Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja zaworów
Autor Wiadomość
Mirek_ck 

Model Samochodu: aveo 1.2 16 V 2009
Wiek: 48
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 1
Skąd: Kielce
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2016-01-08, 22:15   Regulacja zaworów

Witam posiadam aveo 1.2 poj. 1206 16 V 2009 od nowości auto ma 27 tys km przebiegu. Jest to silnik z łańcuchem rozrządu. Razem z zakupionym autem niestety dostałem instrukcję od silnika 1150 8v. Napiszcie czy moje aveo ma automatyczną regulację luzów zaworowych czy po 90 tys trzeba regulować. Pozdrawiam
 
 
     
wit271 
wit271

Model Samochodu: aveo 1,2 16v
Wiek: 55
Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2016-01-20, 21:24   

regulacje przeprowadza si? popychaczami zaworów takie dziwne rozwi?zanie jest
 
     
kriskriskris 
Kriss_MustangII

Model Samochodu: AveoII: Base+ 2009, Base+ 2011; MustangII
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: bydgoszcz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2016-01-20, 22:30   

nie reguluje sie
_________________
chevII Aveo 2009 i inne, te starsze też...
Jak odłączyć wkurw... klime w aveo? patrz jak niżej:
http://docs.google.com/pr...jh4wh_0c4f38j4w
 
     
mpm 

Model Samochodu: aveo
Pomógł: 5 razy
Wiek: 50
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2016-01-24, 00:08   

Witam. Zawory w tym silniku reguluje się za pomocą tzw. szklanek (popychaczy) o odpowiedniej grubości. Wymaga to 'rozpięcia' rozrządu i demontażu wałków rozrządu. Większość silników benzynowych w samochodach marki Toyota ma takie rozwiązanie. Tylko serwis wyposażony w odpowiednie szklanki (popychacze) mógłby wykonać taką operację. Sprawdzenie luzów zaworowych możesz wykonać gdziekolwiek, może będą prawidłowe.
Dolot : 0,075-0,125 mm.
Wydech : 0,245-0,305 mm.
Silnik przy sprawdzaniu luzów zaworowych powinien być zimny.
 
     
JAR

Model Samochodu: LANCET 1,8 AUTOMAT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 129
Skąd: zabrze
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 9/22
 40%
Wysłany: 2016-01-24, 20:27   

Mechanicy frezują szklanki, a brakujące się kupuje. Da się, ale tam mogą być również dźwignie wyposażone w kontrowane szpilki (widziałem w liście części, tylko nie wiem czy do tego silnika) i wtedy to łatwizna.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: