Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania karoserii w zakresie obrotów 1500-2000, bieg ja?owy
Autor Wiadomość
Krystibo 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 163km
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Katowice
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-09-23, 16:19   Drgania karoserii w zakresie obrotów 1500-2000, bieg jałowy

Cześć,
Tak jak w temacie, dzis zupełnie przypadkiem wychwycilem dość silne drgania auta na biegu jałowym w zakresie obrotów 1500-2000. Pierwsze co mi przyszło do głowy, to problem z wtryskiem, pojechałem więc do znajomego mechanika zrobić test przelewowy - podają paliwo idealnie równo. Zadzwoniłem wobec tego do aso umówić się na pelna diagnostykę wtryskow oraz diagnostykę dpf, bo nie ukrywam że przeszło mi przez myśl, że to przytkany dpf sprawia, że wtryskiwacze w tym zakresie obrotów wariują..?
Może zna ktoś podobny przypadek? Dodam tylko, że z dpf'em nie jest dobrze, wypala się co 150-200 km, a przy wypalaniu nie wydobywa się z wydechu totalnie nic ;-) testy w aso w przyszłym tygodniu.
Z góry dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi.
_________________
Diesel tak, dpf Nie ;)
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2015-09-23, 16:46   

Drgania masz tylko na luzie? Tutaj masz podobny temat :arrow: klik .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
Krystibo 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 163km
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Katowice
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-09-23, 17:25   

Czytałem ten temat ;) niestety albo stety u mnie tylko i wyłącznie na luzie tak się dzieje. Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, jak również nie ma znaczenia czy wciskam w chwili gazowania sprzęgło, czy nie. Gdyby działo się to w trakcie jazdy, podejrzewalbym dwumas ewentualnie dpf. Tymczasem mam zagwózdkę..
_________________
Diesel tak, dpf Nie ;)
 
     
pool80 

Model Samochodu: Cruze 4d LT 1.8 mt5 KL7 BRC24.11
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 474
Skąd: polska
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 8/52
 15%
Wysłany: 2015-09-24, 19:18   

http://sandyblogs.com/techlink/?p=3448

Może to to? Ja miałem przy pewnych obrotach wibracje, jak by nieposkręcana tapicerka, latający przewód pod deską czy coś w ten deseń. Okazało się, że na ścianie grodziowej od strony silnika przewody metalowe stykały się ze sobą, tzn. zjechała taka plastikowa część utrzymująca odległość między nimi. W ASO niestety nie wychwycili usterki. :-D Ja jednym ruchem ręki podciągnąłem plastik na swoje miejsce i jest ok do dziś.
 
     
Krystibo 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 163km
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Katowice
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-09-25, 16:43   

Ale numer :) a czy u Ciebie działo się tak na jałowym, czy w trakcie jazdy? A może bez znaczenia? We wtorek jadę tak czy siak do Aso, na diagnostykę dpf i wtryskow, powiem mechanikom żeby zwrócili uwagę na to co przytoczyles. Dzięki za podpowiedź w każdym razie.
_________________
Diesel tak, dpf Nie ;)
 
     
pool80 

Model Samochodu: Cruze 4d LT 1.8 mt5 KL7 BRC24.11
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 474
Skąd: polska
Poziom: 20
HP: 17/893
 2%
MP: 426/426
 100%
EXP: 8/52
 15%
Wysłany: 2015-09-25, 17:53   

na pewno podczas jazdy, nie pamiętam czy na postoju też. Podnieś sobie maskę i oglądnij czy się gdzieś nie stykają. Bez większej gimnastyki..
 
     
arbeiht 

Model Samochodu: Cruze 2.0 150km @ 184 km 390Nm
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2015-11-23, 22:14   

Czy ktos rozwiązał problem tych drgań?
U mnie tak jakby wpada silnik w rezonans - buczy miedzy 1500-2000 obrotow , podczas jazdy na kazdym biegu i na luzie.
Na innych forach róznych marek wyczytałem ze moze to byc koło pasowe przy wale napedzajace pasek alternatora ale czy to jest możliwe zeby tak wibrowało?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: