Pocenie się? uszczelki pod pokrywą zaworów |
Autor |
Wiadomość |
Boyka
Model Samochodu: Cruze HB 2.0 163 LT MY2012
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Cze 2013 Posty: 172 Skąd: Ze wsząd
Poziom: 12
|
Wysłany: 2015-08-22, 18:56
|
|
|
Bylem na przegladzie technicznym okolo tydzien temu, z przebiegiem ~39 000 km wiec bardzo zblizony do twojego, tylko cruze jest starszy bo z roku 2011-12 i zadnych przeciekow, diagnosta sie pytal czy mylem podwozie (nie mylem) bo bardzo czyste i nic sie nie poci i nie ma przeciekow |
|
|
|
|
Regulus
Model Samochodu: brak
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 140 Skąd: z tamtąd
Poziom: 10
|
Wysłany: 2015-08-22, 21:41
|
|
|
W moim przy ok 40 kkm pojawił się wyciek (niewielki) spod uszczelki pokrywy zaworów, z przodu po lewej stronie silnika. Wystarczyło oczyszczenie powierzchni do której przylega uszczelka (papier 200) i jest czysto. Ewentualnie czarny silikon do uszczelek, gdyby była zużyta, w co wątpię przy tym przebiegu. |
_________________ user_03 |
|
|
|
|
pablo1
Model Samochodu: Cruze 5d Lt 1.6 91 kw lpg
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 151 Skąd: tarnów
Poziom: 11
|
Wysłany: 2015-08-22, 21:49
|
|
|
Witam. Ja tez miałem przygody. Na szczęście na gwarancji było wszystko usunięte. Po 15 tysiącach do wymiany uszczelnienie skrzyni biegów na lewej pół osi. 50 tysięcy uszczelnienie prawej pół osi na skrzyni. Oraz uszczelniacz gdzieś tez poszedł juz nie pamiętam ale chyba na wale korbowym. Również wszystko na gwarancji zrobione było. Dokładnie pięć dni przed końcem gwarancji he he. Ale u mnie dość dobrze się lał olej bo po nocy była plama.W fabryce pewnie się spieszyli i nie zrobili dokładnie. Serwisy poprawiają za nich. Tak że jak masz gwarancję to korzystaj. |
|
|
|
|
pawelwaw84
motorniczy
Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 246 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
|
Wysłany: 2015-08-23, 10:24
|
|
|
W razie gdyby ktoś na własną rękę robił to żadne silikony, tylko pasta Dirko! |
|
|
|
|
wszim
Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 394 Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
|
Wysłany: 2015-08-23, 23:59 Re: "Pocenie się" silnika 1.8.
|
|
|
JohnnyBeGood napisał/a: | . Czy ktoś już spotkał się z tym zjawiskiem przy tak niskim przebiegu? Czy to też norma i ten typ tak ma? |
Tak. Jestem po naprawie gwarancyjnej, ciekło na simeringu wału. Zaczęło już przy przebiegu ok 23tys. |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
barus
Model Samochodu: cruze HB 1.8 LT+ pemium - LPG
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 141 Skąd: bielsko-b
Poziom: 10
|
Wysłany: 2015-08-24, 00:31
|
|
|
Miałem to samo co kol. Wszim |
|
|
|
|
barus
Model Samochodu: cruze HB 1.8 LT+ pemium - LPG
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 141 Skąd: bielsko-b
Poziom: 10
|
Wysłany: 2015-08-24, 00:34
|
|
|
pawelwaw84 napisał/a: | W razie gdyby ktoś na własną rękę robił to żadne silikony, tylko pasta Dirko! |
Mógłbyś rozwinąć ten wątek bo nie bardzo kumam. |
|
|
|
|
pawelwaw84
motorniczy
Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 246 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
|
Wysłany: 2015-08-24, 11:28
|
|
|
Pasta Dirko Elring, to taka masa którą smaruje się gumowe uszczelki w silniku mające kontakt z wysoką temperaturą i olejem (np. właśnie uszczelka pokrywy zaworów). Kiedyś przez lata walczyłem z w/w wyciekami w Nubirze. Silikony wysokotemperaturowe wytrzymywały rok, góra dwa. Odkąd zastosowałem pastę Dirko zapomniałem o problemie. |
|
|
|
|
JohnnyBeGood
Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 411 Skąd: Warszawa
Poziom: 18
|
Wysłany: 2015-08-30, 21:31
|
|
|
Fałszywy alarm. ASO oświadczyło, że nie ma żadnego wycieku. Leśny dziadek ze stacji diagnostycznej prawdopodobnie wmówił sobie i mnie przy okazji, że błyszczenie się uszczelki pod głowicą świadczy o wycieku. Krew, która odpłynęła wtedy z mojego mózgu i napełniła gałki oczne, skutecznie uniemożliwiła mi dokonanie jakiejkolwiek trzeźwej oceny sytuacji. W ASO, już na spokojnie, okazało się, że uszczelka ma złoty kolor i jest pokryta czymś (wygląda to jak lakier), co błyszczy się w świetle latarki. Ufffff............. |
_________________ JohnnyBeGood |
|
|
|
|
Varaan
Model Samochodu: Captiva 2.4 2012
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Poziom: 2
|
Wysłany: 2015-09-05, 04:59
|
|
|
To jak to? widziałeś mokry silnik na stacji diagnostycznej a w aso już nie? Magia aso...a nie umyli Ci go czasem? Ja jak zgłosiłem wyciek oleju na koniec gwarancji w Captivie 2.4pb 37 tys przebiegu to Panowie bagatelizowali że tylko lekko się poci...nie dałem za wygraną i uszczelniali miskę olejową...co ciekawe miska nie ma uszczelki..jest uszczelniana masą uszczelniającą ok.2,5 mm....ot takie rozwiązanie gównolit czyli jak wszytko w czymś co udaje markę chevrolet. |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2015-09-05, 21:58
|
|
|
pawelwaw84 napisał/a: | Pasta Dirko Elring, to taka masa którą smaruje się gumowe uszczelki w silniku mające kontakt z wysoką temperaturą i olejem (np. właśnie uszczelka pokrywy zaworów)... |
Dzięki za cynk. Przyda się w razie W |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
|