Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
CRUZE 1.8 LPG
Autor Wiadomość
elkolendo

Model Samochodu: chevrolet cruze 1.8 LPG
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 66
Skąd: polska
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 1/16
 6%
Wysłany: 2014-02-05, 11:45   

W ASO Środula nie mają pojęcia o co chodzi z 4 migającymi diodami. Pytam, co oznaczają tak mrugające kontrolki - nie wiedzą. Żadnych błędów nie znaleźli po podpięciu do kompa. Generalnie zaraz po odebraniu auta, taki sam problem zauważyłem, wróciłem i pytam, czy chcą zobacyzć mrugające kontrolki, ale nie chcieli/nie mieli już czasu, mogłem im zostawić auto na następny dzień.

Wyczyałem w necie, że to moze być sygnalizacja, że zbiornik jest zbyt mocno zatankowany, no i że można kombinować w łaśnie w ustawieniach wyświetlacza.
 
     
barus 

Model Samochodu: cruze HB 1.8 LT+ pemium - LPG
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 141
Skąd: bielsko-b
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 21/22
 95%
Wysłany: 2014-02-05, 12:25   

elkolendo napisał/a:
W ASO Środula nie mają pojęcia o co chodzi z 4 migającymi diodami.


Prawdopodobnie brak komunikacji między przełącznikiem (wskaźnik z diodami) a centralką.
Sprawdź złączkę przy przełączniku, bo tam często się zdarza, że coś nie łączy.
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2014-03-11, 11:33   

kolego elkolendo skoro ASO nie ma czasu hmmm to chyba nie trzeba komentować ...polecam interfejs do instalacji i dłubanie przy niej samemu ( jak masz jako takie pojęcie oczywiście) podejrzewam, że szybciej sobie z tym poradzisz niż szumny serwis ASO. powodzenia
rozumiem, że ten temat czytałeś http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1750597.html
 
     
Faster89

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 71
Skąd: Siedlce
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 6/16
 37%
Wysłany: 2014-05-27, 19:46   

Nieco odświeżę temat, a mianowicie czy jeśli zamontowałem lpg w Energy Gaz Polska to może regulację instalki przeprowadzić inny warsztat? Pytam ponieważ może i instalację zamontowali ok ale regulacja jest fatalna. Przedmówcy dobrze mówią, doregulowanie instalki w trasie to podstawa, u mnie regulacja polegała na podpięciu do lapka i tyle, jak chciałem żeby doregulowali w trasie to stwierdzili że nie jest to potrzebne bo robią dużo takich aut z tym silnikiem i wiedzą jak to robić.....o ile po montażu było ok to po doregulowaniu instalki chociaż chodziła dobrze jest problem moim zdaniem ( regulował jakiś pracownik dosyć młody na oko jakieś 20 lat, nie mówię że się nie zna ale w 5 minut coś poprzestawiał i tyle) po wyjechaniu na trasę spadła moc, zaczęły się poszarpywania. I teraz szukał bym warsztatu który się zna na takiej regulacji ale nie chcę żeby potem w Energy Gaz Polska się czepiali. Może ktoś poleci jakiś warsztat w okolicy Siedlec, ponieważ na Ostrobramską nie chce mi się do nich jeździć bo i tak z takim podejściem to nie zrobią tego dobrze....

Co do spalania teraz po tej drugiej regulacji jest też jakoś dziwnie, zatankowałem do odbicia zaworu, dzisiaj patrzę przejechałem na gazie 253 km a miga już ostatnia dioda, nie wiem czy się tym sugerować ale mam ten większy zbiornik i wcześniej spokojnie robiłem 370-400 km bo wchodziło ok 37-38 litrów, kontrolka kontrolką ale zajrzałem na zawór i na wskaźniku jest już gaz na minimum praktycznie. Zobaczę przy najbliższym tankowaniu ile wejdzie gazu i się wyjaśni czy coś nawaliło czy na prawie 40 litrach gazu mogę przejechać tylko 250-270km :D
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2014-05-28, 08:43   

jeśli chodzi o "podszarpywanie" to jest to kategorycznie złę i powinieneś jechać na reklamację.
temat spalani - no cóż wyjeździj chociaż jeden zbiornik i zobacz jakie będzie realne spalanie bo wiem z doświadczenia, że pływaki pokazują co chcą czasami (chociaż nie powinny i da radę to wyregulować tylko gazownikom się nie chce). rozumiem, że w tym energy gaz zamontowali Tobie BRC? (co Cię do nich przekonało?)
Najważniejsza kwestia o którą pytałeś- żaden serwis nie jest w stanie stwierdzić, czy ktoś "dotykał" instalkę LPG (sterownik) no chyba że zaplombują wejście wtyczki do komputera:) co raczej nigdy nie ma miejsca więc spokojnie możesz sobie poszukać w swojej okolicy gości, którzy ogarniają temat. w Warszawie b.d.b. opinie zbiera klinika lpg ale Ty masz do nich daleko.... i nie wiem do końca czy oni są specjalistami w BRC... tak czy siak szkoda że wybrałeś energy gaz bo oni jadą tylko na reklamie i współpracy z tvn-em....pewnie będą Cię czekały wydatki na poprawki tego montażu...
 
     
Faster89

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 71
Skąd: Siedlce
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 6/16
 37%
Wysłany: 2014-05-28, 09:38   

Do Energy Gaz skłoniły mnie nie tyle reklamy (bo w sumie to ich nawet nie widziałem) tylko rozmowy ze znajomymi, kilka osób gazowało u nich samochody i nie było problemu.
Co do samej instalki to jest to BRC, rozmawiałem ze znajomym gazownikiem który od lat w tym siedzi to powiedział, że wszystko jest zamontowane ok. Koleś co montował u mnie instalkę z tego warsztatu widać znał się na rzeczy bo po montażu było wszystko ok, nie poszarpywał, płynie przełączał się na gaz, żadnych błędów nie było, Vmax na benzynie i lpg taki sam, zaczął poszarpywać chociaż nie wiem czy było to związane z instalacją czy ten typ tak ma ponieważ na benzynie było również poszarpywanie ( pisałem o tym na forum ). Po tysiącu kilometrów pojechałem do nich na ten przegląd zerowy i zgłosiłem że zdarza mu się poszarpywać, do regulacji przyszedł jakiś młody koleś na oko jakieś 20 lat pogrzebał pogrzebał i jak wracałem do domu to odczułem różnicę niestety na minus, pierwotna regulacja była dużo lepsza.
Dlatego chciał bym doregulować instalkę i powinno być ok, a znam warsztat gdzie znają się na tym i regulują auto w trasie a nie na postoju, BRC też regulują tylko obawiam się o gwarancję żeby potem w razie czego nie marudzili mi w energy gaz że ktoś dotykał. Do nich nie chcę jechać bo po pierwsze mogę być tam jedynie po południu, po południu w Warszawie korki więc im na pewno nie zechce się tyłka ruszyć z warsztatu w trasę.
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2014-05-28, 09:48   

jak masz swoich "magików" to bez problemu zgłoś się do nich a EGP nawet się nie zorientuje, że coś było "zmieniane" - to tylko ustawienia, które i tak poodczas eksploatacji się zmieniają a ide o zakład, że ten "serwisant" nie robił zrzutu z ustawień .....lepiej jedź do swoich i niech na drodze wszsytko ustawią tak jak trzeba....
 
     
Faster89

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 71
Skąd: Siedlce
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 6/16
 37%
Wysłany: 2014-05-28, 21:48   

Jednak spalanie duże nie jest, mimo że ostatnia dioda zaczęła wczoraj migać a wskazówka na zbiorniku opadła zrobiłem na gazie w butli jeszcze 100 km, przed chwilą zatankowałem auto, do odcięcia weszło 30 litrów, mam zbiornik 47 litrów a więc 80% to niecałe 38 litrów także w zbiorniku było jakieś 8 litrów, czyli spalanie na poziomie niecałych 9 litrów na 100 km w cyklu mieszanym i z włączoną klimatyzacją przez ostatnie dni jest chyba wynikiem ok. Styl jazdy normalny, bez deptania ale i bez spowalniania ruchu :D
 
     
Faster89

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 71
Skąd: Siedlce
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 6/16
 37%
Wysłany: 2014-07-17, 21:58   

Wreszcie mogę powiedzieć że mam dobrze dostrojoną instalację, pojechałem do poleconego warsztatu, instalację wyregulowali porządnie w ciągu godziny robiąc różne testy a nie tylko podłączenie laptopa, minut i po sprawie.
Przełączania lpg/benzyna jest niezauważalne, żadnych szarpnięć czy spadku obrotów podczas przełączania, moc i przyspieszanie takie samo na lpg i benzynie. Zobaczymy teraz tylko jak będzie ze spalaniem. Najważniejsze że zniknęły wszystkie szarpnięcia podczas mocnego przyspieszania, obroty rosną równo bez żadnego zawahania.
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2014-07-18, 06:24   

no widzisz - mówiłem że się "da" tylko muszą to robić kumaci ludzie bo w ASO to "niemożliwe" ;)
 
     
Leinad 

Model Samochodu: Cruze
Wiek: 39
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 14
Skąd: Piaseczno
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2015-07-15, 12:17   

endriu333 napisał/a:
no widzisz - mówiłem że się "da" tylko muszą to robić kumaci ludzie bo w ASO to "niemożliwe" ;)


Jest kilka Aso gdzie samochód można dobrze zrobić
_________________
Kiedy raz się poddasz . . . Zrobisz to znowu
 
     
kemoiz

Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 355
Skąd: warszawa
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 24/41
 58%
Wysłany: 2015-07-15, 17:35   

Chyba, gdzie nie popsują bo zrobić to potrafią tylko według schematu który dostają.
 
     
Leinad 

Model Samochodu: Cruze
Wiek: 39
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 14
Skąd: Piaseczno
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2015-07-21, 14:15   

Znam kilku dobrych mechaników z ASO gdzie mają wyrobione certyfikaty i dodatkowe kursy. A i jest kilku co tylko wymieniają oleje, uszczelki i klocki. Nie rób tutaj nieludzkich schematów.
_________________
Kiedy raz się poddasz . . . Zrobisz to znowu
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2016-03-26, 23:16   

Witajcie.
41500 km na blacie i pierwsza niespodzianka. Problem z uruchomieniem na zimnym silniku. Po wizycie w ASO diagnoza - nieszczelny reduktor BRC MB 1200. 3-letnia gwarancja nie obejmuje reduktora :-o .
Teraz "głośno" się zastanawiam:
1) wymienić na nowy BRC - tu pewnie wybrałbym MB 1500, ten pierwszy moim zdaniem był za słaby (do 100kW),
2) regenerować MB 1200,
3) wymienić na reduktor innej marki o mocy dopasowanej do 104kW i jakości (sprawności, żywotności) lepszej, aniżeli BRC.
Wybór byłby prostszy, gdybym miał w Białymstoku dobrego autoryzowanego przedstawiciela BRC. A to stolica STAGa :) .
Co o tym sądzicie?
_________________
1.8 16V LPG
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-03-28, 18:48   

Karlos napisał/a:
nieszczelny reduktor BRC MB 1200. 3-letnia gwarancja nie obejmuje reduktora

To jakaś ściema ze strony ASO. :shock: Gwarancja nie obejmuje jedynie elementów eksploatacyjnych. Zadzwoń najpierw do Czakramu i to ustal, bo z karty gwarancyjnej nic takiego nie wynika, reduktor to nie membrana, czy filtr.
_________________
JohnnyBeGood
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: