki? smarem w srayu radzisz koledze psikać na elektrykę? :mrgreen:


Preparat "kontakt" nie jest tak ogulno dostępny jak wd40, więc można go użyć w zatępstwie, bo działanie jest podobne.
Widzę że kolega nie wie że jak to pisze smar"Wd40" nie jest tak do końca smarem, tylko preparatem wypierającym wode, mającym również właściwości smarne, więc zamiast wprowadzać kogoś w błąd pisząc nic nie wnoszący post, proponuje w zamian zrobić coś dla swojej wiedzy i wykorzystać czas na zapoznanie się ze specyfikacją danego produktu i ewentualnie dopiero potem pisać.
Wystarczyło np. najpierw zajrzeć TU :thumright:

No chyba że czegoś nie wiem, to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu , bo nie raz juz wykorzystywałem WD40 w podobnym celu i efekt był pozytywny i to na długo.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2010-06-27, 21:43   

jar76 napisał/a:
No chyba że czegoś nie wiem, to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu


To czytaj to co jest napisane w linku którego zapodałeś:

Cytat:
Składnikiem o długotrwałym działaniu jest nielotny, lepki olej, który pozostaje na powierzchni, zapewniając smarowanie


Chyba gł chodzi o oczyszczanie styków z tlenków i siarczków nie powodując podwyższenia rezystancji i niepożądanych spadków napięcia a nie psikanie ich olejem w sprayu :mrgreen: styki mają być odtłuszczone ;-)
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-06-28, 08:06   

Marco napisał/a:


Chyba gł chodzi o oczyszczanie styków z tlenków i siarczków nie powodując podwyższenia rezystancji i niepożądanych spadków napięcia a nie psikanie ich olejem w sprayu :mrgreen: styki mają być odtłuszczone ;-)


Tak, zgadza się , ale jak już pisałem WD40 ma w składzie nie tylko olej co jakoś ciężko Ci wyczytać :mrgreen:
Nawet ma skład podobny do np "kontakt s61"który jest specjalnie dedykowany do czyszczenia i zabezpieczania styków i tu Cię może zdziwię, kontakt s61 też w składzie ma olej...
jak sam piszesz "gł chodzi o oczyszczanie styków z tlenków i siarczków nie powodując podwyższenia rezystancji i niepożądanych spadków napięcia" i własnie wd40 równiez ma te właściwości , a olej zawarty w tym preparacie w niewielkich ilościach, nie powoduje podwyższenia rezystancji a jesli już to w znikomym stopniu( ale pomiarów nie robiłem , więc głowy nie dam) , a wręcz może zabezpieczyć styki przed ponownym zawilgoceniem i zasiarczeniem. Ale styk stykowi nie równy...
Żeby zakończyć niepotrzebna dyskusję na ten temat napisze żeby kolega jednak zastosował preparat "kontakt s61" dostępny np. TU , wtedy może wreszcie kolega MARKO skupi się na właściwym temacie i doradzi coś konkretnego :thumleft:
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
rafza 

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: Lublin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2010-07-09, 09:22   

witam,
mam ten sam problem z przyciskiem do klimy. Chciałbym dostać sie do tego przycisku ale nie wiem jak rozebrać konsolę, od czego zacząć. Nie chcę czegoś połamać, dlatego moja prośba o radę.
pzdr
 
     
yacc 

Wiek: 36
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Białystok
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2010-07-22, 19:29   

Plastikowa obudowa - wokol radia, poleczki pod nim i wlacznika swiatel awarnych - jest na 6 wciskow: po lewej i po prawej po 3. Nalezy ja podwazyc od spodu i ciagnac powoli do siebie. Pokretla od nawiewu i przyciski a/c i ogrzewania sa do niej na stale przymocowane, takze wyjda razem z ta plastikowa obudowa
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2010-07-25, 21:50   

U mnie nie wszystkie te przyciski raz działały, raz nie. Serwis widać wiedział o co chodzi i naprawili to podczas innej naprawy.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
mr_hammerer

Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2010-11-09, 12:43   

U mnie to samo co u Seby, przyciski klimy,obiegu wewnętrznego i ogrzewania tylnej szyby raz działają a raz nie. Byłbym wdzięczny za namiar do salonu który wie co zrobić, a nie tak jak salon w Kresnem koło Rzeszowa, gdzie goście mi powiedzieli, że muszę wymienić cały panel środkowy za około 900zł.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2010-11-11, 17:39   

Problemem są zimne luty na płytce. "Kanclarz" w Rudzie Śląskiej rozwiązał bez problemu, i bez wymiany.
Jeśli masz gwarancję to jedż do innego ASO i powiedz że inne serwisy potrafią naprawić bez wymiany, jeśli jesteś już po gwarancji to do elektryka...
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
mr_hammerer

Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2010-11-25, 15:13   

Dzięki Seba, gwarancji nie mam więc jadę do elektryka.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2010-11-25, 17:05   

No chyba że masz doświadczenie i znajomość elektryki to możesz sam zrobić, ktoś kiedyś pisał że robił...
Tylko "na raty" żeby nie przegrzać czegoś tam!
Jednak jeśli nie masz doświadczenia to zostaje elektryk.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Artur66bb

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: bielsko biała
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2010-12-17, 20:04   

poradził sobie z przyciskami klimy nawiewu i ogrzewania tylnej szyby elektryk jak się okazało wystarczyło prze lutować ścieżki trochę żmudnej pracy ale dobrze zrobione i działa a w serwisie powiedzieli 550 zł trzeba wymienić całą cześć pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: