Model Samochodu: Chevrolet Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 240 Skąd: Tarnów
Poziom: 14
HP: 0/426
0%
MP: 203/203
100%
EXP: 16/33
48%
Wysłany: 2010-09-19, 13:12
Moja koleżanka z pracy na Fluence i wcale nie wygląda to tak pięknie jak jest w artykule. Owszem zawieszenie jest bardziej komfortowe (miękkie) ale za to Cruzem lepiej pokonuje się zakręty. Wiem bo jechałem pojazdem koleżanki i powiem szczerze nie zamienił bym się nawet gdyby dopłacali. Wnętrze Cruza też jest moim zadaniem ładniejsze mimo troszkę gorszych materiałów.
Tak jak pisze kolega wyżej konkurencja nie śpi. Gdyby Cruze był takim złym samochodem to nie potrzebne byłby takie artykuły.
Pozdrawiam
_________________ ==
Pozdrawiam
Kubusiek
Model Samochodu: Cruze 1.8 Ls plus Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 244 Skąd: Krak
Poziom: 14
Model Samochodu: Chevrolet Cruze Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 529 Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
1%
MP: 475/475
100%
EXP: 11/56
19%
Wysłany: 2010-09-22, 18:13
sciemnić? one są za ciemne zwłaszcza w dzień, a jaj komus w nocy bije, niech sobie ściemni co to za problem?!
_________________ Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
Kubusiek
Model Samochodu: Cruze 1.8 Ls plus Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 244 Skąd: Krak
Poziom: 14
HP: 0/426
0%
MP: 203/203
100%
EXP: 20/33
60%
Wysłany: 2010-09-30, 10:02
Kolejny tescik diesel i spalanie jak zwykle zle podswietlenie .... i text
"....czułem delikatny ucisk na zewnętrznej stronie moich ud. Po 120 km czułem już ból w tym miejscu ..." ciekawe
Wysłany: 2014-04-17, 07:27 Jaki wybrać silnik do Cruza
Witam jestem dziś pierwszy raz na forum i mam pytanie do mądrzejszych odemnie, mam zamiar kupić niebawem cruza bardzo podoba mi się ten samochód tylko mam dylemat z jakim silnikiem, podobno do silnika 1,6 nie można zainstalować gazu a jeżeli kupie 1.8 czy na gazie bedzie dobrze chodził, rozważam też diesla tylko mam obawy bo nigdy nie miałem do czynienia z dieslami chodzi mi o koszty utrzymania i serwisu boję się słynnej dwumasy, filtra DPF turbiny wtryskiwaczy czy są z nimi problemy jakie to są koszty i ile pali taki dieselek.Bardzo proszę o podpowiedż bo już sam nie wiem.Pozdrawiam
sobotaa
Model Samochodu: Cruze Kombi 1.4T Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 72 Skąd: Płock
Poziom: 7
HP: 0/130
0%
MP: 62/62
100%
EXP: 7/16
43%
Wysłany: 2014-04-17, 07:49
Polecam 1.4T bardzo cichy, elastyczny, niestety spalanie >9l/100km
Wybór silnika diesel czy benzyna należy rozważać w zależności od przebiegu rocznego autem oraz od tego czy przypadkiem samochód nie będzie użytkowany wyłącznie w mieście na krótkich trasach w takim przypadku diesel to nie jest dobre rozwiązanie.
Model Samochodu: Cruze 1.8 LS+
Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 72 Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
0%
MP: 62/62
100%
EXP: 7/16
43%
Wysłany: 2014-04-17, 08:01
Wszystko zależy od tego ile kolega ma zamiar jeździć (chodzi mi o przebiegi) no i czy miasto czy trasa. Dla mnie osobiście 1.6 słabizna choć 140 konny 1.8 mnie również nie satysfakcjonuje no ale masa auta mówi sama za siebie. Generalnie poleciłbym 1.8 średnie spalanie po mieście jakieś 8 do 9 litrów w trasie przy spokojnej jeździe (do 120km/h) ok 7L a tocząc się na piątce ok 80km/h komputer pokazuje coś koło 6L.
Auto w mojej ocenie sztywne i pewne w prowadzeniu.
Mam w posiadaniu cruzaka 1.8 od roku i złego słowa powiedzieć nie mogę. Koszty eksploatacji na poziomie 500-600zł (przegląd roczny w aso). Poza tym nic tylko lać i śmigać.
Warto się zastanowić, dlaczego dawne silniki wytrzymywały 500 - 600 tys. km a obecne 200 - 250. Wszystko było ładnie opisane w którymś z nr Motoru z zeszłego roku.
Dlaczego chciano mi odsprzedać w salonie dwuletnią Octavię 1.4 TSI z przebiegiem 40 000 km z dużym wyposażeniem dodatkowym za niecałe pół ceny nowej ubogo wyposażonej.
Następna sprawa to występujący układ start - stop, za który się płaci i z kimkolwiek rozmawiam, natychmiast wyłącza.
Z kolei obecne silniki Diesla, to przede wszystkim filtr cząsteczek stałych. Jeśli nie jeździ się dużo po trasach, to zawsze będą kłopoty niezależnie od opinii sprzedawcy, który będzie wciskał kit.
Najnowsze modele Mazdy mają zwiększony stopień sprężania, większy 2 l silnik i palą mniej niż z turbo.
Radzę sięgnąć do wielu linków w Internecie.
A w 1,6 silniku można montować instalacje gazową bo słyszałem że ten silnik nie jest przystosowany do lpg
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
1%
MP: 781/781
100%
EXP: 7/78
8%
Wysłany: 2014-04-17, 09:22
po pierwsze pytanie czy jesteś zainteresowany nowym autem czy używką - jak nowym to teoretycznie stracisz gwarancję na silnik montując lpg (bo nie jest mitycznie przystosowany) ale znam kilkanaście osób, które mają LPG w tym silniku i nie mają problemów z eksploatacją auta - warunek to po pierwsze dobry gazownik (warsztat) i odpowiednia instalacja - czyli jak chcesz założyć instalkę za 2 tysia to z góry mówię że wtedy będziesz miał "problemy". Samo przystosowanie silników 1.8 do lpg jest dość kontrowersyjne - wręcz legendarne - osobiście nie wierzę, że te silniki różnią się wzmocnionymi podzespołami, które mają zapewnić dłuższą eksploatację....ja osobiście zrobiłem już 70kkm na lpg i nie wiedzę najmniejszego zużycia silnika (dziwne stuki, spadek mocy itp.) komputer również niczego nie wykazuje ....także z tego co doczytałem się z Twoich "potrzeb" to pewnie któraś benzyna będzie odpowiednia a która to zadecyduj sam ja uważam, że 1,8 byłaby najlepsza bo jest najmniej wyżyłowana z tych 3 silników (1.4,1.6,.1.8)
Model Samochodu: Cruze Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
Poziom: 17
HP: 0/630
0%
MP: 301/301
100%
EXP: 19/41
46%
Wysłany: 2014-04-17, 09:24
Z tego, co ja się orientuję, to nie, ale mogę się mylić. Do niektórych modeli można przed zakupem zażyczyć u sprzedawcy fabryczny montaż za 1 (jeden) zł. Taka akcja była w zeszłym roku. Trzeba się popytać w salonie.
Już ta promocja nie obowiązuje. Teraz dostajesz rabat.
Ja ze swojej strony też bym polecał 1.8 przystosowanego lub już z LPG. Silnik prosty i sprawdzony bez dwumas DPF turbiny itp. Koszt przejechania 100 km na LPG w granicach 25 zł (zależne od ceny LPG). Nie martwisz się wtedy, że zgasiłeś za szybko samochód, że za krótkie trasy pokonujesz i DPF się nie wypalił.
Zachęcam do obejrzenia fajnego testu Cruza właśnie z silnikiem 1.8 LPG.
_________________
nucha2
Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ WTCC Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Lip 2013 Posty: 76 Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
0%
MP: 62/62
100%
EXP: 11/16
68%
Wysłany: 2014-04-17, 10:35
jezeli masz taką możliwość to skorzystaj z jazdy próbnej 1.8 oraz 1.4T. Ja miałem tą przyjemność porówać i bez zastanowienia wybrałem 1.4T. Też się trochę obawiałem tej turbiny ale w związku z tym że jeżdzę naprawdę mało bo maksymalnie 15.000 rocznie i w miarę rozsądnie ( nie powiem czasem lubie troche poszaleć ) zaryzykowałem. Zobaczymy. Ale jak miałbym się wkurzać takim przyśpieszaniem jak 1.8 to wolę jednak zaryzykować. Nie wiem może do testów był jakiś taki słaby ale przysięgam że mój stary seat 100 KM był dwa razy szybszy.
Witam, ja tez posiadam cruza 1.8 z LPG i sobie chwale.
od stycznia zrobilem ponad 7tys i spalanie mam na poziomie 8.5/9 L (trasa Polska- Slowacja 70% autostrada (140km/h) i dorgi expresowe (130km/h), 30% teren zabudowany (50))+ korki:/.
Z poczatku potrafilem zejsc do 8, ale kusi ze taniej niz na PB, wiec przyspieszam dynamiczniej:)
Dodam ze jezdze na tempomacie praktycznie caly czas, szczegolnie na slowacji 50km\h
odbiegajac troche od tematu doddam ze jade na wymiane prawych uszczelek drzwi przod/ tyl bo sie pomarszczyly (GM uznal na gwarancji)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach