LPG w u?ywanym Cruzie |
Autor |
Wiadomość |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2014-03-19, 15:01
|
|
|
no fakt świeży temat - poczekamy ale wtryski w pionie to już w miarę pozytywne wrażenie.... |
|
|
|
 |
gamar
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.4 T kombi
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 23 Skąd: Czeladź woj. ślaskie
Poziom: 3
|
Wysłany: 2014-03-19, 15:11
|
|
|
Cytat: | Czy ktoś obecny na forum miał kiedyś doświadczenie z silnikiem który fabrycznie nie jest przystosowany do współpracy z LPG a mimo to przerobił silnik |
Ja gazowałem ten silnik ale w Orlando po około 1,5 roku eksploatacji. Silnik nie był fabrycznie przystosowany do LPG. Założyłem wtedy instalację STAG, listwa Hana, sterownik z OBDII i dodatkowo, na wszelki wypadek, lubryfikator. Do momentu sprzedaży auta jakiś miesiąc temu i po przejechaniu 25 tys km nie miałem z instalacją i silnikiem najmniejszego problemu. |
|
|
|
 |
woldan
Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Polska
Poziom: 2
|
Wysłany: 2014-03-24, 11:10
|
|
|
Pierwsze wrażenia i wyniki po 1200km
Tryb mieszany 3/4 trasa pozostałe miasto:
badanie 1
* prędkość na trasie 120-130km/h
Spalanie 8,4 l / 100km
badanie 2
* prędkość na trasie 140 - 170km/h
Spalanie 9,5 -10 l / 100km
Teraz regulacja i kolejny test 1000km. |
|
|
|
 |
aqua_dom
Model Samochodu: Cruze
Wiek: 42 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 15 Skąd: Katowice
Poziom: 2
|
Wysłany: 2014-03-24, 21:03
|
|
|
Za mało Ci pali tego gazu i obawiam się że mogą w przyszłości być problemy. |
|
|
|
 |
kemoiz
Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 355 Skąd: warszawa
Poziom: 17
|
Wysłany: 2014-03-24, 21:13
|
|
|
Dlaczego za mało? Ja mam podobne wyniki na fabrycznej BRC przy tych prędkościach. |
|
|
|
 |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2014-03-25, 07:42
|
|
|
widocznie koledze ASO tak wyregulowało instalkę że pali 15 i dlatego twierdzi że mało (do tego pewnie się naczytał głupot o ubogiej mieszance) ale prawda jest taka że to spalanie jest jak najbardziej normalnym spalaniem w CRUZ-e. widać, że gazownicy nie zrobili autokalibracji iwio następny tylko przyłożyli się do wyregulowania całości... |
|
|
|
 |
pokemen
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 82 Skąd: Poznan
Poziom: 8
|
Wysłany: 2014-03-25, 08:33
|
|
|
Woldan - to jest rzeczywoste spalanie gazu wynikajace z ilosci wlanej w dystrybutorze, czy wskazanie komputera? Mi przy 120 spokojnie pali z 12 litrow i wydaje mi sie to troche duzo, moze powinienem do czakramu podjechac na regulacje? Zakladam, a nawet jestem pewien, ze aso nie robilo kalibracji w jezdzie itp. |
|
|
|
 |
kemoiz
Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 355 Skąd: warszawa
Poziom: 17
|
Wysłany: 2014-03-25, 10:40
|
|
|
ASO wgrywa tylko standardowa konfiguracje i nawet nie sprawdza czy da sie jezdzic. Ja po wyjechaniu z salonu zrobilem 1000 na benzynie a po przelaczeniu na lpg samochod nie mial sily ruszyc. Wiec sprawdzili pewnie tylko szczelnosc i czy pali. |
|
|
|
 |
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2014-03-25, 10:47
|
|
|
kemoiz napisał/a: | ASO wgrywa tylko standardowa konfiguracje i nawet nie sprawdza czy da sie jezdzic. |
Dokładnie to samo słyszałem od mojego (zaufanego) gazownika. Podobno brak jest jakiejkolwiek jazdy próbnej, podczas której dodatkowo koryguje się ustawienia |
|
|
|
 |
woldan
Model Samochodu: Cruze
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Polska
Poziom: 2
|
Wysłany: 2014-03-25, 11:07
|
|
|
Rozwiewam wątpliwości
zamontowana butla napełnia się na full do 39L.
1 tankowanie full i jazda do końca - 460km
2 tankowanie full i jazda do końca- jest 450 i jeszcze nie ma końca
Samochód przy spokojnej jeździe 110-120km/h pałił 7,5L PB95
Całość była kalibrowana, ale po 1tys kazali przyjechać na sprawdzenie(co uczynię dziś) |
|
|
|
 |
kemoiz
Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 355 Skąd: warszawa
Poziom: 17
|
Wysłany: 2014-03-25, 11:19
|
|
|
A jak piszczy to co robisz? Bo ja jeszcze nigdy nie dojechalem do 300km przed piszczeniem a potem wchodzi ok 29l. Strasznie drazni mnie ze tak czesto musze tankowac. A niby 40l zbiornik. |
|
|
|
 |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2014-03-25, 12:32
|
|
|
kemoiz a ile faktycznie wchodzi Tobie lpg do zbiornika? być może a wręcz na 100% masz butlę zamontowaną do jazdy na wstecznym ... |
|
|
|
 |
kemoiz
Model Samochodu: Cruze 1.8 HB LT+
Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 355 Skąd: warszawa
Poziom: 17
|
Wysłany: 2014-03-25, 12:48
|
|
|
powinno wejść ~32l, może za wcześnie przerywam tankowanie ale nie wiem jak zawór odbija i jak słyszę te niefajne dźwięki to wyłączam i wychodzi właśnie te 27-29l do niemal pustego.
Woldan jaki zbiornik Ci zamontował gazownik? |
|
|
|
 |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2014-03-25, 13:09
|
|
|
gdybyś nie przerywał tankowania to pewnie te 32 litry by dobiły....40 litrów -20% pojemności = właśnie 32 litry |
|
|
|
 |
aqua_dom
Model Samochodu: Cruze
Wiek: 42 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 15 Skąd: Katowice
Poziom: 2
|
Wysłany: 2014-03-25, 15:34
|
|
|
Spalanie gazu powinno być około 20% większe od tego niż na benzynie.
Często jeżdżę Autostradami i przy prędkościach 150-170 km/h na odcinku 300 km spalanie BENZYNY wynosiło około 11-13l/100km. Więc jeżeli ktoś pisze że jemu przy tych prędkościach spala 9,5 -10 l / 100km GAZU to jest dziwne.
Ja mam już nalatane około 160 tys km i nie mam problemów z silnikiem. Chętnie zobaczę ile kilometrów przejedzie woldan na jego instalacji. |
|
|
|
 |
|