Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Aveo T300
Autor Wiadomość
Jacenty85 

Model Samochodu: Aveo T300
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 127
Skąd: Włocławek
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 7/22
 31%
Wysłany: 2015-03-16, 22:07   

Tak odnośnie do tego co nasmarował poprzednik - bardziej zawsze interesują mnie kwestie techniczne ale czy Aveo T300 miało wersję przed i po liftingową?
Cytat:
wersja po liftingu ma elektryczne lusterka , podgrzewane , lepsze radio
- regulowany fotel gora dol - przed liftem tego nie ma
- lusterka niwelujace strefe martwa

Z tego co wiem to co najwyżej wersje LS, LS+ lub LT ale może się mylę...
 
     
mankel 

Model Samochodu: Aveo T300
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 5/8
 62%
Wysłany: 2015-03-18, 08:03   

Jacenty85 napisał/a:
Tak odnośnie do tego co nasmarował poprzednik - bardziej zawsze interesują mnie kwestie techniczne ale czy Aveo T300 miało wersję przed i po liftingową?
Cytat:
wersja po liftingu ma elektryczne lusterka , podgrzewane , lepsze radio
- regulowany fotel gora dol - przed liftem tego nie ma
- lusterka niwelujace strefe martwa

Z tego co wiem to co najwyżej wersje LS, LS+ lub LT ale może się mylę...


ja posiadam LT + (tak ją nazwałem - po liftingu - sor)
 
     
pacopaco 


Model Samochodu: AVEO T300 sedan LT+
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 48
Skąd: rąbień
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 10/13
 76%
Wysłany: 2015-10-26, 20:43   

Jeśli sedan to jedyne silniki godne uwagi wg mnie to minimum 1.4 a najlepiej 1.6 (lepszy na trasę)
pod linkiem można zobaczyc wykresy wszystkich benzynówek dostepnych dla t300 w Europie
SILNIKI benzynowe AVEO T300

PLUSy
+duży bagaznik 502l
+spalanie w mieście z klimatyzacją dla 1.4MPI na poziomie 6,9-7,4l na 100km (530-505 km na 37l)
+dostępność części GM opel
+ładna foremna bryła nadwozia sedan
+ładne niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej
+funkcja "shift up" podpowiadająca kiedy można wrzucić wyższy bieg dla większej ekonomiki
+możliwość wyłączenia ESC i TCS
+fabryczne radio z portem USB w schowku
+regulacja wysokości fotela i kolumny kierownicy


MINUSY
-głośne fabrycznie montowane opony Continental
-brak 6 biegu przydatnego na trasę (dla 5tki przy 100km/h ~3100obr zrobione pod silnik ze zmiennymi fazami rozrządu)
-słaba widoczność na boki z miejsca kierowcy z powodu długich słupków bocznych
-twarde plastiki deski rozdzielczej
_________________
'12 AVEO T300 sedan LT+ (A14XER)
 
     
Jacenty85 

Model Samochodu: Aveo T300
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 127
Skąd: Włocławek
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 7/22
 31%
Wysłany: 2015-10-31, 00:32   

Zgadzam się z poprzednik w większości kwestii poza: Silnik to kwestia wymagań. Jeżdzę służbową astrą G 1.6 16V (x16xel 103km) i owszem jest szybsza od mojego 1.2 w Aveo T300 ale dupy nie urywa a już tym bardziej na tyle nie urywa żeby odmawiać zakupu T300 z silnikiem 1.2 16V w idealnym stanie kosztem (być może) wybrakowanego brocha z niemiec po przygodzie z walcem, który ma silnik 1.6 16V. Podkreślam że mało jest T300 1.6 16V z krajowego salonu.
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem:
+dostępność części GM opel
Zamienników jest jak na lekarstwo do T300 np
-tłumik końcowy z rurą 819 zł
-amortyzator przód 641 zł
-napinacz paska napędowego 445 zł
-chlodnica 1716 zł !! !

To są ceny częsci do AVEO T300

Ktoś powie że można dopasować części z opla. A można, lecz nie wszystko.

Zgadzam się z poprzednikiem co do opon Continental - buble najniższych lotów.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: