Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2016-05-30, 22:51
Kod 67 - Blokada kierownicy wymaga serwisowania
Autor Wiadomość
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2015-11-05, 22:07   Kod 67 - Blokada kierownicy wymaga serwisowania

Dwukrotnie, w ciągu 2 lat użytkowania pojawił się code 67 - pomarańczowy kluczyk + komunikat na wyświetlaczu. Następowało to zawsze przy odpalaniu - kierownica odblokowała się automatycznie i bez problemów, ale kontrolka nie chciała zgasnąć. Pomogło jedynie wyłączenie silnika i otwarcie drzwi. Dopiero wtedy kontrolka zgasła, po całkowitym wygaszeniu wyświetlacza. Może to przypadłość wersji LTZ bez stacyjki? Ktoś miał ten problem?
_________________
JohnnyBeGood
 
     
AKED

Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-05-30, 22:36   Problem z odpaleniem - blokada kierownicy

Witam,

Znajomi utkneli 50km od miasta w Cruzie z 2012r kombi. Samochod nie odpala z bledem na komputerze 'sprawdz blokade kolumny kierowniczej' kierownica jest odblokowana wszystko inne dziala.

Co poradzicie??

Pozdrawiam
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 22:44   

Czy to LTZ z dostępem bezkluczykowym?
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 22:49   

Nie czekając na odpowiedź - tu masz opisane co robić:

"Code 67 flashes on Driver Information Centre (DIC):

Description:
When the customer attempts to start the vehicle, Error Code 67 is displayed in the IPC and the vehicle will not crank.

Action required:
When attempting to start the vehicle, the ACC ignition mode will activate. Depressing the Start Stop push button will result in a non crank condition. In the case of a manual transmission, remove the foot from the clutch pedal and in the case of an Auto transmission, remove the foot from the brake pedal. Next switch the ignition off by depressing the Start Stop button once. With the f oot still off the relevant pedal, depress the Start Stop button for 5 seconds. This will now render the Code 67 DTC as a “not present fault” and the vehicle will start normally. The DTC in the IPC will remain and the customer should contact a GM Dealer to have this DTC erased."
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
AKED

Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-05-30, 22:52   

tak jest to LTZ mógłbym prosić po polsku? bo translate działa tak jak w cale a mój angielski nie powala

dziekuje!
 
     
AKED

Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-05-30, 22:59   

Dziękuję za odpowiedź, lecz czekam na łopatologiczną odpowiedź, znajomy złapał kogoś na drodze, poprosił o klucz żeby akumulator odpiąć, odpiął na 1 minutę i pomogło pozdrawiam!
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 23:06   

Wg tego co podaje GM trzeba
zdjąć stopę z pedału sprzęgła (niezbędne aby auto odpaliło),
następnie wcisnąć przycisk startu jednokrotnie,
położyć stopę na pedale sprzęgła i trzymając ją na nim wcisnąć przycisk startu przez 5 sekund.
Jeśli to nie pomoże to to spróbować otworzyć drzwi i ponownie odpalać jak napisał Johnny.
Gdy to nie pomoże to niech restartują system - zrzucą minusową klemę akumulatora, załączą światła
(aby zlikwidować całe napięcie elektryczne z instalacji) i próbują odpalać ponownie po 5 minutach.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-05-30, 23:12   

Heh, nie ma za co :-) Dobrze że się tak to skończyło.
Sorki że z małym poślizgiem czasowym odpowiedziałem ale łączyłem istniejące na forum wątki ;-)
Ten problem akurat w PL jest dość rzadki bo u nas egzemplarze z bezkluczykowym dostępem pojawiły się dopiero w MY2013
ale "restart" przeważnie pomaga na cruzakową elektronikę, pozdro :)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
AKED

Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-05-30, 23:17   

Nie mieszkam w Polsce dlatego taki samochód pewnie wpadł:) Sam aktualnie pracuję w salonie CHEVROLETA, opla, ssangyounbga i Porsche. Przygotowuję samochody pod wygląd salonowy. Niestety elektroniką się nie bawię, ale sam pomogłem naprawić błąd bo zaproponowałem odpięcie akumulatora. Dzięki za dodatkowe info i tym ze odpięcie naprawia dużo błędów.
Wcisnąłem POMÓGL.

Pozdrawiam i miłego wieczoru!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: