Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegow
Autor Wiadomość
MarcinekNu2

Model Samochodu: Evanda
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 151
Skąd: Puławy
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 9/25
 36%
Wysłany: 2016-01-28, 14:14   

red_p napisał/a:
To nie Epica jest problemem ale kupowanie szrotów u handlarza. Zrobiłem Epicą od nowości ponad 80kkm i żadnych awarii nie miałem


Wymiana powinna pomóc tylko warto zobaczyć co inni proponują wlać. Ja do Evandy kupiłem oryginał czerwony GM. Czy się poprawiło? Chyba tak.
 
     
Kraviec 
Epica 2.0 24V

Model Samochodu: Epica 2.0 24V
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 50
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2016-02-12, 10:04   

red_p napisał/a:
To nie Epica jest problemem ale kupowanie szrotów u handlarza. Zrobiłem Epicą od nowości ponad 80kkm i żadnych awarii nie miałem


80kkm od nowości to nie wyznacznik awaryjności, powiedzmy sobie szczerze, że do takiego przebiegu w nowych autach nic nie powinno się dziać.
Odnośnie Epic z dużym przebiegiem, przy zakupie problemem jest mało zużywające się wnętrze, które nawet przy 200kkm może wyglądać na świeże co powoduje, że handlarze mogą śmiało kręcić liczniki.
_________________
Epica 2.0 24V
 
     
red_p 

Model Samochodu: Captiva AT & Insignia
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 50
Skąd: WARSZAWA
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2016-02-12, 22:57   

Kraviec a co jest wyznacznikiem? :mrgreen:
W służbowej Fabii miałem wymieniane drążki przy 11kkm więc i nowe się psują. A szrot od handlarza psuje się x4
 
     
bmarcin82 

Model Samochodu: Epica 2.0 24V
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Łódź
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 4/11
 36%
Wysłany: 2016-03-10, 21:17   

Cześć Chłopaki !
Jestem juz po Naprawie skrzyni.
Podsumowując :
padło koło zębate 2go biegu; koło dostepne tylko w korei..
dodatkow pare tez trzeba było kupic (na szczescie dostepne w UE)..
Ogólne koszta to 1,8K.
I lepsze to niz (o ile "znajdzie" sie CUD) kupienie drugiej skrzyni.. koszta mniejsze i przy okazji po rozłożeniu wiem co jest grane w mojej skrzynce. Ogolnie wszystkie zeby ładne, koło wymienione, olej fuchs, ciężko było ja złożyc.. ale patent jest i poszlo ;)
jak ktos miałby problem przy naprawianiu swojej to wiecej na priv.
Juz jezdze swoja bryczką ;) nic nie słychac wszystko cicho ,biegi ładnie wchodza ("czuc" je wyraźniej).
Cała naprawa trwała 2,5 miecha z racji słabej dostępności części w UE.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: