Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Lacetti z LPG lub Benzyniak do za?o?enia LPG
Autor Wiadomość
DominiqeS 
DominiqeS

Model Samochodu: Lacetti HTB
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 12
Skąd: WR / TK
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-04-24, 10:20   

TAD napisał/a:
A bym takiego silnika nie truł gazem ...


Akurat ten silnik (T18SED) kompletnie nie boi się gazu. Razem z T20SED są to bliźniaki silników X20SED daewoo nubiry i leganzy oraz X18XE i X20XEV opla. Trudno znaleźć lepsze silniki do gazu.
A jeżdżąc na benzynie jeździ się de facto na oparach (czyli na gazie) a nie na benzynie płynnej. Po to musiano wymyślić gaźnik, a potem kolejne generacje wtrysku rozpylające dokładnie benzynę by momentalnie odparowała. Pierwsze silniki spalinowe w XIX w. były zasilane gazem. Dopiero wynalezienie gaźnika pozwoliło zastosować paliwa płynne. Dokonał tego pan Karl Benz i dopiero wtedy rozpoczęła się spalinowa motoryzacja. Dobra sekwencyjna instalacja dopilnowana i przy najmniej raz w roku kalibrowana to moim zdaniem mnóstwo zalet i następujące wady: (szybsza korozja wydechu, koło zapasowe w bagażniku, +60zł na przeglądzie, otwór na dodatkowy wlew w zderzaku i .... więcej grzechów nie pamiętam) A zużyciem silnika można by się przejmować, jeśli zechcesz tym autem zrobić jeszcze 300 000km. Ale zanim to nastąpi zaoszczędzisz na 3 nowe silniki :)
_________________
Osoba bez samochodu
(łac) Persona non grata
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: